بهترین رستوران های بدروم

بهترین رستوران های بدروم

آیا در انتخاب یک مقصد گردشگری متفاوت به مشکل برخورده‌اید؟  بدروم چطور است؟ قبل از هر چیز شما نیاز دارید که با تفرجگاه‌ها، امکانات اقامتی و بهترین رستوران های بدروم آشنا شوید. بدروم، شهری است که در پایین‌ترین نقطه ترکیه قرار گرفته، به همین دلیل بدروم یعنی پایین نام گرفته است. این شهر به جهت همسایه بودنش با دریای اژه، از سواحل بکر و پر جنب و جوشی برخوردار است که سالانه میلیون‌ها گردشگر در این ناحیه دیده می‌شوند. این شهر با داشتن جاذبه‌هایی چون قلعه بدروم، آرامگاه هالیکارناسوس، موزه دریایی بدروم، دروازه میندوس، و… یک شهر توریستی شناخته شده است. به همین دلیل رستوران‌های گوناگونی دراین شهر دایر شده‌اند که انواع غذا‌های ترکی و بین المللی مناسب با ذائقه‌های متفاوت را سرو می‌کنند. با ما همراه شوید تا سه مورد از این رستوران‌ها را به شما معرفی کنیم.

رستوران Miam

چرا این رستوران یکی از بهترین رستوران های بدروم در بین گردشگران است؟ از آنجایی که این رستوران درست وسط آب واقع شده است، یک فضای شگفت انگیز و رمانتیک را برای میهمانان فراهم آورده است. جالب است بدانید تعدادی از میز و صندلی‌های این هتل بر روی عرشه چوبی قرار دارند که میهمانان می‌توانند غذای خود را در این قسمت از رستوران همراه با تابش نور ماه صرف کنند.

بهترین رستوران های بدروم

 Limon

عزیزانی که تمایل دارند وعده غذایی خود را در یک فضای سبز صرف کنند. خبر خوش این است که این رستوران درون یک باغ قرار دارد. با انتخاب این رستوران شما می‌توانید صندلی‌های زیر سایه درختان را برای نشستن انتخاب کنید. تمامی صندلی‌های رستوران به سبک قدیمی هستند که فضا را به یک فضای رمانتیک تبدیل کرده‌اند. در منوی رستوران انواع پیش غذا‌های ترکی و نوشیدنی‌های گورا موجود است.

معرفی جاذبه های گردشگری بدروم

رستوران Memedof

رستوران Memedof یک رستوران غذای دریایی و مدیترانه‌ای است. آن را می‌توان به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین رستوران‌های غذای دریایی در بدروم معرفی کرد به همین دلیل اگر قصد دارید که حتما غذای این رستوران را امتحان کنید، باید از قبل میز رزرو کنید. میزهای کنار دریا را انتخاب کنید تا چشم‌انداز زیبایی از اطراف ببینید. در منوی رستوران، غذاهای متنوعی عرضه شده است و با بهترین و تازه‌ترین صید روز تهیه می‌شوند. به غیر از غذاهای دریایی، مجموعه‌ای از بهترین و متنوع‌ترین پیش‌غذاها در این رستوران سرو می‌شود. برای وعده‌های ناهار و شام می‌توانید به این رستوران سر بزنید. این رستوران هم میز در فضای باز دارد و هم در فضای بسته.

بهترین رستوران های بدروم

سخن آخر

این درست است که همه ما صرفا جهت زنده ماندن به غذا نیاز داریم، اما لذت بردن از غذا به همان اندازه مهم است. قطعا در سفر،  صرف یک وعده غذایی لذیذ در یک رستوران لوکس با سرویس دهی عالی می‌تواند در نقش بستن یک سفر به یادماندنی در ذهن ما سهیم باشد.

منبع کجارو
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها