معرفی تندترین سس های جهان

معرفی تندترین سس های جهان

شاید تابه‌حال مطالب زیادی درباره مزایا و معایب خوردن فلفل زیاد مطالب زیادی خوانده‌اید؛ اما نمی‌توان از لذت خوردن یک پیتزا با پنیر و سس فلفل زیاد صرفه نظر کرد. این لذت سبب شده است تا تندترین سس های جهان به صورت متنوع در سرتاسر جهان عرضه شوند. این سس های تند و آتشین ممکن است اشک به چشمان شما بیاورند و دهانتان را بسوزانند؛ اما نمی‌توان از طعم بی نظیر و خاصیت‌های فراوان آنها چشم پوشی کرد. در ادامه شما را با برخی از این سس‌ها آشنا می‌کنیم.

سس Mad Dog 375

اگر به دنبال تند ترین سس جهان می‌گردید حتماً سس Mad Dog 375 را امتحان کنید. کسانی که این سس را امتحان کرده‌اند به آن لقب تیتانیوم را داده‌اند؛ چراکه پس تست کردن آن حسی شبیه به خوردن یک ماده رادیواکتیو را داشته‌اند. سس مد داگ با درجه تندی ۹ آتشین‌ترین سس جهان را دارد. طرف‌داران سس مد داگ از آن به مقدار کم در کنار سس های دیگر استفاده می‌کنند و از عطر بی نظیر آن در غذاها لذت می‌برند.

معرفی تندترین سس های جهان

 سس Best Carrot-Based Hot

جالب است اگر در لیست تندترین سس های جهان با یک سس تند بر پایه هویج مواجه شویم. سس بست کورت یک سس تند است که هنگام امتحان کردن آن مجموعه‌ای از مزه هویج، پیاز و سبزیجات تند را حس خواهید کرد. هنگامی که مقداری از این سس را در کنار غذا استفاده کنید حس تندی و گرمای خوشایندی سراسر وجود شما را در بر می‌گیرد؛ به طوری که سس بست کورت بخش جدایی ناپذیری از میز غذای شما خواهد بود.

سس  Best hot sauce with truffle oil

اگر شما هم طرف‌دار شکلات و ترافل هستید حتماً از سس best hot sauce with truffle oil لذت خواهید برد. کسانی که از این سس استفاده کرده‌اند معتقدند مزه این سس شبیه به خوردن شکلات سفید آتشین است. هرچند در نگاه اول این موضوع کمی ضد و نقیض است اما مزه تند و طعم بی نظیر ترافل به خوبی با یکدیگر ادغام شده‌اند که در نهایت یکی از محبوب‌ترین سس های جهان را عرضه می‌کند.

معرفی تندترین سس های جهان

سس Pepper Plant Original Hot Pepper

بازرسان در توصیف عطروطعم دقیق این آیتم از لیست تندترین سس های جهان مشکل دارند، اما متوجه می‌شوند که درست در وسط مقیاس درجه تند قرار می‌گیرد. یکی از منتقدان می‌نویسد: “عطر و طعم سس Pepper Plant Original Hot Pepper تند است، اما گرم نیست و شما را نمی‌سوزاند.” دیگری آن را به عنوان “یک سس دودی، با عطر و طعم کمی شور، مقدار متوسطی از گرما که در طول خوردن غذا به خوبی حس می‌شود ” توصیف می‌کند. با این حال میزان ادویه این سس تا متوسط است و کاربران می‌گویند آنها از این سس، که معمولاً آن را با سس Cholula مقایسه می‌شود، در همه چیز از “تخم مرغ، پنیر دلمه و مرغ” گرفته تا “سیب زمینی، ساندویچ صبحانه و پیتزا” استفاده می‌کنند.

منبع الی گشت
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها