معرفی رستوران های آتن با غذاهای یونانی

معرفی رستوران های آتن با غذاهای یونانی

آتن شهری تاریخی با آثاری است که چشم هر ناظری را مجذوب بزرگی، قدمت و زیبایی خود می‎کند. این شهر زیبا پایتخت کشور یونان است. در این مقاله قصد داریم تا شما را با معرفی رستوران های آتن با غذاهای یونانی آشنا کنیم تا در سفرتان به این شهر زیبا حتما از آنها دیدن کنید. این شهر تاریخی دارای رستوران‎های مختلف و زیادی است که گردشگران معمولا بعد از لذت بردن از جاذبه‎های تاریخی این شهر زیبا به سراغ این رستوران‎ها می‎روند. این شهر به خاطر موقعیت جغرافیایی که دارد مواد غذایی خود را روزانه و تازه خرید می‎کنند. در ادامه به معرفی رستوران های آتن با غذاهای یونانی می‎پردازیم.

رستوران های آتن با غذاهای یونانی

رستوران فانکی گورمت

این رستوران در مرکز شهر آتن قرار دارد. یکی از نقاط قوت این رستوران طراحی داخلی بی‎نظیر آن است. منوی رستوران فانکی گورمت شما را شگفت زده خواهد کرد. در این رستوران غذاهای اصیل یونانی برای شما سرو می‎شود.

رسنوران پاپاداکیس

اگر به دنبال غذاهای دریایی لذیذ این کشور می‎باشید حتما به این رستوران سر بزنید. رستوران پاپاداکیس یکی از رستوران های آتن با غذاهای یونانی است که گردشگران را با طعم شگفت انگیز خود متعجب می‎کند. این رستوران زیبا دارای طراحی داخلی ساده‎ای است. از غذاهای لذیذ این رستوران می‎توان به ماهی کبابی با سس مخصوص اشاره کرد.

زیباترین آب نماهای دنیا

رستوران اسپاندی

این رستوران در بین مردم آتن و گردشگران از محبوبیت بالایی برخوردار است.  این رستوران در محله پاگراتی آتن و در فاصله کمی از آکروپلیس واقع شده و با نمای خارجی تاریخی و زیبای خود گردشگران را به سمت خود می کشاند. رستوران اسپاندی با منوی هیجان انگیز و خلاقانه ای که فصل به فصل تغییر می کند و سرویس دهی فوق العاده در سال ۲۰۱۷ جزو ۱۰۰ رستوران برتر دنیا شده است. در این رستوران، در محیطی با نورپردازی مناسب می توانید غذاهای خوشمزه و متنوع، انواع پیش غذا و دسر و سالاد را که نهایت سلیقه در طبخ و سرو آنها دخیل شده میل کنید.

رستوران های آتن با غذاهای یونانی

رستوران استیتوریو میلوس

یکی دیگر از رستوران های آتن که در چندین کشور دیگر شعبه دارد رستوران استیتوریو میلوس است. این رستوران در سال ۲۰۰۴ افتتاح شده و شهرت و محبوبیت فراوانی به خاطر غذاهای ماهی گیران صید شده، سرو می شود.ارگانیک، باکیفیت و تازه ی خود میان مردم بومی دارد. در رستوران میلوس بیشتر غذاهای دریایی تازه که مواد غذایی آن به صورت روزانه توسط ماهی گیران صید می‎شود.

منبع سفرمی
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها