اقامتی لوکس در هتل بزرگ چمران

اقامتی لوکس در هتل بزرگ چمران

شیراز شهری تاریخی و قدیمی، با جاذبه‌های دیدنی فراوان و مردمانی مهمان‌نواز است که در جنوب ایران واقع شده است. در سراسر جهان از شیراز بعنوان پایتخت فرهنگ و هنر ایران یاد می‌کنند. به همین جهت سالانه میلیون‌ها توریست داخلی و خارجی به شیراز سفر می‌کنند. هتل بزرگ چمران شیراز یکی از لوکس‌ترین هتل‌های این شهر است که همه روزه میزبان تعداد زیادی از این گردشگران است. اگر شما هم بزودی برای دیدن جاذبه‌هایی چون؛ تخت جمشید، مقبره کوروش، پاسارگاد، آرامگاه حافظ و سعدی و… عازم شیراز هستید و ترجیح می‌دهید در یک هتل لوکس اقامت داشته باشید، هتل چمران با امکانات ویژه‌ای که دارد، می‌تواند تجربه اقامتی لوکس را برایتان فراهم می‌آورد. در ادامه تاریخ ما این هتل را به شما معرفی می‌کند.

هتل بزرگ چمران

معرفی هتل بزرگ چمران

هتل بزرگ چمران شیراز؛ سال ۱۳۸۹ با بهره گیری از دانش متخصصین حوزه صنعت هتلداری و با رعایت معیار‌های کیفیتی در دنیا، در منطقه قصرالدشت خوش آب و هوای شیراز به بهره برداری رسید. این هتل ۱۱۰ متر ارتفاع دارد به همین جهت چشم انداز ویژ‌ه‌ای از شهر و باغ‌های اطرافش می‌گیرد. این هتل یک ساختمان ۳۰ طبقه با ۲۵۰ اتاق و سوئیت با مناظری رویایی و لوکس است.

هتل های خوب شیراز

امکانات هتل چمران

لابی هتل با مساحتی حدود ۱۳۰۰ متر مربع، یک فضای دلنشین را برای جلسات و ارتباطات تجاری فراهم آورده، کافی شاپ ایتالیایی واقع در لابی،  یک رستوران سنتی به نام باربد در طبقه ۱ هتل واقع شده است که انواع غذا‌های ایرانی و اصیل شیرازی را  با نوشیدنی‌های سنتی و از جمله اجرای موسیقی زنده  شبی خاطره انگیز را برای میهمانان رقم می زند.  رستوران ملل در طبقه ۳ هتل قرار دارد و از دو سالن به مساحت ۳۰۰ متر مربع برخوردار است، سالن‌های پذیرایی با مساحت ۸۰۰ متر، آماده برای مجالس گوناگون در طبقه ۲۱و ۲۲ هتل قرار دارند.

 در طبقه ۲۳ هتل کافی شاپی قرار دارد که یک چشم انداز ویژه به شهر شیراز دارد، رستوران پانوراما با سرو غذ‌ا‌های ایرانی و فرنگی و پخش موسیقی زنده میهمانان را گرامی می‌دارد. رستوران داوینچی، در طبقه ۲۵ هتل واقع شده است که انواع پیتزا‌های تنوری را همراه یا نواختن پیانو برای میهمانان سرو می‌کند. و بسیاری امکانات دیگر…

هتل بزرگ چمران

نتیجه گیری

عده‌ای معتقدند که بخش عمده‌ای از تفریحات شما در سفر می‌تواند در یک هتل اتفاق بیفتد. بله همینطور است شما با اقامت در یک هتل لوکس، می‌توانید از مجموعه آبی و رستوران و مراکز خرید لذت ببرید و چشمتان به یک چشم انداز بی نظیر تازه باز شود و لحظات خوشی را تجربه کنید.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها