معرفی بهترین مراکز خرید سوچی

بهترین مراکز خرید سوچی

سفر به یکی از زیبا‌ترین شهر‌‌های دنیا در کنار دریای سیاه، قطعا بدون خرید امکان‌پذیر نیست. مراکز خرید سوچی با مساحت‌های بزرگ و تنوع برند‌های مختلف، بهشت خریداران در شهر ساحلی روسیه می‌باشد. شهر سوچی مانند اردبیل در ایران شامل ده‌ها چشمه‌ی آب معدنی، بناهای تاریخی، جاذبه‌های طبیعی، پارک‌ها، رستوران‌ها، پیست‌های اسکی و … می‌باشد. شهر سوچی مثل اکثر شهر شهر‌های روسیه، جمعیت زیادی ندارد. به همین دلیل شهر بزرگی هم به شمار نمی‌رود. در این مقاله با بهترین و شیک‌ترین مراکز خرید، در سوچی آشنا می‌شویم.

مورمال

مراکز خرید سوچی فاصله زیادی با هم ندارند و شما در محدوده کم با گسترده‌ی زیادی از مراکز خرید روبه رو هستید. مورمال یک ساختمان چهار طبقه دارای انواع برند‌ها در زمینه‌های اداری و ورزشی می‌باشد. از جمله این برند‌ها می‌توان به پوما، نایک و… اشاره کرد.

بهترین مراکز خرید سوچی

گورکی گوردن

اگر همه چیز را در سوچی یکجا بخواهید، گورکی گوردن بهترین انتخاب برای شما است. بدون شک گورکی گوردن یکی از بهترین مراکز خرید سوچی می‌باشد. لباس‌هایی مناسب مردان، زنان، کودکان، ورزشکاران، کیف و کالاهای چرمی با ده‌ها برند مختلف و بزرگ دنیا وجود دارد. از دیگر امکانات این مجموعه می‌توان به سینما، رستوران، کافه، سالن بولینگ، پارک آبی و … اشاره کرد.

بازار ادلر

بازار ادلر یا همان میوه و تره‌بار، یکی از قدیمی‌ترین بازار‌های سوچی می‌باشد. که تهیه‌ی میوه‌جات، سبزیجات، شیرینی‌ها و غذا‌های مخصوص روس‌ها در آن به راحتی برای شما مقدور می‌باشد.

استودیو شیشه هنری

انواع وسایل تزئینی با شیشه‌ها که معمولا دست‌ساز هستند، در این مکان پیدا می‌شوند. اشیایی نظیر بشقاب‌ها، لیوان، گلدان، انواع حیوانات شیشه‌ای و … وجود دارد. حتی اگر قصد خرید نداشتید، از این هنر زیبا دیدن کنید.

دیدنی ترین مراکز تجاری جهان

نووی وک

مرکز خرید سه طبقه  نووی وک دارای بیش از ۱۰۰ مغازه پوشاک، کیف، کفش، بدلیجات، کالاهای چرمی، لوازم آرایشی، عینک، هدیه و سوغات، لوازم ورزشی، تلفن همراه، لوازم خانگی، ساعت، جواهرات، رستوران و کافه است. از امکانات این مجموعه پارکینگ با گنجایش ۳۰۰ اتومبیل، دستگاه خودپرداز، چند بانک، سوپرمارکت و سینما هستند.

ماندارین

مجموعه تجاری تفریحی ماندارین یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید با خصوصیات منحصربه‌فرد خود است. بسیاری از افراد صرفا برای گذران اوقاتی خوش در کنار خانواده یا دوستان به این مرکز خرید می‌روند. در این مرکز خرید انواع کالاها مانند پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی، کیف و کفش، لوازم ورزشی و غیره با برندهای مختلف داخلی و خارجی وجود دارد. وجود چندین رستوران و کافه در کنار سرگرمی‌ها و مغازه‌ها این مکان را به مجموعه‌ای کامل تبدیل کرده است.

برخی امکانات مجموعه شامل یک نمایشگر پلاسمای بزرگ، موسیقی، تجربه‌های مختلف و امن برای کودکان، و حضور فیزیوتراپ‌ در تمام ساعات روز برای مشاوره و ماساژ است.

بهترین مراکز خرید سوچی

نتیجه گیری

شهر سوچی به خاطر واقع شدن در کوه‌های قفقاز و سرد و برفی بودن این منطقه، اولا در زمستان مسافرت نکنید و اینکه پیست اسکی در این شهر هیجان دیگری دارد. مراکز خرید سوچی جولانگاه برند‌ها و مارک‌های مختلف دنیا می‌باشد. برای اهل مد و تفریح سوچی یک گزینه ایده‌ال است.

منبع کجارو
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها