آشنایی با زیباترین مسیرهای ریلی ایران

آشنایی با زیباترین مسیرهای ریلی ایران

کشور ما به دلیل برخورداری از شرایط جغرافیایی مناسب دارای مسیرهای بین شهری سرسبز و باطراوتی است که گردش‌های زمینی را لذت بخش می‌کند. یکی از وسایل حمل و نقل امن برای سفرهای بین شهری، استفاده از قطار است. تجربه‌ی سفرهای زمینی با قطار بسیار مهیج و مسرت بخش خواهد بود؛ چرا که تماشای طبیعت زیبا و بکر در حین حرکت در میان مسیرهای ریلی ایران حس وحال فوق‌ العاده‌ای را به شما القا خواهد کرد. بدون شک آشنایی با زیباترین مسیرهای ریلی در ایران یکی از جذاب‌ترین موضوعات مورد علاقه‌ی دوستداران طبیعت خواهد بود که در ادامه به آن می‌پردازیم.

مسیر قطار تهران ساری

در میان مسیر‌های قطاری موجود مسیر ریلی بین تهران ساری یکی از تماشایی‌ترین مسیرهای ریلی ایران است. این مسیر زیبا دارای مناظر طبیعی و بکری است که هر بیینده‌ای را شیفته و مجذوب خود می‌کند، بطوریکه گردشگران خارجی به هنگام سفر به ساری استفاده از این مسیر ریلی را ترجیح می‌دهند. شما در طول این مسیر شاهد نواحی مختلفی از طبیعت اعم از مناطق کوهستانی، جنگل‌های شمالی و پارک جنگلی جوارم  خواهید بود.

علاوه بر این شما می‌توانید در طول سفرتان از جاذبه‌های دیدنی چون پل سفید، سد لفور، تونل گدوک و پل ورسک را ببینید و از تماشای آن لذت ببرید.

مسیر قطار تهران گرمسار

از دیگر مسیرهای ریلی ایران که جاذبه‌های فراوانی در آن نهفته است مسیر بین دو شهر تهران و گرمسار است. این مسیر ریلی از دل کویرهای پرستاره رد شده و به گرمسار می‌رسد. اگر دیدن مناظر دلربای کویری شما را به وجد می‌آورد توصیه می‌کنیم تا از این طریق به گرمسار سفر کنید. به علاوه برای لذت بیشتر از این سفر پیشنهاد می‌کنیم تا زمان خود را به گونه‌ای برنامه ریزی کنید تا در دل شب از این مسیر بگذرید تا چشم انداز دلنشین و پرستاره‌ی کویر را از دست ندهید.

مسیر قطار گردشگری لرستان

شما می توانید در استان لرستان سوار بر قطار گردشگری این استان شده و جاذبه های تفریحی و گردشگری این استان زیبا را مشاهده کنید. مسیر این قطار ۷۴ کیلومتر بوده و از شهر درود آغاز می شود و تا ایستگاه کشور ادامه دارد. در طول مسیر توقف گاه های گردشگری مختلفی وجود دارد که می توانید از آن ها بازدید کنید.

آشنایی با زیباترین مسیرهای ریلی ایران

از مهم ترین جاذبه های گردشگری استان لرستان که در طول مسیر وجود دارد می توان به آبشار آبگرم، تالاب ازگن، آبشار‌ بیشه، چشمه آب گوگرد و… اشاره کرد.

شما می توانید برای تماشای این مسیر ریلی زیبا بسته کامل سفر با قطار گردشگری لرستان را خریداری کنید که همراه با صبحانه، ناهار و شام است و همین طور می توان در خانه های روستایی و بوم گردی این استان نیز اقامت داشته باشید و چهار روز دیگر به مسافرت خود اضافه کنید.

منبع الی گشت
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها