دروازه جهنم کجاست؟ شنیده شدن صدای ناله انسان از اعماق زمین

دروازه جهنم کجاست؟ شنیده شدن صدای ناله انسان از اعماق زمین

آینده نسل بشر همواره مجهول، جالب و پر رمز و راز است‌. همه انسان‌های کره زمین می خواهند بدانند بعد از مرگ چه بلایی سر آنها می آید. آیا بهشت و جهنم حقیقی است؟ لذا فیلم ها و کتاب های زیادی در رابطه با کشف دروازه جهنم و بهشت وجود دارد. خیلی ها معتقدند مثلث برمودا پلی برای رسیدن به ماورا الطبیعه است. اما ما قصد داریم شما را با چاهی به اعماق زمین آشنا کنیم. جایی که صدای فریاد و ناله هزاران انسان گواهی فرا طبیعی بودن آن است.

داستان یک پروژه ناتمام

قطعا روزی که یک تیم پژوهشی از شوروی سابق به قصد کشف منابع نفتی راهی سیبری شدند؛ تصور نمی کردند درهای جهنم را باز کنند. یک چاه عمیق ۱۴ کیلومتری در دل زمین های کولای روسیه حفر شد. اما پس از رسیدن به این عمق مته های دستگاه وارد یک خلا عجیب شد. دکتر آزاکوف سرپرست این تیم پژوهشی بیان میکند که دما به طور غیر قابل تصوری بالا بود. و حدود ۱۱۰۰ درجه سانتی گراد بود. قطعا این دمای بالا ادامه حفاری را ناممکن می کرد. انتظار کشف و استخراج نفت در منطقه غیر ممکن بود. اما تیم تحقیقاتی صداهایی عجیب را ضبط کرد. نواری که مارا قانع میکند دروازه جهنم باز شده است.

صدای ناله انسان ها از دل زمین

اتفاقی نادر در تاریخ جهان در حال روی دادن بود. تیم تحقیقاتی تصمیم به استفاده از یک میکروفون مقاوم به دما، صداهایی عجیب و غریب ضبط کردند. این صدا ها شبیه به سایش سنگ ها بر روی یکدیگر نبود. یا صدای رانش طبیعی زمین هم نیست. بلکه این صدا بیشتر شبیه به ناله هزاران انسان در دل زمین است.هنوز هیچ پاسخ منطقی به این فرایند طبیعی داده نشده است. و کسی نمی داند دقیقا چه اتفاقی در آن نقطه از سیبری رخ داده است‌. این چاه هم اکنون متروکه است‌. و ورود به آن منطقه ممنوع است.

دروازه جهنم

عجیب ترین مجسمه های دنیا

آیا واقعا دروازه جهنم باز شده است

پاسخ به این پرسش جواب قاطعی در بر ندارد. کسی نمیداند در اعماق زمین چه اتفاقی رخ میدهد. آیا واقعا به جهان فراطبیعی پا نهادیم؟ یا همه اینها شایعه است؟ دکتر آزاکوف ضبط این صدا ها را انکار میکند. همچنین برخی معتقدند این صدا ها از روی یک فیلم ترسناک به نام baron blood ضبط شده است. اما هر چه که هست تا آخر دنیا مجهول میماند.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها