بازدید از موزه فروید در اتریش

بازدید از موزه ی فروید در اتریش

موزه فروید در اتریش محل سکونت و کار زیگموند فروید یکی از بزرگ‌ترین و معروف‌ترین روانشناسان جهان می‌باشد. این روانشناس برای ۴۷ سال در این مکان سکونت داشته‌است. اکثریت مردم جهان اتریش را سرزمین روانکاوی و روانشناسی دنیا می‌دانند. فروید اکثر آزمایش‌ها و پروژه‌های خود را در وین پایتخت کشور اتریش انجام می‌داده‌است. با تاریخ همراه باشید تا با این مکان تاریخی از کشور اتریش آشنا شوید.

اصالت موزه

جنگ جهانی دوم و همچنین حمله نازی‌ها به رهبری هیتلر به آلمان زندگی این فرد همواره تحت تاثیر قرار داده‌است. در سال ۱۹۷۱ خانه فروید توسط دختر کوچک تر این روانشناس، آنا فروید به یک موزه تبدیل‌شد و افراد زیادی برای دیدن و کسب تجربه از شیوه زندگانی و فکرش خواهان بازدید از این مکان در اتریش شدند.

موزه فروید

ساعات بازدید

در هفت روز هفته و از ساعت ۱۰ صبح تا ۶ بعدازظهر امکان بازدید ازین موزه وجود دارد. مبلغ قابل پرداخت برای بلیط متفاوت است و این به سن افراد و … بستگی دارد.

نرخ بلیط برای بازدید از موزه

بزرگسالان مبلغی در حدود ۱۰ یورو، دانشجویان در حدود ۷.۵ یورو، دانش‌آموزان ۴ یورو و برای کودکان نیز به صورت رایگان می‌باشد.

جاذبه های گردشگری شهر گراتس

چیدمان موزه

چیدمان این‌موزه شامل وسایل شخصی او مثل چمدان، لباس‌ها، وسایل کار، کلاه، جعبه‌ی اشیاء او و … می‌باشد. در این‌موزه می‌توان عکس‌های خانوادگی و کاری فروید را در بخشی از موزه دید. نامه ها و دست‌نویس‌های فروید که همگی به زبان لاتین هستند نیز در این موزه یافت می‌شود.

زندگی نامه فروید

زیگموند فروید از سال ۱۸۹۱ تا سال ۱۹۳۸ در این مکان با خانواده خود زندگی می کرده است. در سال ۱۹۸۳ ، در خلال جنگ جهانی دوم، زمانیکه قدرت به دست آلمان نازی می افتد، اتریش به عنوان بخشی از خاک آلمان محسوب شد. در این زمان فروید که اصلیتی یهودی داشت، به همراه خانواده خود این مکان را ترک کرده و به انگلستان مهاجرت می کند. در سال ۱۹۷۱ خانه فروید به دست دختر کوچکش آنا فروید به موزه تبدیل شد و هر ساله گردشگران زیادی برای آشنا شدن با نوع زندگی و تفکر این روانشناس راهی اتریش و این موزه می شوند.

موزه فروید

در آخر

اگر قصد سفر به کشور اتریش و شهر وین را دارید بدانید که این موزه می‌تواند به یکی از بهترین مکان‌های گردشگری و کسب تجربه از زندگی فروید برای شما باشد.

منبع سفرمی
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها