خوشمزه ترین غذاهای آلمانی

خوشمزه ترین غذاهای آلمانی

آلمان جزء آن دسته از کشور‌هایی است که به داشتن غذا‌های خوشمزه و دوست داشتنی‌‌اش معروف است. آلمانی‌ها دارای تنوع غذایی بسیار زیادی هستند. که همین عامل باعث شده افراد زیادی خواهان خوشمزه ترین غذاهای آلمانی در اقصی نقاط جهان باشند. ما در این مقاله می‌خواهیم اطلاعاتی مفید راجع به غذا‌های لذیذ آلمانی در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. با ما همراه باشید.

خوشمزه ترین غذاهای آلمانی

Rouladen

آلمانی ها از این غذای لذیذ در جشن‌های فستیوال و همچنین برای پذیرایی کردن از میهمانان خود میهمانی‌هایشان استفاده می‌کنند. رولدن از لایه‌های نازک گوشت گوساله که به صورت ورقه‌های تقریبا نازک برش داده می‌شود درست می‌شود. درون رولدن را با موادی مانند سبزی، پیاز سرخ شده و گوشت پرمی‌کنند و همانند رولت پیچ می‌دهند و به همراه پوره‌ی سیب زمینی، سس‌های مختلف و عصاره‌ی گوشت و… میل می‌کنند.

Eintopf

Eintopf  یکی از رایج‌ترین و خوشمزه ‌ترین غذا‌ های آلمان است. خوردن یک کاسه از این خورشت بهترین گزینه‌ برای گرم کردن بدنتان در هوای سرد پاییز و زمستان است. ترکیبات اصلی Eintopf سیب زمینی، سبزیجات،  گوشت و در برخی مواقع نیز ماهی است که در هر خطه‌ی آلمان این خورشت خوش طعم را با روش‌هایی گوناگونی که باب سلیقه‌ی افراد آنجاست طبخ می‌کنند.

Brezel

Brezel غذایی است که درشمارخوشمزه ‌ترین غذا ‌های آلمان است. این غذای نرم و سبک بیشتر به عنوان یک غذای جانبی مصرف می شود. این غذای اسنک مانند را تقریباً‌ از تمام نان فروشی ها در آلمان می توانید تهیه کنید و به شکل ساده، کره‌ای، با تکه های گوشت و با تکه های پنیر فروخته می شود.

Kasespatzle

این نودل های تخم مرغی و نرم در واقع پاستای آلمانی ها است. Spätzle  اکنون در جنوب آلمان سوابایایی شناخته می شود. البته مبدا اصلی این غذا مشخص نیست و انواع مختلفی از آن در کشورهای مجاوری هم یافت می شود. این نودل هایی که با آرد گندم و تخم مرغ درست می شوند را همراه با پنیر و یا گاهی اوقات همراه با پیاز کبابی می خورند.

خوشمزه ترین غذاهای آلمانی

سفر به شهرهای اروپایی در روز کریسمس

Rote grutze

Rote grutze  جزء محبوب‌ترین و خوشمزه ترین غذا های آلمان است که در شمال این کشور طبخ می‌شود. این غذا در واقع نوعی پودینگ با میوه های قرمز رنگ است. در این پودینگ از انگورهای قرمز و مشکلی استفاده می شود. این انگور ها را در آب خود می پزند و کمی نشاسته ذرت روی آن را می پوشانند و آن را ضخیم تر می کنند. این پودینگ میوه ای را همراه با خامه، شیر، سس وانیلی و یا بستنی می خورند.

نتیجه گیری

آلمانی ها به خاطر طبخ غذا‌های متنوع و خوشزه در جهان معروف هستند. غذا های آلمانی در طول سال‌های متوالی تکامل یافته‌اند که در نهایت توانسته‌اند با ترکیب مواد غذایی به صورت حرفه‌ای مقوی‌ترین و کامل‌ترین غذا‌ها را به جهانیان عرضه کنند.

منبع الی گشت
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها