شکم گردی در استانبول

شکم گردی در استانبول

وقتی بحث شکم گردی در سفر به میان ‌می‌آید، همه چیز مزه‌ی دیگری به خود می‌گیرد. اگر شما هم جزو آن دسته از افراد هستید که شکم گردی در حین سفر را به عنوان تفریح می‌شناسید باید به شما بگوییم که شهر توریستی استانبول بهترین گزینه برای داشتن یک سفر خوشمزه است. چرا که شما می‌توانید علاوه بر گردش و تفریح، به شکم گردی در استانبول مشغول شوید. در ادامه این مطلب ما اطلاعات خوشمزه‌ای را در اختیار شما می‌گذاریم تا سفر شیرینی را در استانبول تجربه کنید؛ پس تا انتها همراه ما باشید.

رستوران درالیه اوتامان (Deraliye Ottoman Palace Cuisine Restaurant)

در حین شکم گردی در استانبول، رفتن به رستوران درالیه اوتامان را فراموش نکنید. چرا که به جرئت می‌توان گفت که این رستوران در طبخ غذاهای ترکی بی‌نظیر است. به هنگام تست غذاهای لذیذ این رستوران متوجه خواهید شد که مزه‌ی الهام بخش آن ترکیبی از فرهنگ‌های شبه‌ جزیره عربی و ساحل شمال آفریقا با میراث عثمانی است. همچنین بر طبق ادعای بیشتر گردشگران مزه‌ی غذاهای رستوان درالیه با ذائقه‌های مختلف سازگار است.

کافه رستوران ماربلا تراس (Marbella Terrace Cafe Restaurant)

کافه رستوران ماربلا به عنوان پرطرفدارترین رستوران شهر استانبول در نزدیکی میدان تاریخی سلطان احمد واقع شده‌ است. سبک معماری این رستوران باعث شده تا گردشگران به همراه خانواده در محیط آرام و نجی غذایشان را میل کنند و از صدای دلنشین دریا لذت ببرند. کیفیت‌ فوق العاده غذاهای این رستوران زبانزد عام و خاص بوده است. بنابراین به هنگام شکم گردی در استانبول حتما یک بار طعم دلنشین غذاهای رستوران ماربلا را امتحان کنید.

خانه باربیکیو سلطنت (Saltanat Barbecue House)

از دیگر رستوران‌های محبوب استانبول می‌توان به رستورانِ خانه باربیکیو سلطنت اشاره کرد. این رستوران پرطرفدار تواسته با ارائه خدمات عالی در کیفیت غذاهای ترکی و میزبانی بی نظیر، جایگاه ویژه‌ای را در میان بازدیدکنندگان بدست بیاورد. همچنین قیمت‌های مقرون به صرفه آن از جمله عواملی است که باعث محبوبیت بیشتر آن شده‌است. اگر به دنبال غذاهای باکیفیت وارزان قیمت می‌گردید، خانه باربیکیو سلطنت می‌تواند بهترین مقصد شکم گردی در استانبول محسوب شود.

خانه استیک نصرت (Nusr-et Steakhouse Istanbul)

نمی شود به استانبول سفر کرد و سری به خانه استیک نصرت نزد. این رستوران که در سال ۲۰۱۰ درهای خود را باز کرد، به سرعت به یک شهرت جهانی تبدیل شد. این خانه استیک همان طور که از نامش پیداست با ارائه گزینه های بسیاری برای استیک ساخته شد که در نوع خود منحصر به فرد است. امروزه نصرت با ارائه انواع استیک ها مهدی برای دوستداران استیک شده است و با انتخاب کردن مکان های جذاب برای رستوران های خود به یک خانه استیک ایده آل تبدیل شده است. فضای گرم و دوستانه این رستوران بر جذابیت آن می افزاید. رستوران نصرت همیشه آسایش میهمانان خود را در اولویت قرار می دهد و این امر عامل اصلی پیشرفت و محبوبیت آن شده است. رستوران نصرت با بیش از ۷ شعبه در ترکیه، ۲ شعبه در امارات و در آمریکا، یونان، قطر آماده پذیرایی از مشتریان خود می باشد.

منبع سفرستان
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها