معرفی بهترین مراکز خرید پوکت

بهترین مراکز خرید پوکت

جزیره پوکت  در جنوب‌غربی کشور تایلند قرار دارد. علاوه بر جاذبه‌های طبیعی فوق‌العاده، مراکز خرید پوکت را هم نباید نادیده گرفت.  از جاذبه‌های طبیعی پوکت می‌توان به سواحل شنیِ و جنگل‌های سرسبز گرمسیری اشاره کرد. در پوکت فیل سواری، گشت و گذار در جنگل‌های نارگیل، قایق سواری با قایق‌های بامبو، موج سواری و … از تفریحات اصلی ساکنین و گردشگران می‌باشد. بعد از کلی جنب و جوش، خرید کردن در بهترین مراکز خرید پوکت، سفر شما را کامل می‌کند. در ادامه با این مراکز خرید آشنا می‌شویم.

واکینگ استریت

بازار هفتگی جذابیت و علاقه‌مندان خاص خودش را دارد. این بازار در روز تعطیل هفته یعنی یکشنبه باز می‌شود. غذاها و لباس‌های محلی در این بازار از اجناس اصلی می‌باشند. اگر بخواهیم والکینگ استریت را بیشتر شبیه سازی کنیم، باید بگوییم شبیه به کوچه‌ای که همه جای آن در تسلط فروشنده‌ها است.

مراکز خرید پوکت

بازار بانزان

جنوب شرق آسیا همواره با میوه‌های عجیب و غریب خود معروف می‌باشد. اگر علاقه‌مند به دیدن و چشیدن مزه‌ی این میوه‌ها هستید، بازار بانزان که یکی از بهترین مراکز خرید پوکت نیز به شمار می‌رود، میزبان شما خواهد بود.

جانگ سیلون

بهترین مرکز خرید پوکت، بدون هیچ شکی جانگ سیلون می‌باشد. انواع لباس‌ها، کیف، کفش، لوازم آرایشی، بازی‌های کامپیوتری و پزشکی در این مرکز به وفور یافت می‌شود. اما آن چیزی که باعث شده جانگ سیلون بهترین باشد، امکانات تفریحی مخصوصا برای قشر جوان و نوجوان می‌باشد. از گیم‌نت‌ها تا مسیر‌های بوولینگ، بازی‌های ویدیویی و سینما‌های چند بعدی که همه و همه با قیمت‌های معقول و گاها رایگان در اختیار بازدیدکنندگان قرار می‌گیرد.

دیدنی ترین مراکز تجاری جهان

پوکت ویکند مارکت

این بازار که محلی‌ها آن را بازار ناکا می‌نامند، در خیابان چائو فا وست (Chao Fa West) قرار دارد. این بازار ترکیبی فریبنده از کالاهای دست دوم، اجناس عتیقه و کم‌یاب، وسایل دزدان دریایی، حیوانات زنده و مقدار زیادی غذاهای محلی است. حتی اگر قصد خرید کردن نداشته باشید، این بازار واقعا ارزش دیدن را دارد،. اگر در آنجا از کسی بپرسید: اینجا چه چیزی می‌توان خرید؟ پاسخ می‌دهند که: چه مقدار وقت دارید؟ زیرا بی‌نهایت جنس در اینجا وجود دارد.

این بازار را به ۲ قسمت می‌توان تقسیم کرد: قسمت سرپوشیده و قسمت روباز.

در قسمت سرپوشیده اجناس دست دوم، تعداد بسیار زیادی شلوار جین، تیشرت، عتیقه‌جات، اجناسی که به نظر می‌آیند هیچ کاربردی ندارند، اما ظاهر زیبایی دارند، و سوغات‌هایی برای گردشگران مانند حکاکی‌ها و تصاویر مذهبی پیدا می‌شوند. بیرون از این قسمت که بخش جدید است، غرفه‌هایی از اسباب‌بازی‌های نرم، تلفن همراه، وسایل الکترونیکی، دی‌وی‌دی و سی‌دی، کفش، کیف، جواهرات، ساعت، و هر چیز دیگری به جز سینک ظرف‌شویی وجود دارد.

در سمت راست ورودی اصلی، قسمت غذا را می‌بینید. در این قسمت ذرت‌های سرخ شده در کره، سوسیس‌های معطر، مرغ سوخاری، ماهی، میوه‌های عجیب، و حتی حشرات سرخ‌شده بخورید.

با این‌که این بازار به عظمت بازارهای بانکوک نیست، اما همچنان بزرگ است. به‌طور کلی، کف این بازار، برخلاف بازارهای دیگر سیمان شده و شما دیگر در گل فرو نمی‌روید. بازار ویکند در روزهای شنبه و یکشنبه باز است و ساعت ۴ بعدازظهر که خورشید ملایم‌تر می‌تابد، رفت و آمدها شروع شده و ساعت ۹ شب مغازه‌ها بسته می‌شوند. بهتر است برای برنخوردن به شلوغی و پیدا کردن جای پارک، زودتر در این محل حاضر شوید، زیرا بعد از ساعت ۴:۳۰ به سختی جایی برای پارک ماشین پیدا می‌کنید.

مراکز خرید پوکت

نتیجه گیری

تایلند کشور زیبایی می‌باشد و در  جزیره پوکت با تمام دیدنی‌ها و جاذبه‌های طبیعی، مراکز خرید زیادی هم وجود دارد که سفر شما را رویایی و به یاد ماندنی می‌کنند.

منبع کجارو
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها