هتل هرمز، اولین هتل پنج ستاره در بندرعباس

هتل هرمز اولین هتل پنج ستاره در بندرعباس

هتل هرمز، اولین هتل پنج ستاره در بندر عباس است. این هتل از جمله هتل‎های لوکس، مجلل و پنج ستاره در مجاورت ساحل دریای نیلگون خلیج فارس در شهر بندرعباس، استان هرمزگان است. این هتل، نخستین هتل پنج ستاره در شهر بندرعباس بوده و مجهز به امکانات رفاهی و خدماتی کاملی در زمینه پذیرایی و سرویس‎ دهی به میهمانان می‌باشد. هتل هرمز از شهرت بسیار زیادی در بین گردشگران داخلی برخوردار بوده و از اقامتگاه‎های اصلی مسافران استان هرمزگان در ایام نوروز است.

معرفی هتل هرمز بندرعباس

هتل هرمز، اولین هتل پنج ستاره در بندرعباس است که در سال ۱۳۸۱، پس از چند سال تلاش بی‌ وقفه و شبانه روزی در منطقه خوش آب و هوا در جوار ساحل خلیج فارس به بهره برداری رسید. این هتل، با مساحت ۵۰۰۰۰ مترمربع و ۳۶۷ اتاق و سوئیت در ۷ طبقه، عنوان نخستین هتل پنج ستاره در بندرعباس را به خود اختصاص داده و از مهم‎ترین اقامتگاه‎های گردشگری این شهر محسوب می‎گردد.

بهترین و لوکس ‌ترین هتل های شیراز

برخورداری از پرسنل کارآزموده، متخصص، باتجربه و هتلداران مدیر، مدبر و مجرب از ویژگی‎های قابل توجه و متمایزکننده این هتل پنج ستاره در شهر بندرعباس است. فضای خارجی و داخلی این هتل، سرشار از احساس امنیت، آرامش و اطمینان برای مسافران ساکن در این هتل بوده و از رتبه بسیار بالایی در تمامی فاکتورهای هتلداری موفق مانند نظافت و پاکیزگی اتاق‎ها، کیفیت غذا، موقعیت و دسترسی، امکانات داخلی، قیمت مناسب اتاق‎ها و سوئیت‎ها و آرامش راحتی و آسودگی مسافران برخوردار می‎باشد. اطلاعاتی مانند قیمت اتاق‎ها، زمان تحویل، زمان تخلیه و چگونگی رزرو انواع اتاق و سوئیت‎های این هتل به شکل آنلاین در سایت رسمی هتل هرمز در اختیار متقاضیان و مراجعین قرار داده شده است.

هتل هرمز،

کمی بیشتر راجب هتل هرمز

هتل هرمز بندرعباس در سال ۱۳۸۱ توسط شرکت فیلی قشم بنا نهاده شد. این هتل در زمینی به مساحت حدود ۵۰۰۰۰ متر مربع و در ۷ طبقه احداث شده است. نزدیکی هتل بین المللی هرمز به سواحل خلیج فارس، برخورداری از امکانات خاص در اتاق ها و سوئیت ها، به همراه رستوران مجلل، اقامتی آرام و به یادماندنی را در خاطر مهمانان ثبت می کند. محوطه و فضای سبز به همراه لابی وسیع، از دیگر امکانات در هتل پنج ستاره هرمز بندرعباس است. دریافت برخی گواهینامه ها که بیانگر مدیریت کیفیت در صنعت هتلداری و گردشگری در راستای فراهم سازی محیطی امن، سرشار از آرامش و مورد اطمینان برای گردشگران است، از نکات مثبت این هتل به شمار می آید. شایان ذکر است هتل هرمز بندرعباس اولین هتل ۵ ستاره در ایران است که موفق به دریافت گواهینامه های C.S و ( S.F.T (Safe for Tourist شده است.

منبع ایران هتل آنلاین
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها