مهیج ترین شهربازی های دنیا

مهیج ترین شهربازی های دنیا

لزوم لذت بردن در کنار خانواده و دوستان، همچنین تجربه هیجانات خطرناک با امنیت جانی کامل، باعث ساخته شدن مهیج ترین شهربازی های دنیا شده است. شهربازی‌ها قدمت نسبتا طولانی  دارند. اولین شهربازی در کشور آمریکا، شهرشیکاگو و در سال ۱۸۹۳ ساخته شد. از آن روز به بعد شهربازی‌ها هم مثل سایر علوم و در سایه‌ی پیشرفت علوم مهندسی همه ساله پیشرفت کرده‌اند تا به فرم‌های امروزی خود برسند. در تعریف شهربازی خیلی‌ها فکر می‌کنند، که فقط مختص بچه‌ها می‌باشد. اما شهربازی ‌های مهیج امروزی طوری طراحی شده‌اند که حتی گاهی اوقات برای بچه‌ها، استفاده از آن‌ها ممنوع می‌باشد. در ادامه به شهربازی‌های خوب دنیا اشاره خواهیم کرد.

مهیج ترین شهربازی های دنیا

معروف‌ترین ترن‌های هوایی

هیجان انگیز‌ترین وسیله در شهربازی‌ها، ترن هوایی می‌باشد. در واقع تعریف ما از مهیج ترین شهربازی های دنیا، همان بهترین ترن‌های هوایی دنیا با امنیت عالی است که هرکسی  نمی‌تواند در آن دوام بیاورد.

ترن هوایی فرمول روسا در امارات

بهترین و پرسرعت‌ترین ترن هوایی جهان با سرعت نزدیک به ۲۴۰ کیلومتر بر ساعت که واقعا تجربه همچین سرعت بی‌نظیری شما را تا حد مرگ خواهد ترساند.

اشنایی با شگفت انگیزترین کاخ های جهان

ترن هوایی کینگداکا در آمریکا

شتاب امروزه نقش بسزایی حداقل در صنعت خودروسازی دارد. چون مشتریان معتقدند باید خودریی با شتاب بالا داشته باشند. ترن کینگداکا سرعت صفر تا ۲۰۶ کیلومتر بر ساعت را در ۳.۵ ثانیه طی‌ می‌کند. ارتفاع این ترن به ۱۴۰ متر هم می‌رسد.

ترن هوایی ویکید تویستر در آمریکا

بزرگترین ترن معلق جهان، در ایالت اوهایو امریکا، میزبان دوستداران ارتفاع می‌باشد. یکی از مهیج ترین شهربازی های دنیا نیز به شمار می رود.

ترن هوایی اسکای اسکریم در آلمان

ترن هوایی اسکای اسکریم یکی دیگر از وحشتناک ترین ترن های هوایی است که دارای صندلی های معلقی است که در حین سفر با این ترن هوایی به میزان ۳۶۰ درجه زاویه شما نسبت به سطح زمین تغییر خواهد کرد و در حین استفاده از آن از حلقه های مهندسی شده عبور خواهید کرد و وارد حلقه های گوناگونی خواهید شد.

ترن هوایی تاکابیشا

ترن هوایی تاکابیشا یکی دیگر از شهربازی های وحشتناک واقع در فوجی یوشیدا ژاپن است که معجزه مهندسی خارق العاده مهندسان خبره ژاپنی است که زاویه شما را نسبت به حالت عادی، ۱۲۰ درجه سانتی گراد تغییر می دهد.با این حال استفاده از این ترن هوایی می تواند یک تجربه خارق العاده و بی نظیری برای هر یک شما باشد که میزان آدرنالین تولیدی بدنتان را احساس خواهید نمود و در سال ۲۰۱۱ میلادی افتتاح شد.

مهیج ترین شهربازی های دنیا

نتیجه گیری

شهربازی‌ها امکانات دیگری هم دارند که می‌توانند برای شما هیجان انگیز باشند. اما مهیج‌ترین آن‌ها همان ترن هوایی است. کسانی که ناراحتی قلبی دارند نباید از آن استفاده کنند، چون ممکن است به قیمت جان آن‌ها تمام شود.

منبع نمناک
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها