همه چیز در مورد پل معلق کاپیلانو

همه چیز در مورد پل معلق کاپیلانو

پل معلق کاپیلانو یکی از جاذبه‌های گردشگری در کانادا است. این پل معلق در جنگل‌های ونکوور قرار دارد، این پل در ابتدا از طناب کنفی و تخته‌های چوبی ساخته شده بود که برای عبور از رودخانه مورد استفاده قرار می‌گرفت اما بعدها با تغییراتی که در این پل ایجاد شد به یک مکان گردشگری تبدیل شد و گردشگران زیادی را به خود جذب کرد. امروزه علاوه بر پل امکانات تفریحی دیگری نیز در در این منطقه وجود دارد.

اطلاعات مختصری از پل معلق کاپیلانو

پل معلق کاپیلانو در ارتفاع زیادی از سطح زمین قرار گرفته که این ارتفاع تقریبا حدود ۷۰ متر است همچنین این پل طولی به اندازه ۱۳۷ متر دارد در رابطه با عرض آن نیز باید بگوییم که تقریبا باریک است اما نه چندان که مشکلی در رفت و آمد ایجاد کند به این صورت که شما می‌توانید در کناری بایستید و منظره جنگل را تماشا کنید و با کسانی که در حال عبور هستند برخوردی نداشته باشید.

همه چیز در مورد پل معلق کاپیلانو

امکانات موجود در اطراف پل

همانطور که گفته شد بعد از بازسازی پل و استقبال گردشگران از این پل امکانات تفریحی زیادی در این منطقه به وجود آمد و این مکان به پارک پل معلق کاپیلونا تبدیل شد. از جمله امکاناتی که در این مکان وجود دارد می‌توان به غذاخوری که در چند نقطه مختلف وجود دارد و تنوع غذایی و نوشیدنی دارد اشاره کرد، همچنین می‌توان به مسیر صخره نوردی، حصار پرندگان شکاری، راه چوبی و ماجرا جویی در بالای درختان که این بخش از چند پل معلق کوچک در اطراف درختان تشکیل شده است اشاره کرد.

هیجان انگیز ترین تفریحات گردشگری کانادا

ابزار به کار رفته در ساخت پل معلق کاپیلانو

پل معلق کاپیلانو در سال ۱۸۸۹ توسط مهندس عمران “جورج گرنت مکای” (George Grant Mackay)، با استفاده از چوب درخت سدر و برگ های گیاه شاهدانه ساخته شد.

هنگامی که ساخت پل به اتمام رسید، این مکان در میان دوستان مکانی محبوب شد. آن ها نام “ماجراجویان کاپیلانو” را به خود دادند تا به دیگران نشان دهند که آنها تنها افراد ماجراجو و شجاعی هستند که می توانند از روی یک پل معلق و سست عبور کنند.

نسخه اصلی و خام پل در سال ۱۹۱۰ با بکارگیری سیم کابل در طراحی آن ارتقا یافت. سپس در سال ۱۹۱۰، این سازه فروخته شد و در طول سالیان دراز تغییرات زیادی پیدا کرد. چراکه هر یک از مالکان پل می خواستند آن را تا سطح جهانی ارتقا دهند و به عنوان یک مقصد گردشگری محبوب در سراسر دنیا مشهور سازند. این پل ساده در سال ۱۹۵۶ به طور کامل بازسازی شد و حالا به عنوان یک جاذبه گردشگری روستایی در سطح جهان مطرح شده است. پل معلق کاپیلانو هر ساله تعداد زیادی بازدید کننده را به خود جذب می کند و یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری ونکوور به شمار می رود.

منبع سفرمی
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها