جاذبه های گردشگری مونیخ

جاذبه های گردشگری مونیخ

دیدن جاذبه‎های گردشگری یک کشور علاوه بر اینکه برای شما لذت بخش است می‎تواند اطلاعاتی راجب فرهنگ و مردم یک کشور در اختیار شما قرار دهد. مونیخ سومین شهر بزرگ آلمان و مرکز ایالت باواریا است. میدان بزرگ مارین پلاتز یکی از نقاطی است که در آن می‎توانید سازه‎های مدرن و باستانی این شهر زیبا را در کنار هم ببینید. یکی از جاذبه‎های گردشگری مونیخ، کلیساهای قدیمی این شهر زیبا است که گردشگران زیادی را سالانه به خود جذب می‎کند. این شهر همچنین پوشش گیاهی خوبی دارد و علت این پوشش گیاهی پارک شهری آلمان است که بزرگترین پارک شهری آلمان است. از جاذبه های گردشگری مونیخ می‎توان به فرانکیرچ، مارین پلاتز، باغ انگلیسی، کلیسای سنت پیتر، تئاتر کوویلیز و … اشاره کرد.

مارین پلاتز

مارین پلاتز در واقع میدان شهر زیبای مونیخ است. از دیدنی‎های این منطقه می‎توان به فواره ماهی که دارای مجسمه‎های برنزی است اشاره کرد.در این میدان بزرگ و زیبا مراکز خرید، کافی شاپ، رستوران و بوتیک‎های مختلفی وجود دارد. این میدان زیبا از جاذبه‎های گردشگری مونیخ است که گردشگران زیادی را مجذوب خود می‎کند.

جاذبه های گردشگری مونیخ

فرانکریچ

زیباترین کلیسای مونیخ که چشم‎های گردشگران را به خود معطوف می‎کند. این کلیسای زیبا در سال ۱۴۸۸ بنا شده و ارتفاعی نزدیک به ۱۰۰ متر دارد. یکی از چیزهایی که شما را تعجب زده می‎کند؛ رد پایی است که در طراحی این کلیسای زیبا به کار برده شده است که به رد پای شیطان معروف است و مردم بر این باورند که این رد پاها متعلق به شیطان است.

بهترین بازارهای آبی بانکوک

باغ انگلیسی

باغ انگلیسی، نه تنها بزرگترین فضای سبز آلمان، بلکه یکی از زیباترین فضاهای سبز این کشور و از معروف ترین جاذبه های مونیخ به شمار می آید. درختان و گیاهان طبیعی و زیاد این پارک، به همراه دریاچه مصنوعی و مسیرهای مارپیچی، ترکیبی دیدنی و چشم اندازی طبیعی ایجاد کرده اند که قدم زدن در آن می تواند حالتان را حسابی خوب کند. این باغ که در سال ۱۷۸۵ به عنوان باغ نظامی ساخته شد، بازدید کنندگان زیادی دارد که برای قدم زدن در مسیر سرسبز ۳۶ کیلومتری آن به این منطقه می آیند. این پارک یکی از محبوب ترین نقاط شهر مونیخ برای پیک نیک و گذراندن یک روز تعطیل و آفتابی است. در این پارک می توانید تعدادی از برترین جاذبه های مونیخ مثل موزه ملی باوارین و کلکسیون باستان شناسی ایالت باواریا را ببینید.

جاذبه های گردشگری مونیخ

 کلیسای سنت پیتر

کلیسای سنت پیتر یا پیتر پیر، قدیمی ترین کلیسای شهر مونیخ است که به سبک معماری گوتیک ساخته شده است. بعد ها با افزودن المان های معماری باروک در این کلیسا تغییرات کمی ایجاد شد. یکی از ویژگی های مهم داخل این کلیسا، محراب ۲۰ متری متعلق به قرن هجدهم آن است که به مجسمه هایی از سنت پیتر و ۴ پدر مزین شده است. نقاشی های دیواری و سقف این کلیسا، از دیگر نکات قابل توجه آن هستند. برج این کلیسا، نمایی فوق العاده به شهر مونیخ دارد.

منبع الی گشت
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها