منحصر به فرد ترین اقامتگاه های جهان

منحصر به فرد ترین اقامتگاه های جهان

اقامتگاه‎ها زمانی از وضعیت بهداشتی خوبی برخوردار نبودند و مردم بر این باور بودند که نباید در هیچ شرایطی به این اماکن بروند. امروزه با پیشرفت علم و گسترش اینترنت شاهد این هستیم که اقامتگاه‎ها مختلف از سراسر دنیا به دنبال جذب گردشگر هستند. امروزه برای گذراندن شبی در اتاقی تمیز نیازی به پرداخت پول زیادی ندارید مکان‎هایی وجود دارند که با طراحی خلاقانه و کار هنرمندانه و با مصالحی همچون چوب فضایی ایده‎ آل برای گردشگران به ارمغان آورده است. در این مقاله قصد داریم تا شما را با منحصر به فرد ترین اقامتگاه های جهان بیشتر آشنا کنیم.

اقامتگاه پلوودیو قدیمی در بلغارستان

منحصر به فرد ترین اقامتگاه های جهان

این اقامتگاه زیبا که یکی از منحصر به فرد ترین اقامتگاه های جهان است به سبک بوتیک‎های قدیمی و با با مبلمان و عتیقه طراحی شده است. این اقامتگاه در خانه‎ای قدیمی در محله ای قدیمی می‎تواند حس و حال عجیبی را به شما منتقل کند. این اقامتگاه دارای امکاناتی چون وای فای، صبحانه رایگان، پارکینگ و گشت و گذار ماجراجویانه و فرهنگی نیز دارد.

اقامتگاه Dawson City River در کانادا

اگر به دنبال تجربه تازه‎ای در مناطق روستایی هستید این هتل در شمالی‎ترین قسمت کانادا می‏‎تواند گزینه خوبی باشد. این هتل منظره خوبی از شهر داوسون دارد. لازم به ذکر است که این هتل به برق و سیستم آب رسانی شهری متصل نیست که باعث شده است سبک زندگی روستایی در انی منطقه حفظ شود.

هتل کپسولی ریوکان در ژاپن

این هتل در واقع سبکی ژاپنی دارد و با داشتن تخت خواب های سفری به سبکی کاملا ویژه، همچنان به سنت اقامتگاه های این چنینی وفادار مانده است. هر تخت خواب در فضایی کپسول مانند محصور است و همراه با امکاناتی همچون تهویه شخصی، تلویزیون صفحه تخت دیواری و قفسه قفل دار، فضایی کاملا شخصی را برای مسافران به وجود می آورد. علاوه بر آنچه گفته شد، این اقامتگاه همچنین، دارای اتاق های خصوصی به سبک ژاپنی، یک سالن و مجموعه ای از لباس های کیمونوی به روز برای پرو می باشد.

منحصر به فرد ترین اقامتگاه های جهان

با شگفت انگیزترین هتل های دنیا آشنا شوید!

اقامتگاه شهری سیاتل در ایالات متحده

این بهشت رویایی که نمایی بسیار هنرمندانه دارد به دلیل سبک دکوراسیون فوق العاده اش که در آن طراحی هر اتاق به وسیله یک هنرمند محلی اجرا شده است، فضایی بسیار روَیایی پیدا کرده است. قرار گرفتن این اقامتگاه در هتل تاریخی لورن (پاتوق هنرمندان مشهور از دهه ۱۹۳۰) و همچنین نمایش رایگان فیلم در سینمای خانگی بر جذابیت آن افزوده است. از دیگر امکانات این اقامتگاه دوست داشتنی باید به صبحانه رایگان، کارکنان بی نظیر و موقعیت فوق العاده آن در شهر اشاره کرد که این مکان را به بهترین اقامتگاه سیاتل با قیمتی مناسب تبدیل کرده است.

منبع سفرمی
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها