دلایل زندگی در اسکاتلند

دلایل زندگی در اسکاتلند

یکی از بزرگترین، پیشرفته‌ترین و در عین حال زیباترین جزیره دنیا، بریتانیا، از چند کشور به مرکزیت انگلیس تشکیل شده است. زندگی در اسکاتلند، که یکی از کشور‌های بریتانیای کبیر می‌باشد، همواره علاقه‌مندان و شیفتگان زیادی از جهت بالابودن امکانات زندگی در اسکاتلند، دارد. اسکاتلند که در بالای جزیره قرار دارد، همواره دارای آب و هوای نسبتاً سردی می‌باشد. اما ازعلاقه مردم به کشورشان نمی‌کاهد. در حال حاضر تمام کشور‌های بریتانیا به نوعی مستعمره انگلیس هستند که هم عواقب خوب و هم بدی برای آن‌ها دارد. برای آشنایی بیشتر با اسکاتلند و دانستن دلایل زندگی در اسکاتلند  با ما همراه باشید.

شهرهای بزرگ و مهم اسکاتلند

مهم‌ترین و زیباترین شهر اسکاتلند، ادینبورگ (ادینبرو)، که پایتخت نیز است، به شمار می‌رود. دومین شهر مهم اسکاتلند، گلاسکو می‌باشد که به لحاظ وسعت برتری از ادینبرو بزرگ‌تر است.

جاذبه‌های گردشگری در اسکاتلند

برای فهم بهتر این موضوع باید گفت که بعد از لندن، ادینبرو بیشترین جذب گردشگر را در بریتانیا انجام می‌دهد. دلایل آن را می‌توان ابتدا در مردم این کشور جستجو کرد، به طوری که همه‌ی آن‌ها با فرهنگ غنی خودشان آماده میزبانی از شما هستند. دلایل دیگر آن وجود اماکن دیدنی فراوان، شهر با بافت قدیمی اما با امکانات روز و … که زندگی در اسکاتلند را برای مردم و گردشگران خوب و قابل قبول می‌کند.

دلایل زندگی در اسکاتلند

دین و زبان مردم اسکاتلند

به علت مهاجرت‌های زیاد به این کشور، زبان معینی که همه مردم آن را بلد یا به آن زبان صحبت کنند، وجود ندارد. اما در قانون این کشور زبان مردم، انگلیسی و بعضا اسکاتلندی نیز حرف می‌زنند. دین اکثر مردم مسیحیت می‌باشد، اما مسلمان، یهودی و سایر ادیان الهی و غیرالهی نیز وجود دارد.

آب و هوای اسکاتلند

اسکاتلند دارای آب و هوایی معتدل در اکثر اوقات می باشد. این کشور با توجه به قرارگیری میان چندین دریا از سمت های مختلف آب و هوایی اقیانوسی و ملایم دارد. تابستان در اسکاتلند آب و هوایی گرم جاری است که به هیچ عنوان آزاردهنده نمی باشد. زمستان های اسکاتلند نیز به ندرت به منفی صفر درجه می رسد. برای زندگی در اسکاتلند بهتر است گردشگران لباس های ضخیم در تمام سال همراه خود داشته باشند زیرا این کشور با توجه به وجود کوهستان ها و مناطق مرتقع وزش بادهای شدید در آن بسیار زیاد است.

دلایل زندگی در اسکاتلند

همه چیز در مورد ساراندای مارماریس

خورد و خوراک در اسکاتلند

مردم اسکاتلندی در تهیه و طبخ غذاهای فوق العاده و لذیذ مشهورند و زنان اسکاتلند مهارت بی نظیری در آشپزی دارند! بیشتر اسکاتلندی ها سبزی های موردعلاقه خود را در باغچه های شخصی خود می کارند و با استفاده از این سبزی ها خوراک ها و سوپ های خوشمزه ای درست می کنند. از دیگر غذاهای معروف اسکاتلندی می توان به کماج، باناک، سوسیس لورن، ماهی دودی و حلیم فرنگی اشاره کرد که این غذاهای لذیذ هر گردشگری را ترغیب به زندگی در اسکاتلند می کند.

نتیجه گیری

کشور انگلیس با استعمارگری و پیشرفت علوم که در قرن ۱۸ام در انگلیس اتفاق افتاد، این کشور را به یکی از ابرقدرت‌های دنیا تبدیل کرد. در حال حاضر کل بریتانیا زیر نطر انگلیس هستند و امکانات خوبی را برای زندگی در این کشور‌ها قرار داده است.

منبع سفرمی
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
پرامتیازترین
جدیدترین قدیمی‌ترین
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها