آشنایی با شهربازی فراری ورلد ابوظبی

شهربازی فراری ورلد ابوظبی

اگر شور و هیجان کل خانواده برای شما مهم است، از کودک نوپا گرفته تا نوجوان، پدر و مادر یا حتی پدربزرگ و مادربزرگ، به شهربازی فراری ورلد ابوظبی بروید. فراری ورلد ابوظبی یک پارک تفریحی سرپوشیده در جزیره یاس ابوظبی، امارات متحده عربی است. این اولین پارک تفریحی با مارک فراری در جهان است که ۳۶۵ روز در سال باز است. این شهربازی بیش از ۲۰ سفر تفریحی هیجان انگیز از فراری سواری گرفته تا خریدهای خارق‌العاده و تجربه‌ لذیذ غذاخوری اصیل  ایتالیایی را به نمایش می‌گذارد.

فرمولا روسا، سریعترین ترن هوایی جهان، نیز در دنیای فراری قرار دارد. اگر آرزو دارید برای یک بار هم که شده پشت فراری مورد علاقه‌تان بنشینید و غرق در هیجان شوید، به دنیای فراری ابوظبی بیایید. اینجا جایست که آرزوی شیرین فراری سواری شما را محقق خواهد کرد. در این مقاله هر آنچه که نیاز است درمورد این پارک هیجان‌انگیز بدانید وجود دارد با ما همراه باشید.

چرا شهربازی فراری ورلد؟

  • فراری ورلد سریع‌ترین قطار هوایی جهان به نام فرمول روسا را ​​در خود جای داده است که فقط در ۴.۹ ثانیه به سرعت ضربان قلب ۱۵۰ مایل در ساعت می‌رسد.
  • شهربازی فراری ورلد ابوظبی دارای ۳۷ سواری و جاذبه‌های منحصر به فرد از جمله پیست کارتینگ، آموزشگاه رانندگی کودکان و برنامه‌ای از نمایش‌های سرگرم کننده است که مارک فراری را زنده می‌کند.
  • این بزرگترین پارک سرپوشیده جهان است که ۸۶۰۰۰ متر مربع مساحت گسترده دارد و به اندازه‌ای بزرگ است که می‌تواند هفت زمین فوتبال را در خود جا دهد.
  • در اینجا می‌توان به مفهوم واقعی سرعت و هیجان دست پیدا کرد.

شهربازی فراری ورلد ابوظبی

آشنایی با فراری ورلد

فراری ورلد با مساحتی  حدود  ۸۶۰۰۰ متر مربع، بزرگترین پارک تفریحی سرپوشیده در جهان است که وقتی از بالا به آن نگاه کنید، مانند یک ستاره سه پر عظیم شکل گرفته و دارای یک نسخه ۲۱۵ فوتی از آرم اسب زرد رنگ فراری در سقف قرمز منحنی خود است.  بنای این پارک در ۳ نوامبر ۲۰۰۷ گذاشته شد. توسعه پارک سه سال طول کشید و در ۴ نوامبر ۲۰۱۰ به طور رسمی برای عموم مردم افتتاح شد.

  شهربازی فراری ورلد ابوظبی  در سال ۲۰۱۷-۲۰۱۸ به عنوان مهمترین جاذبه گردشگری خاورمیانه  از سوی تریپ ادوایزر انتخاب شد. و در سال ۲۰۱۵-۲۰۱۶  برنده جایزه بهترین پارک موضعی خاورمیانه از سوی موسسه ورلد تراول اواردز شد. باور کردنی نیست اما چیزی حدود ۱۲,۳۷۰ تن فولاد در ساخت این سازه به کار رفته است یعنی تقریباً دو برابر فولادی که در برج ایفل استفاده شده است.

در دنیای فراری ابوظبی مجموعه‌ای از تفریحات منحصربه فرد و امکانات رفاهی از جمله بازی‌های سواری، سالن تئاتر، هتل، رستوران، مراکز خرید، زمین بازی کودکان و … وجود دارد تا نهایت لذت را در شما به وجود آورد. در ادامه با بخش‌های مختلف این شهربازی آشنا خواهید شد.

معرفی پارک آبی یاس ابوظبی در همسایگی ایران

بخش‌های مختلف فراری ورلد ابوظبی

در اینجا می‌خواهیم  شما را با بازی‌ها و دیگر بخش‌های هیجان‌انگیز شهربازی ورلد آشنا کنیم:

شهربازی فراری ورلد ابوظبی

۱- ترن هوایی فرمولا روسا

فرمولا روسا سریع‌ترین قطار هوایی جهان است که در شهربازی فراری ورلد ابوظبی قرار دارد. این ترن هوایی می‌تواند در عرض تنها دو ثانیه سرنشینان خود را به سرعت ۱۰۰ و تنها یک ثانیه بعد به سرعت ۲۴۰ کیلومتر بر ساعت برساند. فرمولا روسا حدود ۲۰۰۰ متر طول دارد که سرنشینان آن را در ۱:۳۰ ثانیه طی می‌کنند. با این اوصاف باید اعتراف کنیم که فرمولا روسا به راستی سریع‌ترین قطار هوایی دنیاست و احتمالاً تنها افراد شجاع بتوانند از آن استفاده کنند.

۲- چالش فیورانو جی تی

فیورانو یک ترن هوایی پرسرعت دیگر در این مجموعه است که سرعتش به سرعت فرمولا روسا نمی‌رسد اما در هیجان کمتر از آن نیست. این ترن هوایی به صورت یک ماشین فراری مدل F430 طراحی شده است و در مسیری مشابه مسیرهای واقعی مسابقه GT، در دو خط موازی قرار داده شده است. نهایت سرعت فیورانو جی تی ۹۵ کیلومتر بر ساعت است.

۳- آکادمی کارتینگ

آکادمی کارتینگ یکی دیگر از بازی‌های هیجان‌انگیز شهربازی فراری ورلد ابوظبی است که لذت آن هرگز از ذهنتان پاک نخواهد شد. در اینجا می‌توانید پشت یکی از ماشین‌های کارتینگ بشینید و در یک مسیر ۲۹۰ متری  با دوستان خود مسابقه بدهید. بد نیست بدانید این آکادمی در یک زمان مخصوص برگزار می‌شود و برای شرکت در آن باید از قبل ثبت نام کنید.

۴- تجربه فراری سواری

اگر شما هم همیشه آرزو دارید روزی پشت یک ماشین فراری بنشینید، پس اینجا بخش مورد علاقه شماست. در این بخش یک فراری آلبالویی رنگ و بسیار جذاب برای شما آماده شده است تا بتوانید این لذت رویایی را به واقعیت تبدیل کنید. بابت رانندگی هم اصلا نگران نباشید چون از قبل آموزش‌های لازم به شما داده می‌شود همچنین می‌توانید یک یا دو نفر از دوستان یا خانواده خود را به عنوان همراه در صندلی‌ عقب ماشین داشته باشید. مدت زمان این سواری ۱۰ دقیقه است.

۵- کمپ آموزشی کودکان

در دنیای شهربازی فراری ورلد ابوظبی یک کمپ آموزشی وسیع مناسب بازی کودکان وجود دارد. در این محوطه انواع بازی‌های مهیج و جذاب و همچنین بازی‌های پیشرفته به سبک فراری ساخته شده است. این بازی‌ها می‌‌توانند توانایی‌های کودکان را برای حل مشکلاتشان شکوفا کند. لازم است بدانید استفاده از لوازم ایمنی در این محوطه برای کودکان و دیگر شرکت‌کنندگان الزامیست.

۶- سواری دور ایتالیا

در این بخش قرار است شما و کودکتان در یک گردش جالب و هیجانی دور ایتالیا را بگردید. بگذارید کودکتان پشت فرمان بنشیند و شما هم در کنار آن از دیدن این کشور رنگارنگ لذت ببرید. در واقع این بازی در  محوطه‌ای اجرا می‌شود که شبیه کشور ایتالیاست و شرکت‌کنندگان پشت ماشین‌های قدیمی فراری می‌نشینند و با سرعت پنج تا هشت کیلومتر بر ساعت در این کشور شبیه سازی شده به گردش می‌پردازند.

شما می‌توانید از دو طریق پیاده‌روی یا ماشین‌سواری به گردش در شهر بپردازید.

۷- گالری فراری

اگر از عاشقان خودروهای فراری هستید به شهربازی فراری ورلد ابوظبی بروید. در این شهربازی نمایشگاهی پر از مدل‌های منحصر به فرد فراری وجود دارد که شگفت زده‌تان می‌کند! این گالری از انواع مدل‌های فراری برخوردار است و شما می‌توانید از نزدیک آنها را ببینید و درباره هر یک از آنها اطلاعات یا حقایق جالبی را کسب کنید. جالب است بدانید فراری‌های این گالری هر از گاهی تغییر می‌کنند.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها