مراکز خرید باتومی گرجستان

مراکز خرید باتومی گرجستان

بدون شک خرید یکی از مهم‎ترین اجزای یک سفر است و سفر بدون خرید کامل نمی‎شود؛ اما چیزی که اینجا مهم است آشنایی با بهترین مراکز خرید هر منطقه است که به شما در خریدتان کمک می‎کند. باتومی یکی از گردشگرپذیرترین شهرهای کشور گرجستان است. این شهر زیبا در جنوب غربی گرجستان واقع شده است و از لحاظ وسعت، دومین شهر بزرگ گرجستان است. در این مقاله قصد داریم تا شما را بهترین مراکز خرید باتومی گرجستان آشنا کنیم تا هدفمندتر به خرید بپردازید. از مراکز خرید باتومی گرجستان می‎توان به باتومی مال، بازار آنوکی، مرکز خرید باتومی پلازا، هوپا بازار و …

باتومی مال

این مجموعه تجاری و تفریحی بیش از ۵۰ فروشگاه مختلف دارد. این مجتمع تجاری برترین برندهای روز دنیا را شامل می‎شود و شما به راحتی می‎توانید در آن به گشت و گذار و خرید بپردازید. این مرکز تجاری علاوه بر فروشگاه‎‏های مختلف دارای امکانات تفریحی نیز است.

مراکز خرید باتومی گرجستان

مرکز خرید باتومی پلازا

در مرکز شهر باتومی، مرکز خرید باتومی یکی از بهترین مراکز خرید باتومی گرجستان قرار دارد. این مرکز خرید بزرگ علاوه بر قسمت فروشگاهی دارای بخش‎های اداری نیز است. این مرکز خرید بزرگ همچنین شامل رستوران، کافه، سینما، باشگاه و هتل نیز می‎شود.

بهترین رستوران های منطقه تکسیم

بازار آنوکی

اگر به دنبال خرید محصولات مد و فشن می‎باشید این مرکز خرید را از دست ندهید. این مرکز خرید بسیاری از برندهای معروف مد و پوشاک را از سراسر دنیا در خود جای داده است.

هوپا بازار

بازاری شبیه به بازار تهران که در آن هر آن چیزی که می خواهید می توانید پیدا کنید و بخرید. در برخی از غرفه های ایران بازار بزرگ می توانید مواد غذایی تازه را با کمترین قیمت ممکن بخرید، در این بازار حسابی می توانید چانه بزنید و خریدتان را انجام دهید. می‌توانید انواع سوغاتی‌های خوراکی را از این بازار بخرید. در ضمن در این بازار برخلاف مراکز خرید شیک و لوکس، فرصتی برایتان فراهم می‌شود تا با اهالی شهر و سبک زندگی روزمره‌ی آن‌ها از نزدیک آشنا شوید. اگر اهل خریدهای لوکس و بی دردسر هستید این بازار گزینه مناسبی برایتان نیست.

مرکز خرید کاپارول سنتر

مراکز خرید باتومی گرجستان

یکی از محبوب ترین مراکز تجاری که در شهر باتومی وجود دارد مرکز خرید کاپارول سنتر است. این مرکز خرید برای اهالی شهر و گردشگران بسیار محبوب است و ساعت کاری آن از ۱۰ صبح تا ۶ بعد از ظهر بوده و برای روزهای شنبه و یکشنبه تعطیل می باشد.

منبع الی گشت
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها