معرفی هتل این بای رادیسون ایزمایلو مسکو

هتل این بای رادیسون ایزمایلو مسکو

مسکو معروف ترین شهر بزرگترین کشور جهان، یعنی روسیه، است. سالانه گردشگران زیادی به این شهر زیبا و سردسیر سفر می کنند. به همین دلیل هتل ها و مجموعه های اقامتی زیادی در این شهر موجود است. اما بی شک هتل این بای رادیسون یکی از بهترین هتل ها برای اقامت در مسکو است. این مجموعه لوکس و زیبا در نزدیکی پارک رادیسون واقع شده است. و یکی از هتل های چهار ستاره مسکو محسوب میشود. اگر قصد بازدید از مناطق تاریخی و فرهنگی شهر مسکو را دارید؛ اقامت در این هتل را به شما توصیه میکنیم. در ادامه به بررسی بیشتر این هتل خواهیم پرداخت.

امکانات رفاهی هتل رادیسون

همانطور که پیشتر اشاره کردیم؛ اگر به دنبال یک هتل با امکانات رفاهی بالا هستید، این هتل پیشنهاد ما به شما است. در این مجموعه اقامتی انواع خدمات رفاهی نظیر اینترنت رایگان، لباسشویی و خشکشویی، رستورانی با غذای لذیذ و انواع خدمات تفریحی موجود است. لذا انتخاب خوبی برای یک سفر کاری محسوب میشود. از طرفی به دلیل نزدیکی به مراکز تاریخی معروف شهر نظیر مخفیگاه استالین، میدان سرخ و سالن کنسرت ایزمایلو یکی از بهترین گزینه ها برای سفر های تفریحی نیز محسوب می شود. همچنین در هتل این بای رادیسون اتاق هایی با امکانات مختلف برای پوشش همه سلایق در این مجموعه وجود دارد. به عنوان مثال می توان به اتاق هایی برای افراد سیگاری یا غیر سیگاری، اتاق دبل سوپریور و اتاق های ضد حساسیت اشاره کرد.

هتل این بای رادیسون ایزمایلو مسکو

امکانات تفریحی

یکی از اولویت های هتل رادیسون مسکو فراهم کردن اوقاتی فرخ بخش برای مسافران است‌. به همین دلیل با انواع خدمات تفریحی در این مجموعه مواجه میشویم. به عنوان مثال در این مجموعه ک باغ اختصاصی بسیار زیبا وجود دارد؛ که میتوانید از آن بازدید کنید. همچنین تور های شادی به صورت منظم برگزار میشود؛ که با پرداختن هزینه جدا می توانید در آن شرکت کنید. اگر تمایل به مطالعه کتاب دارید میتوانید به کتابخانه مراجعه کنید. یا زمان خود را صرف یوگا و فیتنس کنید. البته تنوع غذایی و شام های تم دار به همراه انواع شکلات و شیرینی ها نیز بخش بزرگی از خدمات رفاهی این مجموعه محسوب میشود.

هتل این بای رادیسون ایزمایلو مسکو

معرفی هتل پتر یکم مسکو

فاصله ی هتل این بای رادیسون ایزمایلو مسکو تا جاذبه های شهر

  • بنای فتح آسمان در مسکو: این بنا حدودا ۱۱.۸ کیلومتر از شما دورتر است که با ۲۴ دقیقه تاکسی سواری می توانید به آنجا برسید.
  • کلیسای جامع سنت باسیل: این کلیسا حدودا ۱۷.۳ کیلومتر از شما دورتر است که با ۲۶ دقیقه تاکسی سواری می توانید به آنجا برسید.
  • کاخ کرملین و میدان سرخ: این کاخ حدودا ۱۷.۸ کیلومتر از شما دورتر است که با ۳۰ دقیقه تاکسی سواری می توانید به آنجا برسید.
  • هفت خواهر مسکو: این مجموعه حدودا ۱۷.۱ کیلومتر از شما دورتر است که با ۲۶ دقیقه تاکسی سواری می توانید به آنجا برسید.
منبع الی گشت
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها