زیباترین و بکرترین جزیره های اروپا

زیباترین و بکرترین جزیره های اروپا

سفر به بکرترین جزیره های اروپا رویای هر فردی است. قاره‌ی اروپا گستره‌ی بزرگی از فرهنگ و رسوم مختلف را شامل می‌شود. اگر از سفر به جاهای شلوغ و پر هیاهو خسته شده‌اید و میخواهید تعطیلات خود را در مکان‌های بکر و آرام بگذرانید با تاریخ ما همراه باشید. در زیر به تعدادی از مناسب‌ترین مکان‌های گردشگری در اروپا می‌پردازیم.

جزیره Gozo

این جزیره دارای شکلی روستایی می‌باشد. معابد تاریخی و هم‌چنین غواصی در دریای مدیترانه از جمله دلایل محبوبیت این جزیره شده‌اند.

بکرترین جزیره های اروپا

جزیره گراسیوسا| Graciosa

جاده‌های شنی و خانه‌های سفید این جزیره تصاویر بسیار زیبایی را به وجود آورده‌اند. لذت ماهیگیری و هم‌چنین غواصی زیر آب را در بکرترین جزایر اروپا امتحان کنید.

نمادهای شهر تهران

جزیره Mljet

جمعیتی در حدود ۱۱۰۰ دارد که اکثر مناطق آن پوشیده از جنگل است. جاده‌های مارپیچی این جزیره یکی از مهیج ترین مکان‌ها برای پیاده روی می‌باشد.

جزیره Hydra در یونان

ورود اتومبیل، موتور و دوچرخه به این مکان ممنوع می‌باشد. برای حمل و نقل و گردشگری در این مکان باید الاغ اجاره کرد. خیابان‌های این شهر سنگ فرش شده می‌باشند و دارای کافه‌ها و رستوران‌های متعددی برای رفاه حال گردشگران می‌باشد.

جزیره Saaremaa

بهترین فصل برای سفر به این جزیره تابستان است. وجود خانه‌های کاه گلی و درخت‌‌های انبوه کاج در این مکان بسیار شگفت‌انگیز می‌باشد.

جزیره Colonsay

این جزیره در غرب اسکاتلند یکی از بکرترین جزایر اروپا محسوب می‌شود. اگر به دنبال آرامش هستید این جزیره بهترین پیشنهاد برای شما می‌باشد.

جزیره Sardinia

در جزیره Sardinia, شما شاهد بهترین تنوع غذایی مردم ایتالیا خواهید بود. غواصی و گردش در میان کشتی‌های شکسته‌ی روم باستان، پیاده روی تا فانوس های دریایی در حال فروپاشی یا گردش در اقیانوس فیروزه ای کبود با تصویری از تپه های چشم گیر از جمله جاذبه های توریستی این جزیره استثنایی است.در انتهای روز و بعد از یک گردش خارق العاده در جزیره می‌توانید به رستوران ساحلی بروید و از غذاهای بینظیر و خوشمزه لذت ببرید.

بکرترین جزیره های اروپا

جزیره Juist

Juist یکی از هفت جزیره مسکونی مجموع الجزایر East Frisian است که در کناره ی دریای Wadden آلمان قرار دارد. مایلها ساحل طبیعی و زیبا وهمچنین وزش همیشگی بادهای شدید باعث شده است نام این جزیره در زبان محلی به “Töwerland” بمعنای “سرزمین جادویی” تغییر کند. گرچه دریای Wadden بیشتر مواقع سرد است و مناسب شنا کردن نیست ولی وجود چشمه های آبگرم طبیعی که خواص درمانی نیز دارند, تجربه‌ای متفاوت را برای شما رقم خواهد زد.

منبع سفرمی
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها