جاذبه های گردشگری در اعماق اقیانوس ها

جاذبه های گردشگری در اعماق اقیانوس ها

اعماق اقیانوس‎ها پر از زیبایی‎هایی هستند که بشر هنوز نتوانسته است کامل به آن‌ها دست پیدا کند. بیش از دو سوم جهان ما را آب فرا گرفته است، این یعنی جاذبه های گردشگری در اعماق اقیانوس ها بیشتر از جاذبه‎هایی هستند که روی خشکی وجود دارند. ما در این مقاله قصد داریم تا شما را با دنیای زیر آب و جاذبه‎های دیدنی آن آشنا کنیم. از جاذبه های گردشگری در اعماق اقیانوس ها می‎توان به هتل‎ها و موزه‎های زیر آب اشاره کرد. در ادامه به توضیح این جاذبه‎های گردشگری می‎پردازیم.

جاذبه های گردشگری در اعماق اقیانوس ها

پارک مجسمه ی زیر آب

بدون شک پارک مجسمه‎ی گراندا شما را به تعجب وا می‎دارد؛ در این پارک شاهد گالری هنری بی‎نظیری در زیر دریا هستید که در گراندا واقع شده است. برای بازدید از این گالری هنری باید در دل خلیج کولینیرل غواصی کنند. مسئولان پلرک به فکر گردشگرانی که غواصی نیاموخته‎اند نیز بوده و برای آن‎ها قایق‎هایی با کف شیشه‎ای تهیه کرده‎اند که به راحتی بتوانند این پارک را از بالای آب ببینند. در این پارک بیش از ۶۵ مجسمه وجود دارد که توسط هنرمند ایتالیایی ساخته شده‎اند. این مجسمه‎ها به مرور زمان بر اثر جریانات آبی تغییر رنگ داده‎اند.

کلبه ی زیرآبی جولز

این کلبه هتلی زیر آب است که در فلوریدا قرار دارد. برای رسیدن به این هتل باید ۲۱ پا غواصی کنید. این کلبه یکی از محبوب‎ترین جاذبه های گردشگری در اعماق اقیانوس ها است. هتل زیر آب جولز، درست همانند یک خانه معمولی دارای همه امکانات رفاهی ازقبیل ، سرویس آشپزخانه، دوش آب گرم و اتاق خواب است. پنجره های این کلبه از شیشه های محکم و مقاومی ساخته شده است که به شما امکان دیدن حیات موجودات زیر آب و ماهی هایی نظیر فرشته ماهی، طوطی ماهی ونیزه ماهی را می دهد. علاوه بر آن، بازدیدکنندگان می توانند ازمشاهده ی صخره های زیبای دریایی، که درواقع به مهد تالاب زمرد معروف هستند، لذت ببرند.

اداره ی پست زیر آب

اولین اداره پستی که زیر آب ساخته شده در محدوده ی هایدوی (hideway) که یکی از جزایر کشور وانواتو به شمار می رود، واقع شده است. این اداره ی پست تنها ۳متر پایین تر از سطح آب قرار گرفته و تا حدی به ساحل نزدیک است که هر شناگر وغواصی به راحتی می تواند خود را به آن برساند. یکی از تفریحات جالبی که در این اداره ی پست می توانید انجام دهید، ارسال کارت پستال های مخصوص ضد آب  برای دوستان و آشنایانتان است.

جاذبه های گردشگری در اعماق اقیانوس ها

تفریحات مهیج در دل اقیانوس

سرسره ی مارپیچ در پارادایس

سرسره ی مارپیچ یکی از محبوب ترین پارک های آبی دنیاست که در جزیره زیبای برهماس واقع شده است. وسعت این پارک آبی شگفت انگیز ۱۴۱ جریب می باشد که با استفاده از۲۰ میلیون گالن آب برای سرگرم کردن بازدیدکنندگان پر شده است. این پارک دارای تفریحات هیجان انگیزی همچون سرسره ی آبی و موج سواری می باشد؛ اما سر آمد آنها تفریح بسیار مهیج سرسره آبی مارپیچ است.

منبع سفرمی
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها