بازار شناور پاتایا

بازار شناور پاتایا

آیا تاکنون در یک بازار شناور حضور داشته‌­اید؟ بازارهای شناور، همان طور که از نامشان پیداست بر روی آب قرار دارند در آنجا قایق ­های بسیاری را می­بینید که پر از اجناس مختلفند و افرادی در این قایق­ ها به فروش این اجناس مشغول هستند و همچنین قایق­ هایی نیز به چشم می­خورد که حامل خریداران هستند و این اجناس را خریداری می­کنند. محیط و جو  پرنشاط این بازار باعث شده جزو دیدنی ­ترین مکان­ های جهان محسوب شوند. بازار شناور پاتایا نیز یکی از این بازارهاست. در ادامه همراه ما باشید تا در مورد این بازار جزئیات بیشتری را در اختیار شما قرار دهیم.

موقعیت بازار شناور

این بازار در منطقه ­ای به نام بانگ لومونگ و در مجاورت با ساحل جامتین قرار دارد. وسعت این بازار قریب به ۱۰۰هزار متر است. این بازار دارای ۴ ورودی است که یک ورودی  در شمال، دو ورودی در جنوب و یک ورودی دیگر در جنوب شرقی این بازار وجود دارد. در این بازار اکثرا کالاهایی از قبیل نقره، کیف و کفش را در معرض فروش قرار می­دهند.

بازار شناور پاتایا

گران ترین جزایر خصوصی دنیا

امکانات بازار شناور

پارکینگ: به دلیل گشت و گذار توسط قایق در این بازار امکان بردن وسیله نقلیه در آنجا وجود ندارد پس ­می­توانید با اطمینان خاطر وسیله نقلیه­ی خود را در پارکینگ این بازار پارک کنید.

خدمات ماساژ:در این مکان عده­ای هستند که بصورت رایگان می­توانند شما را ماساژسنتی بدهند.

رستوران:رستوران­هایی در محوطه­ی بازار وجود دارند که بعد از بازدید می­توانید در آنجا از خود پذیرایی کنید.

بهترین زمان بازدید

در این بخش از مقاله تاریخ ما به بررسی بهترین ماه های سال برای مراجعه به این بازار می پردازیم. ماه های آبان تا بهمن آب و هوای این منطقه بسیار خنک بوده و گردشگران زیادی در بازار حضور دارند، همین امر سبب بالا رفتن قیمت ها می شود، در طول ماه های اسقند تا فروردین آب و هوای این شهر بسیار گرم بوده و بازار بسیار خلوت است، در ماه های خرداد تا مهر بارش باران در این شهر شدت گرفته اما لازم است بدانید که قیمت اجناس موجود در بازار در طول این ماه ها کاهش پیدا می کند.

تفریحات بازار شناور

قایق دو زی: این قایق ها دارای چرخ بوده و در کنار حرکت در آب می توانند بر روی زمین نیز حرکت کنند، امروزه در این بازار ۳ قایق دو زی وجود دارد. گردش با این قایق ها در بازار شناور خالی از لطف نیست.

قایق پارویی: یکی دیگر از قایق هایی که گردشگران تور پاتایا می توانند به وسیله آن در این بازار گردش کنند، قایق پارویی می باشد.

عکاسی: ثبت عکس های زیبا از جاذبه های گردشگری موجود در این بازار یکی از تفریحات مورد علاقه گردشگران می باشد.

بازار شناور پاتایا

نتیجه گیری

جذابیت و محبوبیت بازار شناور پاتایا به واسطه ­ی فضای خاص و امکاناتش است بطوری که هر فردی به پاتایا سفر می­کند ناخودآگاه به سمت بازار شناورش ترغیب می­شود.

منبع لحظه آخر
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها