بهترین رستوران های لارناکا

بهترین رستوران های لارناکا

لارناکا یکی از جزایر زیبای قبرس است که زیبایی وصف نشدنی دارد. در میان مردم قبرس غذا از اهمیت بالایی برخوردار است و به همین دلیل مردم این جزیره نیز اهمیت خاصی به غذاهای خود ‌می‌دهند. در رستوران‌های این جزیره زیبا شما انواع غذاهای محلی و بین المللی را می‌توانید میل کنید. در این مقاله قصد داریم تا شما را با بهترین رستوران های لارناکا بیشتر آشنا کنیم.

کافه آکواریم

اگر در سفرتان به لارناکا مسرتان به اسکله‌ی قدیمی مارینا افتاد به شما توصیه می‌کنیم این کافه قدیمی را هرگز از دست ندهید. این کافه زیبا مکانی عالی برای مشاهده زندگی روزمره مردم و فعالیت‌های آن‌ها است. در این کافه زیبا هم می‌توانید غذایتان را داخل کافه میل کنید و هم خارج کافه انتخاب با خودتان است. در منوی این کافه انواع گوشت‌ها، میوه‌ها، غذاهای دریایی و مزه‌ها قابل مشاهده است. یکی از جذاب‌ترین بخش‌های این کافه ساختمان آن است که بر روی یک قایق بنا شده است.

بهترین رستوران های لارناکا

رستوران گرادا

اگر فردی هستید که رنگ غذاهای مختلف شما را به وجد می‌آورد بدون شک این رستوران همان رستوران رویایی شما است. رستوران گرادا که یکی از بهترین رستوران های لارناکا است می‌توانید طعم سینی‌های مختلف مزه را امتحان کنید.

جاذبه های گردشگری لبنان

رستوران فیش اند چیپس لامبروس

این رستوران زیبا غذاهای سنتی اینگلیسی برای شما سرو می‌کند. این رستوران خانوادگی که بیش از ۴۰ سال سابقه دارد شما را برای خوردن یک غذای بی‌نظیر وسوسه می‌کند.

خانه بالتی

این رستوران یک سرآشپز حرفه ای هندی دارد که افتخارش این است که غذاهای هندی و فرهنگ غذایی کشورش را به مردم و گردشگران قبرس می شناساند برای همین تمام تلاش خود را می کند تا خوشمزه ترین غذاها را درست کند. اگر غذاهای تند و تیز هندی را دوست دارید خودتان را به این رستوران برسانید البته برای شمایی که چندان تمایلی به این غذاهای تند ندارید هم غذاهای ملایم تری درست می شود که سلیقه ی شما را هم راضی می کند. این رستوران برای برگزاری تولدها و جشن های خانوادگی هم مناسب است.

بهترین رستوران های لارناکا

رستوران ماکام ال سلطان

اگر دوست دارید در قبرس فقط غذاهای اصیل همین جزیره را امتحان کنید بدون اینکه وقت را تلف کنید مستقیم راهی رستوران ال سلطان شوید چون در اینجا با انواع غذاها، گوشت های طعم دار و نان های تازه از شما پذیرایی می شود.اگر عاشق چشم اندازهای دریا هستید بعد از غذا به کنار آب بروید و مدتی را در آنجا بگذرانید. این رستوران مزه هایی دارد که خیلی ها از مردم محلی گرفته تا گردشگران را به این محل می کشاند.

منبع الی گشت
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها