دیدنی های استکهلم

دیدنی های استکهلم

دیدنی ‌های استکهلم، پایتخت سوئدی‌ها تمامی ندارد. این شهر زیبا مابین آب و جنگل ساخته شده است. به طوری که فقط ۴۰درصد مساحت آن را، مناطق شهری تشکیل می‌دهد و بقیه را جنگل، پارک و آب پوشش داده است. از زیبایی های دیدنی استکهلم می‌توان به جزیره‌ای بودن این شهر اشاره کرد. در داخل شهر نزدیک به ۱۴ جزیره وجود دارد که زیبایی شهر را دو چندان می‌کند (ملقب به ونیز شمال اروپا). از نظر آب و هوایی این شهر مثل سایر شهرها و کشورهای جزایر اسکاندیناویی، نسبتا سرد می‌باشد. برای آشنایی بیشتر با این شهر زیبا تا آخر این مقاله همراه ما باشید.

ساختمان شهرداری

در میان علم‌دوستان و دانشمندان جایزه نوبل اهمیت و جایگاه ویژه‌ای دارد. مراسم نوبل در شهر استکهلم و در ساختمان شهرداری آن که یکی از جاذبه‌های اصلی گردشگری این شهر به شمار می‌رود، برگذار می‌شود. این ساختمان ویژگی‌ها و تالاهای خاص و زیبایی دارد که یکی از آن‌ها تالار طلایی می‌باشد.

دیدنی های استکهلم

جزیره یورگاردن

مهم‌ترین منطقه شهر استکهلم برای گردشگران، جزیره یورگاردن می‌باشد. این جزیره برای افرادی که زیبایی سفر را در قدم‌زدن و مشاهده کردن می‌دانند، بهترین گزینه می‌باشد، چون‌که چمن‌های سرسبز و صاف و دیدن منظره‌ی آبی، جنگلی و شهری، که واقعا چشم نواز هستند. همچنین این جزیره موزه‌ها، بناها، کشتی‌های زیادی دارد که دیدن آن‌ها خالی از لطف نیست.

موزه‌ی میلز گاردن

در گذشته‌ای نه چندان دور، دوهنرمند به اسم‌های فامیلی، میلز، که به مجسمه سازی و نقاشی می‌پرداختند، آثار زیبایی را خلق کرده‌اند و به یکی از دیدنی های استکهلم تبدیل شده است. آن‌ها این خانه را به دولت سوئد تحویل دادند و خودشان هم در این ساختمان به خاک سپرده شده اند.

شگفت انگیزترین‌ هتل های دنیا

منطقه و سالن استرمالم

گردشگرانی که به دنبال چشیدن طعم غذا های مختلف و خاص در طول سفر می باشند ، بهتر است که بازدید از منطقه و سالن استرمالم را در لیست خود جای دهند. قدمت سالن غذای استرمالم به اواخر قرن ۱۹ میلادی بر می گردد. این سالن سراسر پر از غذا های متفاوت است. تولیدات تازه و غذا های دریایی ، غذا های پخته شده ، گوشت و دیگر غذا های طعم دار را می توانید در این محدوده بیابید. برای پیک نیک می توانید غذا های دریایی و یا خوراکی های کلاسیک سوئدی تهیه کنید. این ساختمان تاریخی در حال نوسازی بوده و تا پایان سال ۲۰۱۸ تعمیر و نوسازی به پایان می رسد ، به همین خاطر مرکز خرید و فروش تجاری در قسمت های موقتی در اطراف سالن استرمالم ، خدمات ارائه می دهند. گفتنی است که در صورت تمایل به خرید محصولات دیگر با برند های معروف جهانی ، بازدید از این سالن را می بایستی فراموش نکنید. فروشگاه های شیک ، نمایندگی برند های مشهور ، کالا های لوکس و آنتیک همگی در این منطقه حضور دارند.

دیدنی های استکهلم

نتیجه گیری

اروپا همیشه مقصد عالی برای گردشگران به شمار می‌رود. شهر استکهلم در جنوب سوئد از زیباترین شهرهای دنیا به شمار می‌رود و سالانه نزدیک به ۱۰ میلیون گردشگر وارد این شهر و کشور می‌شوند. بدون شک سف به استکهلم یک سفر زیبا برای چشمان شما خواهد بود، چرا که واقعا زیبا است.

منبع ایران هتل آنلاین
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها