مرگبارترین جاده های جهان

مرگبارترین جاده های جهان

در این مقاله قصد داریم تا شما را با مرگبارترین جاده های جهان که توسط کارشناسان شناخته شده است آشنا کنیم. امنیت این جاده‎ها بر اساس سازمان بهداشت جهانی مورد بررسی قرار گرفته است و اقدامات لازم برای برقراری امنیت در این جاده‎های خطرناک انجام است. از مرگبارترین جاده های جهان می‎توان به بزرگراه بروس، مسیر شماره ۴۳۱ ایالت متحده، جاده ۷۲۶ اسکاتلند و … اشاره کرد. در ادامه به توضیح مختصر درباره‎ی این جاده‎ها می‎پردازیم.

بزرگراه بروس در کوئینزلند

این بزرگراه سالانه بیش از ۱۷ درصد مرگ و میر بر اثر تصادفات رانندگی در استرالیا را به خود اختصاص می‎دهد. علت بیشتر تصادفات به وجود آمده در این بزرگراه سبقت بوده است. این جاده با طول ۱۵۰۰ کیلومتر می‎تواند بسیار خطر آفرین باشد. این را به خاطر داشته باشید که طی رانندگی در استرالیا اعضای بدن خود را هرگز از خودرو خارج نکنید زیرا در قوانین این کشور این حرکت جرم محسوب می‎شود.

مرگبارترین جاده های جهان

بزرگراه فدرال شماره ۱ در مکزیک

این بزرگراه یکی از مرگبارترین جاده های جهان است که با پرتگاه‎های ساحلی و جاده‎های که باد شدیدی به آن می‎وزد در کنار رانندگانی که در این بزرگراه می‎مهابا به رانندگی می‎پردازند یکی از خطرناک‎ترین بزرگراه‎های دنیا است. این را بدانید که در ۶ ایالت مکزیک برای اینکه رانندگی کنید نیازی به قبولی در امتحانات رانندگی نیست پس علاوه بر اینکه مراقب جاده و پرتگاه هستید مراقب رانندگی دیگران نیز باشید زیرا هر لحظه ممکن است حادثه‎ای بیافریند.

مرگبارترین جاده های جهان

شگفت انگیز ترین هتل های دنیا

بزرگراه ناکرو در کنیا

جاده ناکورو از سوی دیگر به علت سرعت بالای رانندگی، عدم تسلط بر مهارت‌ سبقت‌گیری  و عبور و مرور بی نظم پیاده‌ ها از سطح جاده همگی دست به دست هم دادند تا این جاده را به یک مسیر خطرناک برای رانندگی تبدیل کنند. در یک سال ۳۲۰ نفر، تنها در این بزرگراه، جان خود را از دست دادند.

بزرگراه بَکچی‌سرای در اوکراین

پرتگاه‌ های پرشیب این جاده در برف و یخبندان فصل زمستان در نگاه اول برای افراد مخاطره‌ جو جذاب و سرگرم‌کننده به نظر می ‌رسد، اما واقعیت این گونه هم نیست. این جاده ۷۷ کیلومتری، دارای ۵۰ پیچ تند و نیز مناظر زیبا و خیره کننده است. حتی اگر در ابتدا به آن به عنوان یک جاده معمولی و نه چندان زیبا به آن بنگرید، بهتر است کمی صبر کنید تا به قله ‌ها و نقاط مرتفع مسیر برسید آن‌ وقت نظرتان عوض خواهد شد. البته مراقب پلیس‌ های بسیار محتاط جاده نیز باشید که هیچ گونه رشوه‌ای را قبول نمی‌کنند.

منبع سفرمی
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها