معرفی بهترین هتل های سه ستاره آگرا

معرفی بهترین هتل های سه ستاره آگرا

سفر همواره جالب و لذت بخش است. هر سرزمینی جذابیت های خاص خود را دارد؛ اما هند سرزمین هزار چهره است. در هند تنوع بالایی از عقاید، قومیت ها و غیره را شاهد هستیم. به همین دلیل بسیاری از افراد تمایل به سفر به این کشور دارند. اگرا از زیباترین شهر های هند است. سالانه افراد زیادی به آگرا سفر میکنند و تمایل به اقامت در این شهر دارند. لذا در این مقاله بهترین هتل های سه ستاره آگرا را معرفی خواهیم کرد. تا اوقات خوشی را برای خود داشته باشید.

هتل استرلینگ

خدمات عالی و اتاق های سفید رنگ هتل استرلینگ بسیار جذاب و پرطرفدار هستند. لذا برای رزرو این هتل باید هرچه زودتر اقدام کنید. این هتل بی نظیر ۵۲ اتاق با بالاترین خدمات رفاهی دارد. برای اقامت در این اتاق ها باید از دو ماه قبل اقدام کنید. وجود رستوران در پشت بام و دید عالی به شهر در شب، از نقاط قوت هتل محسوب میشود. تهویه بسیار عالی در هر چهار طبقه هتل وجود دارد که هوا را همواره مطبوع نگه میدارد. این گزینه برای مسافران هندوستان بسیار مهم است‌. غذا های آسیایی و هندی، کارکنان آموزش دیده و مسلط به زبان انگلیسی و بهداشت فوق العاده از مهم ترین خصوصیات هتل سه ستاره آسترلینگ آگرا است‌.

هتل استرلینگ

هتل گراند

غذای عالی گراند از مهمترین دلایل درخشش نام آن در میان لیست بهترین هتل های سه ستاره آگرا محسوب می شود. این رستوران داری ستختمانی مجرا در روبه‌روی ساختمان اصلی است. و انواع غذاهای هندی و بین المللی، با بالاترین سطح کیفیت در آن سرو میشود.اگر به دنبال آرامش و سکوت هستید؛ بی شک بهترین انتخاب برای شما هتل یک طبقه گراند است. هتل گراند حدود ۷۰ اتاق سوئیت مانند دارد. کف همه این اتاق ها سرامیکی و مجهز به حمام و سرویس بهداشتی است‌. فضای سرسبز چمن کاری شده با حوضچه های فواره دار محیطی دلچسب برای مسافران ایجاد میکند.

بنا های تاریخی هند

هتل لایت هوس

بهترین ویژگی هتل لایت هاوس که در میان بهترین هتل های سه ستاره آگرا معرفی می کنیم، پشت بام این هتل است. فضایی که بسیاری از گردشگران برای استراحت، ورزش، صرف غذا و دورهمی های شبانه یا فرار از گرما و کمی شنا در استخر، به آنجا می روند. سالن رستوران درون هتل هم از شرایط خوبی برخوردار بوده و بیشتر مهمانان وعده های غذایی خود را در سفر به هند اینجا سفارش می دهند. به دلیل قرارگیری هتل در محله تاج گنجی، جاذبه های آگرا آن را احاطه کرده اند و شما دسترسی راحتی به جاهای دیدنی آگرا دارید. اتاق های هتل لایت هاوس با کمال سادگی تمیز و مرتب هستند و تمام امکانات مورد نیاز گردشگران را دارند. اگر هم به وسیله ای نیاز داشتید، می توانید از کارکنان انگلیسی زبان هتل Hotel Light House Agra بگویید.

منبع الی گشت
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها