آشنایی با صخره های بوندا

آشنایی با صخره های بوندا

صخره‌ها  همان سنگ های بزرگی هستند، که دیدن آن‌ها در مناطق کوهستانی زیاد سخت نیست. اما صخره های بوندا در کشو استرالیا مزیت‌های دیگری هم دارند. دیدن یکی از شگفتی‌های طبیعت در یکی از کشور‌های توسعه‌یافته دنیا، آشنایی با طولانی‌ترین صخره‌های به هم پیوسته، تماشای اقیانوس هند و صخره‌هایی با طیف‌های رنگی، مشکی، قهوه‌ای و سفید، است. استرالیا مناطق گردشگری زیادی نیز دارد که علاقه شما را برای مسافرت به این کشور بیش از بیش می‌کند. نام دیگر صخره‌های بوندا که در گوگل‌مپ و سایر نقشه‌ها نیز وجود دارد، نولاربور می‌باشد. برای آشنایی بیشتر با به ادامه مقاله توجه کنید.

صخره های بوندا

هیجانات در بوندا

وقتی از اماکن گردشگری کشوری مثل استرالیا حرف می‌زنیم، قطعا امکانات گردشگری آن‌ها از پیش لحاظ شده است. تفریحات و خوش‌گذرانی‌های زیادی برای انجام دادن در صخره‌های بوندا وجود دارد، که آن‌ها را به شما معرفی می‌کنیم.

تماشای صخره‌ها

تماشای جلوه‌های ویژه خداوند در این صخره‌ها، تفریحی بدون خستگی وسیری ناپذیر است.

نهنگ‌های اقیانوس‌

حیوانات بزرگ و غول پیکر همواره با ترس و دلهره‌ای که برای انسان‌ها وجود می‌آورند، باز هم علاقه مندان زیادی دارد. اگر عاشق تماشای نهنگ و غواصی در اقیانوس هند هستید، با تعداد زیادی از نهنگ‌ها و امکانات غواصی در صخره ‌های بوندا روبه‌رو هستید. به هر دلیلی اگر مایل به غواصی در کنار نهنگ‌ها هستید، می‌توانید از قفس‌ داخل اقیانوس به مشاهده ‌آن‌ها بپردازید.

حس پرواز در بوندا

پرواز همواره علاقه‌مندان زیادی دارد. پرواز بر روی صخره‌های بوندا و تماشای نهنگ‌ها به مدت نیم ساعت، لحظات خوبی را برای شما خواهد ساخت.

صخره های بوندا

عکاسی از حیات وحش و طبیعت

عکاسان هم برای ثبت لحظه های پر از شگفتی شان در این منطقه دست به کار شده اند.

لحظه به  لحظه ی احساسات شان را ثبت می کنند تا الهام یخش دیگران باشد ودیگران هم با تماشای عکس ها در میان احساسات آنها سهیم شوند.

برفی ترین مناطق دنیا

تماشای شیرهای دریایی

در قسمت جنوبی صخره های بوندا پارکی محافظت شده  وجود دارد که در آن پارک  ملی می توانید شیرهای دریایی استرلیایی را به وفور ببینید. این پارک ۳۸ گونه از پستانداران مختلف و ۴۲۷ گونه از گیاهان مختلف را دارد.

غارهای شگفت انگیز موراویجینی

همانطور که قبل هم گفتیم بر روی صخره های باستانی آثاری از رسوبات سنگ های آهکی دیده می شود که در مواردی که سایش ها شدید بوده غارهایی ایجاد شده است.

  • غارهای “موراوینجینی”  (Murrawijinie) نمونه این موارد هستند.
  • نکته جالبی که درباره این غار وجود دارد این است که برخی از آنها زیر زمین تشکیل شده اند.
  • ماجراجویی در غارها جزء فعالیت های پیشنهادی ما به شماست.

نتیجه گیری

صخره های بوندا  از اعجاز‌های طبیعت هستند. امکاناتی که در کنار این صخره‌ها وجود دارد، تماشا و لذت بردن از این طبیعت را دوچندان کرده است.

منبع کارناوال
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها