بهترین سواحل دنیا در ماه سپتامبر

بهترین سواحل دنیا در ماه سپتامبر

بهترین سواحل دنیا در ماه سپتامبر مکان مناسبی برای مسافرت و لذت بردن از آخرین روزهای تابستان هستند. ماه سپتامبر در واقع در تقویم شمسی از ۱۰ شهریور شروع می‌شود که آخرین ماه تابستان است و تقریبا همه دوست دارند در آخرین روزهای تابستان به سفر بروند و خاطره لذت بخشی برای خود ایجاد کنند. در روزهای گرم تابستانی بهترین مکان برای مسافرت سواحل دریاها هستند تا با گرفتن آفتاب و شنا در آب‌های زیبا بتوان به پیشواز فصل پاییز رفت. در این مقاله چند نمونه از سواحل زیبا را به شما معرفی می‌کنیم.

سواحل جزایر قناری اسپانیا

جزایر قناری مجموعه‌ای از چند جزیره هستند که در اسپانیا قرار دارند و البته بسیار به مراکش نزدیک هستند. این جزایر سواحل بسیار زیبا و طبیعت بسیار بکری دارند و جزو بهترین سواحل دنیا در ماه  سپتامبر هستند که هر ساله گردشگران و مسافران زیادی به این سواحل سفر می‌کنند.

سواحل زیبای کشور  ترکیه

ترکیه یکی از کشورهای بسیار زیبا و جذب کننده خوب گردشگر است به دلیل امکانات تفریحی و مکان‌های گردشگری زیادی که دارد از جمله سواحل بی‌نظیر این کشور که چند مورد از آن‌ها عبارتند از؛ ساحل آلانیا، ساحل فتحیه، ساحل بلک، ساحل مارماریس، ساحل پاتارا.

سواحل یونان

سواحل یونان یکی از شناخته شده‌ترین سواحل دنیا هستند که زیبایی خارق‌العاده‌ای دارند. یونان سواحل زیادی دارد که هر کدام به نوبه خود یکی از زیباترین‌ها هستند از جمله سواحل زیبا یونان می‌توان به ساحل میرتوس، ساحل ناواجیو، ساحل کاتسوکی، ساحل سیموس و … اشاره کرد.

۵ دلیل سفر به بارسلونا

ساحل پلاژ دو منام فرانسه

سواحل کشور فرانسه یکی از بهترین سواحل دنیا در ماه سپتامبر هستند و زیبایی چشم‌نوازی دارند. ساحل پلاژ دو منام یکی از سواحل ماسه‌ای زیبا برای گذراندن یک تعطیلات تابستانی رویایی است.

یک ساحل سنگی با ساختمان سنگی کوچک در دوردست ها و دریای روشن و بسیار آرام

شمال قبرس یک سرزمین ناشناخته برای مسافرانی است که به دنبال فرهنگ، آسمان آفتابی و زیبایی های طبیعی هستند. برای دیدن آفتاب، شن، لاک پشت و سفر در زمان به شمال قبرس بروید. بازدید از نیمه شمالی قبرس تقریبا شبیه تعطیلات در دهه ۱۹۷۰ میلادی است. ممکن است امکانات خاصی نداشته باشد اما نبود مطلوب توسعه نیز دیده می شود. برخی از سواحل ماسه ناشناخته مدیترانه ای اینجا وجود دارند، از جمله در شبه جزیره کارپاز وحشی که شما به احتمال زیاد بیشتر از مردم، الاغ و لاک پشت ببینید. در واقع، لاک پشت ها به طور منظم از ماه خرداد تا اوایل مهر در شمال قبرس وجود دارند، انجمن حفاظت از لاک پشت ها تورهای شبانه حساس محیط زیست و هدایت شده برای بازدید آنها در ساحل آلاگادی، تنها در شرق بندر کیرنیا اجرا می کند.

مناسب ترین زمان سفر

بهترین سواحل دنیا در ماه سپتامبر

شهریور زمان خوبی برای سفر است، شلوغی ها کم شده اما آب و هوا گرم است. این زمان برای پیاده روی بین قلعه های مخروبه کروسیدر در محدوده کیرنیا یا قدم زدن در شهر باستانی سلامیس که به خوبی محافظت شده، ایده آل است. بازدید از لفکوشا، تنها پایتخت جدا شده در جهان را از دست ندهید. از خیابان های با مناره بگذرید قبل از اینکه از محل بازرسی عجیب و غریب به سرزمین بی صاحب خواهید رفت که شمال ترکیه و جنوب یونان را از هم جدا می کند.

منبع تیک بان
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها