معرفی بهترین هتل های وان ترکیه برای افراد سخت پسند

معرفی بهترین هتل های وان ترکیه برای افراد سخت پسند

با توجه به بهبود مسیر های حمل و نقل، سفر به ترکیه بسیار آسان شده است. حتی قطار هایی مسافران را از ایران به شهر وان در ترکیه میلرد. این شهر یکی از شهر های تجاری و توریستی ترکیه محسوب میشود. به همین دلیل اغلب مسافران تمایل به اقامت در این شهر را دارند. در این مقاله قصد داریم شما را با بهترین هتل های وان ترکیه آشنا کنیم؛ تا با اقامت در آنها تجربه خوشی از سفرتان داشته باشید.

هتل الیت ورلد وان

همانطور که پیشتر اشاره شد، شهر وان مقصد بسیاری از گردشگران است. برخی از مسافران قصد خرید از بازارچه های متنوع این شهر را دارند. اما برخی دیگر تمایل به بازدید از جاذبه های گردشگری دارند‌. به هر حال ابامت در یکی از هتل های واقع در مرکز شهر میتواند گزینه ای ایده آل باشد. هتل الیت ورلد وان از نظر خدمات، تجهیزات و پرسنل در سطح عالی قرار دارد. به همین دلیل اقامت در آن تجربه ای دلپذیر میتواند باشد.

هتل الیت ورلد وان

هتل ایمپریال تاور

هتل ایمپریال تاور یکی از بهترین هتل های وان ترکیه محسوب میشود. از این هتل تا مهم ترین مکان های گردشگری تنها ده دقیقه  پیاده روی لازم است. شما میتوانید یکی از ۱۲۰ اتاق هتل را رزرو کنید؛ تا از صبحانه، اینترنت و پارکینگ به صورت رایگان بهره ببرید. تمامی پرسنل تخت آموزشهای حرفه ای قرار گرفته اند. لذا اگر در طول اقامت به مشکلی برخوردید می توانید با آنها در میان بگذارید. رزرو این هتل را به تمام مسافران سخت پسند توصیه میکنیم.

آشنایی با بهترین شهرهای ساحلی ترکیه

هتل دابل تری بای هیلتون

اگر به دنبال یک هتل با استاندارد های بین المللی هستید؛ هتل دابل تری بای هیلتون را انتخاب کنید. این هتل با نمای فوق العاده، یکی از هتل های پنج ستاره وان است. مهم ترین جاذبه ترکیه، یعنی دریاچه وان، دقیقا در مقابل این هتل قرار دارد. لذا تماشای غروب آفتاب بر روی دریچه، از پنجره های هتل بسیار جالب و جذاب است. این هتل با فاصله پنج دقیقه ای فرودگاه، اقامتگاه بسیاری لز مسافران وان است.

هتل دابل تری بای هیلتون

هتل سارادور

یکی از بهترین هتل های وان ترکیه برای انتخاب، هتل ۳ ستاره ساردور وان است. بوفه صبحانه هتل با بهترین صبحانه های گرم و سرد هر روز تازه سرو می شود. از هتل های مرکز شهر وان هم هست. هتل ساردور وان، هر چند از ساحل دریاچه دور است اما با خیابان مستقیم اسکله به دریاچه می رسد. همچنین به پارک بزرگ شهر فاصله ای بسیار اندک دارد. به راحتی و با نیم ساعت پیاده روی به جنگل بزرگسال جمهوری می رسید. جنگلی که در آن، جاذبه هایی همچون بهترین رستوران های وان یا دریاچه بوستانچی وجود دارد.

منبع الی گشت
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها