ارزان ترین رستوران های مالزی

در این مقاله از مجله‌ی تاریخ ما قصد داریم به معرفی برخی از ارزان ترین رستوران های مالزی بپردازیم. در ادامه با ما همراه باشید و با خصوصیات و ویژگی‌های این رستوران‌ها آشنا شوید چرا که شناخت رستوران‌های مطرح و ارزان دیگر کشورها به شما کمک می‌کند سفر  بهتر و دلپذیر‌تر  و همچنین کم‌هزینه‌تری داشته باشید.

ارزان ترین رستوران های مالزی

Yup Hup Kee

یاپ‌آپ‌کی یکی از ارزان‌ترین رستوران‌های مالزی می‌باشد. غذاهایی که در این رستوران در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. غذاهای چینی‌ای هستند که طبق قواعد و دستورالعمل‌های خاصی طبخ می‌شوند‌ مثل سوپ‌های رشته و انواع سبزیجات بخارپز شده. در سفرتان به مالزی حتما از غذاهای این رستوران چینی استفاده کنید و لذت ببرید.

ارزان ترین رستوران های مالزی

RSMY

یکی دیگر از رستوران‌های ارزان مالزی RSMY در کوالالامپور می‌باشد. معروف‌ترین غذای این رستوران cheese naan می‌باشد که طعمی منحصربه‌فرد و بی‌نظیر دارد. این غذا با نان مخصوص و همچنین پنیری به‌نام موزارلا سرو می‌شود که بسیار خوشمزه و لذیذ است. این مورد از لیست ارزان‌ترین رستوران‌های مالزی برای گیاه‌خوارانی که وارد این رستوران می‌‌شوند هم خدمات ویژه‌ای تدارک دیده‌است و می‌توانند به راحتی از منویی مخصوص، غذاهای گیاهی را انتخاب کنند و لذت ببرند.

Maju Place

این مورد از رستوران‌هایی است که در آن غذاهای حلال سرو می‌شود. این رستوران فقط در وعده‌های غذایی صبحانه و ناهار سرویس‌دهی می‌کند. غذاهای مخصوص این رستوران siew mai  و رول انبه‌ی‌ترد سرخ‌شده می‌باشند. یکی دیگر از مزیت‌های این رستوران، واقع‌بودن آن در مجاورت ایستگاه Medan tuanku است که باعث می‌شود افراد به راحتی به آن دسترسی داشته باشند.

معرفی غذاهای هنگ کنگی

Sukiya Beef Bowl

رستوران Sukiya Beef Bowl کوالالامپور یک رستوران ژاپنی است و غذاهای گوشتی منحصر به فردی را ارائه می‌کند. این رستوران از ساعت ۱۰ صبح تا ۹ شب آماده ارائه خدمات به مشتریان است؛ بنابراین برای صرف وعده ناهار یا شام می‌توانید این رستوران را مد نظر داشته باشید.

ارزان ترین رستوران های مالزی

Yut Kee

رستوران Yut Kee کوالالامپور یکی از قدیمی‌ترین رستوران‌های این منطقه می‌باشد که از سال ۱۹۲۸ فعالیتش را آغاز کرده است. این رستوران از ساعت ۷:۳۰ صبح تا ۴:۳۰ بعد از ظهر باز است و افراد زیادی برای چشیدن طعم غذاهای متنوع و کیک کرده‌ای مخصوص به این مکان مراجعه می‌کنند؛ بنابراین اگر رستوران Yut Kee کوالالامپور را برای صرف غذا انتخاب کرده‌اید باید صبور باشید تا بتوانید غذای مورد نظرتان را انتخاب و سفارش دهید.

منبع سفرمی
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها