تجربه اقامتی لوکس در هتل بین المللی قصر مشهد

تجربه اقامتی لوکس در هتل بین المللی قصر مشهد

گردشگران داخلی و خارجی زیادی سالانه برای زیارت به مشهد سفر می کنند. به این دلیل مکان های اقامتی کثیری در این شهر بنا شده داست. به موجب این امر رقابت های تنگاتنگی در بین این هتل ها به چشم می خورد. هتل بین المللی قصر مشهد که فاصله ی زیادی از حرم  مطهر امام رضا(ع) ندارد یکی از جمله لوکس ترین هتل های مشهد با ۲۱۹  واحد اقامتی مدرن به شمار می رود. با امکانات این هتل بیشتر آشنا شویم.

هتل بین المللی قصر مشهد

موقعیت مکانی هتل قصر مشهد

فاصله ی هتل بین المللی قصر مشهد با حرم مطهر کمتر از ۸۰۰ متر است. این هتل در سال ۱۳۵۶ افتتاح گردید.

امکانات هتل قصر مشهد

این هتل از امکانات بسیاری برخوردار است در این مطلب چند مورد از آن ها را برای شما ذکر می کنیم. هتل بین المللی قصر مشهد دارای امکاناتی نظیر سالن جلسات و همایش ها، مجموعه آبی، تلفن سانترال، مجهز بودن به IPTV و پیشرفته ترین سیستم های صوتی و تصویری، خانه داری، کافی نت، صندوق امانات دیجیتال، آژانس مسافرتی و تورهای سیاحتی درون شهری و برون شهری، تاکسی سرویس ویژه گردشگری، پزشک مقیم، نماز خانه، خیاط خانه، ولکام درینگ، لاندری آقایان و بانوان، صرافی قصر، دستگاه خودپرداز، دستگاه فروش خودکار، چایخانه سنتی ملودی، تاکسی سرویس شبانه روزی، استقبال و ترانسفر، قنادی هتل، مینی بار، باشگاه مشترکین قصر، آژانس خدمات توریستی و مسافرتی قصر، راهنمای میهمان، پارکینگ سرپوشیده شبانه روزی، آرایشگاه زنانه، اتاق ماساژ، کلینیک پوست، سالن بازی های رایانه ای، سالن بیلیارد و اسنوکر، اتاق بازی کودکان، گریم کودکان، عکاسی، نشریه قصرنامه، کتابخانه و اینترنت وایرلس می باشد.

اقامتی خاطره انگیز در هتل مدینه الرضا مشهد

خدمات ویژه هتل قصر مشهد

  • پارکینگ رایگان
  • هنگام ورود توسط میزبانان سنتی پذیرایی می شوید.
  • همه خدمات برای افراد زیر دو سال رایگان و برای افراد ۲ تا ۶ سال که خردسال به حساب می آیند هزینه ها نیم بها و برای سنین بالای ۶ سال به طور کامل هزینه ها محاسبه می شود.
  • همه روزه به همراه روزنامه صبحگاهی یک شاخه گل رز به کلیه اتاق ها تقدیم می شود.
  • امکانات رفاهی ویژه معلولین و رمپ ویلچر ارائه شده است.

هتل بین المللی قصر مشهد

نتیجه گیری

پیش از هرچیزی قبل از سفر باید انتخاب درستی درباره هتل و محل اقامت خود داشته باشیم. برای راحتی بیشتر قبل از رزرو هتل بهتر است نقشه ی مکانی که هتل درآن قرار دارد را از نظر مراکز خرید و وسایل نقلیه و… بررسی کنید.

منبع سفرمی
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها