بهترین فستیوال های کشور کانادا !

بهترین فستیوال های کشور کانادا !

کانادا کشوری است که تنوع فرهنگی بسیاری دارد، هر کدام از افراد با فرهنگ‌های متفاوت‌شان جشنواره‌های محلی یا غیر محلی بسیاری دارند؛ از این رو فستیوال های کشور کانادا بسیار معروف و مشهور هستند. خوبی این کشور به این است که در آن همیشه دلیلی برای سرگرمی و خندیدن وجود دارد، شما تقریبا هر تایمی به کانادا سفر کنید می‌توانید شاهد حداقل یکی از این جشنواره‌ها باشید.

سوارکاری کلگری

نمایش سوارکاری کلگری یکی از فستیوال‌های بزرگ کانادا است که در شهر زیبای کلگری اجرا می‌شود. این جشنواره هر ساله به مدت ۱۰ روز در ماه جولای برگزار می‌شود و جمعیتی بیشتر از یک میلیون نفر را به کلگری جذب می‌کند. شما بعد از تماشای این فستیوال می‌توانید از مکان‌های جذاب دیگر این شهر مانند کوه‌های راکی، جاسپر و بنف نیز دیدن کنید و لذت ببرید.

سوارکاری کلگری

فستیوال محلیِ ادمونتون

ادمونتون یکی دیگر از فستیوال های کشور کانادا است که برای بار اول در سال ۱۹۸۰ برگزار شد و بعد از آن هر سال در ماه آگوست برگزار می‌شود و طرفداران خاص خودش را جذب می‌کند. با اینکه در این فستیوال محلی شاهد برنامه‌های بسیار سرگرم‌کننده و جالب هستیم اما قیمت بلیط‌های این جشنواره بسیار مناسب هستند. ادمونتون با کوه‌های راکی و جاسپر به اندازه‌ی دو ساعت فاصله دارد، وقتی به ادمونتون سفر کردید به راحتی می‌توانید از این دو مکان زیبا هم دیدن کنید.

فستیوال‌ها و جشن های مشهور آلمان

فستیوال تورنتو

تورنتو یک فستیوال بین المللی فیلم سینمایی است که هر ساله در ماه سپتامبر اجرا می‌شود. این جشنواره بزرگ بسیار با کیفیت است و در کنار جشنواره‌های بزرگ دیگری مانند “کن” و “ساندنس” قرار می‌گیرد. برخی از فیلم‌های معروفی که در این فستیوال شرکت کرده‌اند عبارت‌اند از فیلم‌های “اندوه شدید” ، “زیبای آمریکایی” و “هتل رواندا”.

فستیوال زمستانی کبک

مردم استان کِبک، پیش از آغاز چله‌روزه یا لِنت (Lent)، طبق سنت‌های قدیمی برای خوردن غذا و نوشیدنی و خوش‌گذرانی، دور یکدیگر جمع می‌شدند. امروزه فستیوال زمستانی کِبک (Quebec Winter Festival)، یکی از بزرگ‌ترین فستیوال های کشور کانادا است که در جهان همتایی ندارد. این فستیوال هر سال از اواخر ماه ژانویه برگزار شده و تا اواسط ماه فوریه ادامه خواهد داشت. هیچ‌کدام از فستیوال‌های زمستانی در سراسر دنیا با فستیوال زمستانی کِبک قابل مقایسه نیستند.

فستیوال زمستانی کبک

رویدادهای زیادی در این فستیوال برگزار می‌شود؛ از مسابقات مجسمه‌های یخی گرفته تا سورتمه سواری و کارناوال بزرگ لو بونوم (Le Bonhomme) که با همراهی یک آدم‌برفی بزرگ برگزار می‌شود. این کارناوال در واقع جشنی برای یخ و برف است. افرادی که کمی ماجراجو‌تر از دیگران هستند،‌ می‌توانند در برف شنا کنند یا یک شب را در هتل یخی کِبک بمانند. قصر یخیِ میدان ژاک کارتیه (Jacques Cartier Square) یکی از سازه‌های یخیِ شگفت‌انگیز است که باید حتما در این فستیوال ببینید.

منبع nikamigration
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها