جاذبه های گردشگری کازان

جاذبه های گردشگری کازان

کازان به خاطر موقعیت ورزشی خود اهمیت بسیاری دارد. این شهر زیبا که پایتخت ورزشی روسیه است از جاذبه‎های گردشگری فراوانی نیز برخوردار است. این شهر زیبا در بخش اروپایی روسیه واقع شده است. این شهر زیبا در سال ۲۰۱۳ میزبان المپیاد تابستانی دانشجویی و همچنین در سال ۲۰۱۸ میزبان جام‎جهانی فوتبال خواهد بود. از جمله جاذبه های گردشگری کازان زیبا می‎توان به کارخ تاریخی کرملین کازان، برج اسپاسکایا، موزه هرمیتاژ کازان، مسجد کول شریف و … اشاره کرد.

جاذبه های گردشگری کازان

کاخ تاریخی کرملین کازان

این کاخ تاریخی جزء میراث جهانی یونسکو است که سالانه گردشگران زیادی را از سراسر دنیا به این کاخ زیبا جذب می‎کند. این کاخ زیبا یکی از جاذبه‎های گردشگری کازان است که قدمت آن به قرن دهم میلادی برمی‎گردد.

برج اسپاسکایا

این بنای تاریخی که قدمت آن به قرن هجدهم میلادی باز می‎گردد. این برج زیبا در سال ۱۹۳۰ میلادی تخریب شد و تنها برج ساعت از آن باقی مانده است.

مسجد کول شریف

این بنای قدیمی و زیبا نمادی از مسیر اسلام به سایر کشورها است. این مسجد زیبا که نام شخصی که در قرن شانزدهم در برابر بیگانگان از شهر دفاع کرده است روی آن است یکی از بناهای ثبت شده در میراث جهانی یونسکو در کازان است. این مسجد زیبا یکی از مهم‎ترین مسجدهای اروپا نیز به شمار می‎رود.

جاذبه های گردشگری فرانسه

موزه هرمیتاژ کازان

این موزه زیبا بخشی از  مجموعه کاخ کرملین است که مساحتی نزدیک به هزار متر مربع دارد. در موزه هرمیتاژ کازان امکاناتی نظیر مناطق نمایشگاهی، سالن‌های سخنرانی، اتاق‌های اطلاعاتی و سالن‌های کامپیوتر نیز برای درک بهتر مفاهیم تاریخی فراهم شده است.

کلیسای سنت پیتر و پائول

کلیسای سنت پیتر و پائول با معماری کمی متفاوت نسبت به دیگر کلیساهای اروپایی، همراه با گنبدهای آبی و سفید در قرن هجدهم بنا شده است. این کلیسا محلی برای تجمع مسیحیان ارتدکس در شهر کازان است. مردم محلی کازان به خاطر نمای گنبدها و طراحی داخلی این کلیسا، آن را کلیسای رنگارنگ نیز صدا می‌کنند. کلیسای پیتر و پاول نزدیک مرکز شهر قرار دارد، به طوری که تنها با چند دقیقه پیاده‌روی از مرکز شهر می‌توانید به آن برسید.

معبد همه ادیان

جاذبه های گردشگری کازان

معبد همه ادیان، یکی از معبدهای زیبا و دیدنی شهر کازان است که نمادی برای همه مذاهب، فرهنگ‌ها و تمدن‌هایی است که در روسیه، خصوصا در شهر کازان، در کنار هم به زندگی خود ادامه می‌دهند. ساخت بنای این معبد در سال ۱۹۹۴ آغاز و افزودن جزئیات و تزئینات بنا، همچنان ادامه دارد و به صورت دوره‌ای انجام می‌شود.

منبع کجارو
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها