بهترین هتل های ارزان قیمت پوکت

بهترین هتل های ارزان قیمت پوکت

بهترین هتل های ارزان قیمت پوکت

اقامت در هتل های ارزان قیمت پوکت ، این امکان را برای گردشگران فراهم می آورد تا در کنار لذت بردن از جاذبه‎های تفریحی و گردشگری این جزیره زیبا به صرف هزینه‎های کمتری جهت اقامت پرداخته و یک سفر لذت بخش را تجربه نمایند. این جزیره بسیار زیبا در کشور تایلند از مناطق پرطرفدار گردشگری در آسیا بوده و از هتل‎های ارزان بسیار زیادی  با کیفیت رفاهی بالا برخوردار می باشد. در این مقاله قصد داریم تا به بررسی بهترین هتل‎ های ارزان قیمت پوکت بپردازیم.

هتل های ارزان قیمت پوکت

پرداخت هزینه های اقامتی، یکی از مهم‎ترین فاکتورهای سفرهای گردشگری در سراسر جهان است. جزیره پوکت دارای اقامتگاه‌ها و هتل‎های گردشگری ارزان قیمت فراوانی بوده که از سرویس دهی رضایت بخشی برای مسافران برخوردار می باشد.

معرفی بهترین مراکز خرید پوکت

هتل لی پیمان

این هتل، از جمله اقامتگاه‎های ارزان قیمت و پرطرفدار جزیره پوکت است.

هتل سون سیز

هتل سون سیز یکی دیگر از هتل‌های ارزان قیمت پوکت بوده و مجهز به استخر، جکوزی، وای فای و رستوران سنتی می باشد. این هتل یکی از بهترین هتل های ارزان قیمت پوکت می‎باشد.

هتل هیل ماینا کندوتل

این هتل از جمله اقامتگاه های ارزان قیمت در مجاورت چندین ساحل زیبای پوکت است که مجهز به استخر، پارکینگ اختصاصی و سوئیت های رو به ساحل می باشد.

هتل ساحلی نایهارن

یکی دیگر از پیشنهادهای اقامتی ارزان قیمت پوکت، این هتل ساحلی خوش منظره می‎باشد که از امکاناتی مانند استخر و حمام آفتاب نیز برخوردار است.

هتل بوتیک کازابلانکا

این اقامتگاه از جمله هتل‎های چهار ستاره ارزان قیمت در جزیره پوکت است که بسیار زیبا بوده و دارای اتاق‎هایی مشرف به مناظر زیبای باغ و طبیعت اطراف است.

جزیره پوکت در جنوب غربی تایلند، با وجود سواحل افسانه‌ای از جمله ساحل پاتونگ و کارون، بهشتی برای دوست‌داران ساحل است. این مقصد پر طرفدار، مکان‌های اقامتی بسیاری دارد که پاسخگوی هر بودجه‌ای است. اگر قصد سفر به پوکت را دارید، برای آشنایی بیشتر با هتل های ارزان پوکت در ادامه با کجارو همراه باشید.  به دلیل مراجعه گردشگران بسیار به این جزیره، هتل های پوکت بسیار متنوع هستند تا پاسخگوی همه سلیقه‌ای و همچنین نیازهای مختلف باشد. در این مقاله چند هتل ارزان پوکت از لیست هتل های تایلند را معرفی می‌کنیم.فهرست هتل‌ها:

هتل های ارزان قیمت پوکت

ا. هتل ایبیس پوکت پاتونگ

۲. هتل اسپیرا پرایم پاتونگ

۳. هتل رویال کراون

۴. هتل مموری

۵. هتل برادرز رزیدنس

۶. هتل چاینو تاون گالری هاستل

۷. هتل له هوا

۸. هتل وای کی پاتونگ

۹. هتل بان سووانتیو

منبع کجارو
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها