بهترین موزه های وین را بشناسید!

بهترین موزه های وین موزه‌هایی هستند که اگر آن‌ها را نبینید، زیان بزرگی کرده‌اید.  این موزه‌ها شامل موضوعات متفاوتی هستند. در ادامه به بهترین و دیدنی‌ترین آنها اشاره می‌کنیم. البته خود وین نیز یکی از بهترین شهرهایی است که می‌توانید به آن سفر کنید.

محله موزه‌ها شامل بهترین موزه های وین

این محله ناحیه‌ای ۶۰ هزار مترمربعی در منطقه هفت شهر است. در این ناحیه می‌توان موزه‌های گلچین وین را یافت. موزه‌هایی مثل:

گالری اتریشی بلودر

مهم‌ترین مجموعه هنری کشور اتریش به لودر است. البته این گالری در کاخ به لودر که مهم‌ترین مجموعه هنری اتریش است وجود دارد. گوستاو کلیمت یک هنرمند اتریشی نمادگرا است. این هنرمند به دلیل اثر بوسه خود دارای شهرتی مثال‌زدنی است. آثار این هنرمند از مهم‌ترین آثاری است که در این گالری نگهداری می‌شوند. به قولی می‌توان گفت گل این گاری می‌باشد.

بهترین موزه های وین

بهترین کشورهای جهان برای مهاجرت با خانواده

موزه آلبرتینا

کاخ‌موزه آلبرتینا وینی نئوکلاسیک است که در سال ۱۹۱۹ توسط جمهوری اتریش از خاندان معروف این کشور یعنی هاپسبورگ خریداری شد. در آن سال‌ها این نام بر روی کاخ نبود و پس از گرفتن این کاخ توسط دولت نام آلبرتینا روی آن قرار داده شد. این موزه نیز بیشتر آثار نقاشی را درون خود دارد. نقاشی‌های معروفی از مونه، دگاو پیکاسو از مهم‌ترین نقاشی‌های این موزه هستند.

موزه تکنولوژی

«موزه تکنولوژی» در نزدیکی یکی دیگر از جاذبه‌های گردشگری مهم یعنی پارک شونبرون واقع شده است. این موزه برای کسانی که به تکنولوژی علاقه دارند مقصد ایده آلی بوده و تاریخ هواپیماها، قطارها و اتومبیل‌ها را به نمایش می‌گذارد. می‌توانید به یکی از تورهای هدایت شده بپیوندید و درباره تاریخ معدن یا نمایشی از برق فشارقوی را تماشا کنید.

موزه کره زمین

این موزه که در ساختمان باشکوه کتابخانه ملی اتریش واقع شده، در نوع خود بی‌همتا بوده و تاریخ ستاره‌شناسی را به نمایش می‌گذارد. نسخه‌های مینیاتوری کره زمین، ماه و مریخ همگی در فضای خیره‌کننده اینجا به چشم می‌خورند و می‌توانید ابزارآلات نجومی و اجرام طلایی و براق آسمانی را هم تماشا و تحسین کنید.

بهترین موزه های وین

موزه اشنپس

موزه اشنپس (Schnapps) که در محله قدیم وین واقع‌شده تنها با قرار قبلی قابل بازدید بوده و به نوشیدنی‌های میوه‌ای این کشور ادای احترام می‌کند. شما این شانس را دارید که علاوه بر درسی تاریخی، برخی از نمونه‌های مختلف آن را هم امتحان کنید و تجربه متفاوتی بسازید. این نوشیدنی‌ها را بر طبق دستور تهیه‌های تاریخی آن درست می‌کنند.

در این مقاله از پنج تا از موزه ‌های برتر وین نام بردیم. موزه‌های که بیشتر نقاشان بزرگ دنیا در آن اثری دارند. تاریخ ما امیدوار است شما در دیدار از این موزه‌ها بهترین‌ها را ببینید و بیاموزید و آموزش دهید!

منبع ایوار
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها