جاذبه های گردشگری رایگان در اروپا

جاذبه های گردشگری رایگان در اروپا

اروپا یکی از گران‎ترین قاره‎ها برای سفر است اما با این حال سالیانه گردشگران زیادی را از سراسر دنیا به خود جذب می‎کند. با این حال که همه این قاره را قاره‎ای گران قیمت برای سفر می‎شناسیم اما جاذبه ‎های گردشگری در اروپا وجو دارد که شما می‎توانید رایگان از آنها دیدن کنید. در این مقاله قصد داریم تا شما را با جاذبه‎های گردشگری رایگان در اروپا آشنا کنیم. از جمله جاذبه های گردشگری رایگان در اروپا می‎توان به کلیسای سن پیتر، سنگ روزتا در موزه بریتانیا، کلیسای توتردام، پارک گوئل و … اشاره کرد.

کلیسای نوتردام

این کلیسای زیبا در در نوتردام در پربازدیدترین محوطه‎ی رایگان پاریس واقع شده است. این کلیسای بزرگ یکی از جاذبه های گردشگری رایگان در اروپا است که سالانه بیش از ۱۴ میلیون گردشگر را به خود جذب می‎کند. معماری این کلیسا به سبک گوتیک است و نمونه ای شگفت انگیز از این سبک معماری به حساب می‎آید. نوتردام ظرفیت بیش از ۶۰۰۰ عبادت‎کننده را دارد. در داخل این کلیسا با مجسمه‎های بزرگ، کف‎های مرمری و پنجره‎های رنگی مواجه می‎شوید. ورود به این کلیسا برای عموم آزاد است.

جاذبه های گردشگری رایگان در اروپا

موزه بریتانیا

قدیمی‎ترین و بزرگ‎ترین موزه بریتانیا یکی از برترین موزه‎های جهان است که سنگ رزتا را در خود جای داده است. در این موزه جاذبه‎های فرهنگی و تاریخی از مصر، یونان، ایتالیا، خاورمیانه و سایر نقاط اروپا مشاهده می‎کنید. این موزه همه روزه برای عموم رایگان است.

کلیسای سن پیتر در واتیکان

کلیسای سن پیتر بزرگ‌ترین، با ابهت‌ترین و تماشایی‌ترین کلیسای موجود در ایتالیا است که می‌توان به‌طور رایگان از اطراف آن دیدن کرد. این کلیسا پس از ساخته شدن بر روی خرابه‌های یک کلیسای قرن چهارمی، در سال ۱۶۲۶ وقف مسیح شد. در داخل کلیسا می‌توان شاهکارهایی هنری از نقاشان مطرح ایتالیایی نظیر میکل آنژ و برنینی را یافت.

جاذبه های گردشگری اروپا

پل چارلز در پراگ

پل چارلز یکی از شاخص‌ترین جاذبه‌های گردشگری پراگ است و مهم‌تر از همه اینکه می‌توان با عبور از این پل به‌طور رایگان از بخش قدیمی شهر به بخش جدید رفت. بهترین زمان برای قدم زدن بر روی این پل و گرفتن عکس‌های تماشایی، هنگام طلوع یا غروب آفتاب است.

جاذبه های گردشگری رایگان در اروپا

میدان سرخ مسکو

قدم گذاشتن در میدان سرخ مسکو، پایانی بر شوق گردشگران برای دیدار از این محوطه‌ی شگفت‌انگیز نیست. این میدان وسیع، برجسته و رنگارنگ، واژه‌ی «حیرت‌انگیز» را به بهترین شکل ممکن معنی می‌کند.

منبع ایوار
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها