زیباترین خلوت گاه های دنیا

زیباترین خلوت گاه های دنیا

انسان‌ها هر چه قدر هم موجوداتی اجتماعی باشند، باز هم گاهی اوقات نیاز دارند تا به دور از هیاهوی آدم‌ها، تنهایی به جایی بروند که چیزی جز آرامش به آن‌ها ندهد. این تنها تعریف کوچکی از زیباترین خلوت گاه های دنیا است. خلوت گاه‌هایی که سالانه میلیون‌ها نفر برای پیدا کردن خوشان در آرامش، به دنبال آن‌ها هستند و این مناطق را برای مسافرت خود انتخاب می‌کنند. ویژگی‌های بارز این مناطق، طبیعت بکر و دست نخورده، کم بودن نسبی امکانات گردشگری و … می‌باشد. در ادامه با سایت تاریخ ما همراه باشید تا با این مناطق در گوشه گوشه دنیا آشنا شویم.

آشنایی با زیباترین خلوت گاه های دنیا

در ادامه لیستی از بهترین مناطق کم گردشگر پذیر دنیا یا همان خلوت گاه‌ها را معرفی خواهیم کرد. در این لیست مناطقی از سرتاسر دنیا وجود دارد که باعث شگفتی می‌شود.

زیباترین خلوت گاه های دنیا

پارک ملی دریاچه پلیتویک در کرواسی

کرواسی یکی از زیباترین کشورهای دنیا به شمار می‌رود و دارای جاذبه‌های گردشگری زیادی است. اما سهم زیادی از گردشگری ندارد. یکی از زیباترین خلوت گاه های نیا مربوط به دریاچه پلیتویک است. این پارک ملی با مساحتی بزرگ و حیات وحش آن از جمله حیوانات وحشی و همچنین طبیعت زیبای آن مثل غارها، آبشارها، پوشش گیاهی فوق‌العاده، دریاچه‌های زیبا و … باعث انتخاب آن به عنوان یک منطقه دیدنی و بکر است.

جزیره لومبوک

همه با زیبایی‌های بالی آشنا هستیم. اما لومبوک بالی بدون گردشگر است. این جزیره یکی از بهترین جزایر دنیا برای مشاهده همه‌ی طبیعت از جمله دریا، جنگل، کوه‌های آتشفشان و … است. همچنین در این جزیره غواصی و موج سواری به صورت عمده وجود دارد و می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

الجم تونس

این شهر که در ابتدا با نام تیسدروس (Thysdrus) ساخته شده و در شمال آفریقا قرار دارد، معماری دوران امپراتوری روم را به خوبی حفظ کرده است. الجم، زمانی پس از کارتاژ (Carthag)، دومین شهر مهم در منطقه محسوب می شد و معروف ترین ویژگی آن آمفی تئاتر بسیار بزرگ آن است که در قرن سوم ساخته شده و ظرفیت ۳۵۰۰۰ تماشاچی را داشته است. اگرچه بخش هایی از این ساختار فرو ریخته اما بقایای آن تا حدی برجای مانده است که شکوه گذشته اش را نشان دهد. همچنین شهر موزه ای دارد که موزاییک های مختلف و یک ویلای رومی بازسازی شده را به نمایش می گذارد.

بهترین تفریحات گردشگری و اماکن اقامتی در قلب نهر دبی

محل اقامت

محل سکونت در اینجا بسیار محدود است و اقامت در مکان هایی هم که وجود دارد، توصیه نمی شود. اگر می خواهید در هتل بمانید، بهتر است در شهرهای دیگر مانند سوسه (Sousse) یا صفاقس (Sfax) که به این منطقه نزدیک هستند، بمانید.

زیباترین خلوت گاه های دنیا

نتیجه گیری

انسان‌ها نیاز به آرامش دارند. یکی از بهترین راه‌ها برای آرامش گرفتن، مسافرت به زیباترین خلوت گاه های دنیا است. از جمله این خلوت گاه‌ها می‌توان به جزیره لومبوک در اندونزی، الجم تونس، پارک ملی دریاچه پلیتویک کرواسی و … اشاره کرد. برای آشنایی بیشتر با خلوت گاه‌ها، با سایت تاریخ ما همراه باشید.

منبع سفرمی
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها