معرفی بهترین هتل های چهار ستاره جیپور در هند

معرفی بهترین هتل های چهار ستاره جیپور در هند

با توسعه گردشگری و فرهنگ مسافرت، هتل داری به یکی از بهترین کسب و کار های مربوط به گردشگری تبدیل شد. هند یکی از بهترین و جذاب ترین مقاصد گردشگری جهان است. به همین دلیل قصد داریم در این مقاله شما را با بهترین هتل های چهار ستاره جیپور هند آشنا نماییم. این هتل ها در دسته هتل های لوکس قرار میگیرند. و اکثر آنها علاوه بر معماری مدرن و چشم انداز های زیبا دارای اتاق های بزرگ و مهمانداران کاربلد هستند. در ادامه به بررسی برخی از این هتل ها می پردازیم.

هتل گلدن تولیپ جیپور (golden toolip jaipur)

بی شک هتل گلدن تولیپ یکی از جوان پسند ترین هتل ها در یکی از گران قیمت ترین محلات جیپور است. موقعیت هتل بسیار عالی است. گردشگران مقیم در این هتل به بسیاری از مناطق گردشگری نظیر سیتی پالاس و بازار های جیپور، مثل باپو بازار دسترسی راحت دارند‌. اما مهم ترین ویژگی این هتل لوکس، کیفیت غذاهای آن است. در منو رستوران هتل گلدن تولیپ با بهترین غذاهای هندی و بین المللی مواجه می شویم. مسافران میتوانند از خدماتی نظیر استخر، سالن یوگا، صبحانه و اینترنت رایگان بهره بگیرند.

هتل این بای رادیسون (in by radisson)

هتل این بای رادیسون یکی از نوسازترین و بهترین هتل های چهار ستاره جیپور هند محسوب میشود. به همین دلیل از نظر معماری و سبک دکوراسیون کاملا امروزی محسوب میشود. این هتل در دو کیلومتری جیپور واقع شده است. و دسترسی کامل به مناطق گردشگری هندوستان دارد. در طی اقامت در این بای رادیسون می توانید از امکانات رفاهی مختلفی بهره ببرید. این امکانات شامل استخر، سونا، جکوزی و غذاهای عالی است. از طرفی به دلیل وجود سالن کنفرانس گزینه بسیار خوبی برای سفر های کاری محسوب میشود. تمام پرسنل این هتل آموزش های ویژه دیده اند. لذا در طول اقامت خود در این مجموعه هیچ مشکلی نخواهد داشت.

هتل چوخی دانی ریزورت (chokhi dhani resort)

اگر به دنبال یکی از سنتی ترین و بهترین هتل های اقامتی در هندوستان هستید؛ پیشنهاد میکنم‌ اقامت در هتل چوخی دانی ریزورت را در اولویت قرار دهید. در این مجموعه انواع خدمات تفریحی برای مسافران فراهم است. استخر های روباز و اتاق هایی که به سبک مغولی تزئین شده است؛ مهم ترین شاخص این هتل است. این مجموعه تمام ویژگی های یک هتل چهار ستاره استاندارد را دارد. جالب است به سبب جو شاداب و با نشاط حاکم بر هتل؛ حضور در آن میتواند سفر را برای شما بسیار لذت بخش تر خواهد کرد.

معرفی هتل پارک این بای رادیسون نیو دهلی

هتل ماریگولد جیپور (Hotel Marigold Jaipur)

یکی از بهترین هتل های چهار ستاره جیپور هند که درست در سیتاپورا و نزدیک به محیط های دانشگاهی جیپور، قرار گرفته هتل ماریگولد جیپور است. این هتل باشکوه یکی از اولین انتخاب های مسافران در سفر به جیپور است. هتل ماریگولد جیپور تا فرودگاه بین المللی جیپور تنها ۴.۵ کیلومتر فاصله داشته و دسترسی خوبی به جاذبه های گردشگری جیپور دارد. این هتل امکانات بسیار خوبی دارد و در زمره بهترین هتل های ۴ ستاره جیپور قرار می گیرد. اگر برای ماه عسل به جیپور سفر نموده اید و می خواهید اقامتی لاکچری و رویایی داشته باشید یا اگر همراه با خانواده و فرزندانتان هستید و به دنبال نهایت آسایش و رفاه هستید هتل ماریگولد جیپور انتخاب بسیار مناسبی برای شما خواهد بود.

منبع aliabad
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها