بهترین غذاهای کرالا

بهترین غذاهای کرالا

کرالا یکی از ایالت‌های پر جاذبه است که در جنوب کشور هند قرار دارد. آب و هوای این منطقه گرم و خشک است  پس شما باید زمانی را برای مسافرت به آنجا برگزینید که بیشترین لذت  را از سفر خود ببرید. در این منطقه رستوران‌های بسیاری وجود دارد که غذاهای متنوع با طعم و عطردل‌‌انگیزی پخت می‌شوند. اگر آنجا را برای خوردن وعده‌های غذایی انتخاب کنید مسلما احساس رضایت بیشتری به شما دست می‌دهد. تاریخ ما را دنبال کنید تا چند مورد از بهترین غذاهای کرالا را به شما معرفی کند.

بهترین غذاهای کرالا

پوتو کاری کدالا

پوتو، نام یک کیک است که از آرد برنج تهیه می‌شود و پس ازاین‌که پخته شد آنرا در پودرنارگیل می‌غلتانند. معمولا در وعده صبحانه خورده می‌شود. این کیک اکثرا درکنارغذایی سرو می‌شود که در آن از شیر نارگیل، نخود سیاه و ادویه استفاده می‌شود.

کاری میگو

این غذا جزو بهترین غذا های کرالا محسوب می‌شود. طرز تهیه آن به این صورت است که میگو،خردل، دانه های رازیانه و شیر نارگیل را با هم می‌پزند و در آخر انبه خام را خرد و سپس به غذا اضافه می‌کنند.

تالاسری بریانی

این غذا محبوب ترین غذا برای مسلمانان حاضر در آنجا است. که ابتدا برنج حاویه ادویه را جداگانه درست می‌کنند و سپس مرغ بریانی شده را درون بشقاب قرار می‌دهند و روی آن برنج می‌ریزند و به همان شکل روی میز مشتری می‌گذارند.

بهترین غذاهای مجارستانی

ماهی مویلی

نوعی خورشت ماهی مشهور در هند است که با شیر نارگیل و ظرافت خاصی طبخ می‌شود. ماهی قبل از پخت در موادی نظیر آب لیمو و فلفل مزه دار می‌شود سپس سرخ شده و درون موادی مانند شیر نارگیل و ادویه قرار گرفته.

پاروتا با کاری گوشت گاو

پاروتا، نام نوعی نان نازک است که از آرد، تخم‌مرغ، آب و روغن درست می‌شود. خمیری که به دست می‌آید را به صورت دورانی می گذارند تا نانی گرد درست شود. گوشت گاو را نیز تکه تکه کرده و با گوجه فرنگی، پیاز، سیر، ادویه می‌پزند و در کنار این نان سرو می‌کنند و سرو می‌شود.

پاروتا

آپام با خورشت

آپام، غذایی شبیه به پنکیک با لبه‌های ترد است که با آرد برنج و شیر نارگیل درست می‌شود. خورشتی هم که در کنار آن سرو می‌شود که شامل شیر نارگیل، دارچین، میخک، گل صد تومانی، تکه‌های مرغ و سبزیجات است.

نتیجه گیری

در این مطلب دریافتیم که حسن بهترین غذا های کرالا خوشمزگی و در عین حال طبخ آسانشان است. معمولا مواد ثابتی که در همه غذاهای انها از استفاده می شود ادویه است که طعم و عطر دلپذیری به غذا می‌بخشد.

منبع کوله پشتی
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها