هتل های هفت ستاره دنیا

هتل های هفت ستاره دنیا

هتل ­ها اغلب بر اساس امکانات و کیفیت رتبه­ بندی می­شوند، هر کدام که امکانات کمتری داشته باشد حداقل عنوان تک ستاره را کسب می­کند. و هر کدام که امکانات بیشتری را دارا باشد تا عنوان پنج ستاره را به خود اختصاص می­دهد و بسیار نادر است که یک هتل بتواند امتیاز هفت ستاره را بدست آورد. هتل­ های هفت ستاره هتل ­هایی هستند که در زمینه­ ی خدمات رسانی و صنعت هتل داری بر دیگر هتل­ ها ارجحیت داشته باشند. اینک تاریخ ما را دنبال کنید تا هتل های هفت ستاره دنیا را به شما معرفی کند.

هتل هفت ستاره برج العرب

این هتل که به شکل بادبان است در دبی بر روی یک جزیره ­ی مصنوعی در حاشیه خلیج فارس که ۲۰۸ متر ازخشکی فاصله دارد بنا شده است. این هتل با ارتفاع ۳۲۱ متر توانسته خود را در زمره­ ی هتل های هفت ستاره ی دنیا قرار دهد. هتل العرب ۲۰۲ اتاق دوبلکس دارد که براساس اندازه تقسیم ­بندی شده ­اند. کوچک­ترین اتاق آنجا ۱۶۹ متر و بزرگ­ترین اتاق هم ۷۸۰ متر را شامل می­شود. سوییت­ هایی از انواع باشگاهی، دوگانه، سلطنتی، ریاست­ جمهوری و پارانوما در این هتل موجود می­باشد.

هتل های هفت ستاره دنیا

هتل هفت ستاره شهر خانه گالرینا

این هتل شیک و مجلل در شهر میلان کشور ایتالیا قرار دارد این هتل به تمامی امکانات مجهز است به طوری که افرادی حاضر در آنجا احساس می­کنند در یک شهر سر پوشیده به سر می­برند از جمله این امکانات می­توان به شهربازی، فروشگاه­ ها، رستوران­ ها و استخرها اشاره کرد.

غذاهای هنگ کنگی

هتل هفت ستاره مورگان پلازا

مورگان پلازا با ساختمانی منحصر به فرد در شهر پکن قرار دارد. چشم‌انداز این هتل به پارک المپیک بیجینگ، استادیوم بین‌المللی Bird’s Nest، مرکز ورزش‌های آبی و پارک‌های سرسبز موجود در اطرافش است. ساختمان این هتل تاجی به شکل اژدها دارد که تلفیقی از معماری شرقی و غربی در ساخت آن استفاده شده است. بر اساس معیارهای هتل داری در چین، این هتل هفت ستاره نامیده شده است.

ویژگی بارزی که برای این هتل می‌توان برشمرد استفاده از امکانات مخصوص برای افراد معلول هست. این هتل دارای روم سرویس ۲۴ ساعته، دکتر و پرستاران آن کال، مراکز خرید، باغ‌وحش، رستوران‌های مختلف، ساحل اختصاصی، صرافی و سرویس‌های مجلل رفت و آمد به آن است. از ویژگی‌های بارز این هتل وجود زمین‌های بازی متعدد، صبحانه لذیذ و بی‌نظیر در دنیا، رعایت اصول فنگ شویی در آن و همچنین دسترسی به چهارمین کتابخانه بزرگ دنیا است.

هتل های هفت ستاره دنیا

نتیجه گیری

هتل های هفت ستاره ی دنیا آن دسته از هتل­ های شلوغ و پر ازدحام  می­باشند. با این وجود هر کسی که آرزوی اقامت در آنجا را دارد باید هزینه و مخارج زیادی را کنار بگذارد چرا که هزینه این هتل ­ها بسیار بالاست.

منبع سپهر سیر
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها