معرفی جاذبه های اینترلاکن سوئیس

معرفی جاذبه های اینترلاکن سوئیس

اگر قصد دارید به یکی از امن‌ترین، مرفه‌ترین و زیباترین بخش‌های دنیا سفر کنید، بی شک اینترلاکن مقصد موردنظر شماست. جاذبه های اینترلاکن سوئیس شامل بناهای تاریخی و تفریحات متنوع است. انواع کارهای تفریحی نظیر کوهنوردی، استخر، بازی گلف، پاراسل، قایق‌سواری، موج‌سواری و گشت‌وگذار در طبیعت گوشه‌ای از برنامه‌های مسافران اینترلاکن است‌. به عقیده گردشگران طبیعت بی‌نظیر و دیدنی اینترلاکن سبب توسعه صنعت توریسم در این شهر شده است؛ بنابراین اگر به دنبال بهشت گم شده در زمین هستید، حتماً یک بلیت هواپیما به مقصد سوئیس تهیه کنید. در ادامه شما را با جاذبه های گردشگری این شهر آشنا خواهیم کرد.

رشته‌کوه‌های  Schynige Platte

اینترلاکن یک شهر کوهستانی است که ارتفاعات آن مناظر بی‌نظیری را به بازدیدکنندگان هدیه می‌دهند. باغ schynige platte نیز یکی از همین مناظر است. این باغ زیبا شامل بیش از ۶۰۰ گونه گل‌وگیاه منحصربه‌فرد است که در دل کوه‌های آلپ قرار دارد. برای دسترسی به این پارک کافی است به ایستگاه راه‌آهن اینترلاکن مراجعه کنید و سوار قطارهایی که به مقصد scynige platte حرکت می‌کنند شوید. این مسیر زیبا یکی از جاذبه های اینترلاکن سوئیس محسوب میشود. در حین سفر با قطار قله‌های ایگر ، مونچ و جونگفراو و همچنین دریاچه تون را می‌بینید که جذابیت فوق‌العاده‌ای به مسیر بخشیده‌اند. پس از پیاده شدن از قطار می‌توانید مقداری پیاده‌روی کنید تا به باغ برسید. در طول مسیر پیاده‌روی نیز می‌توانید از مناظر کوهستانی اطراف لذت ببرید.

رشته‌کوه‌های  Schynige Platte

دریاچه و روستای قدیمی تون

بی شک دریاچه تون یکی از مهم‌ترین جاذبه های اینترلاکن است. اگر سری به قسمت غربی شهر بزنید با یک دریاچه باریک و طولانی در میان‌کوه‌ها مواجه خواهید شد. در تمام فصول سال سطح این دریاچه پر از قایق‌های تفریحی است. در فصل تابستان گردشگران می‌توانند یک قایق پدالی تهیه کنند و به ماجراجویی در قسمت‌های مختلف دریاچه بپردازد‌. مسافران می‌توانند پس از یک قایق سواری کوتاه خود را به کنار روستای قرون وسطایی تون برسانند و از آن بازدید کنند. قلعه قدیمی که در این روستا وجود دارد از مهم‌ترین جاذبه های اینترلاکن سوئیس محسوب می‌شود. در داخل این قلعه می‌توانید از انواع سلاح‌ها و لباس‌های رزمی متعلق به قرن چهاردهم بازدید کنید. علاوه بر این قلعه، قلعه‌ها و موزه‌های متعدد دیگری نیز در حاشیه دریاچه تون وجود دارد که بازدید از آنها خالی از لطف نیست.

آبشار و غار بیوتاس

مسیر دسترسی به آبشار و غار سنت بیوتاس، بیش از یک کیلومتر پیاده‌روی دارد که از میان راهروها و گذرگاه‌های این غارها عبور می‌کند. افسانه‌ها می‌گویند زمانی که یک اژدها توسط راهبی به نام بیوتاس تسخیر شده بود، به اینجا پناه آورد. اما واقعیت این است که زمین‌شناسی، افسانه نیست و همهٔ این عجایب به دلایل علمی شکل گرفته است. شما می‌توانید در بازدید از این غار در میان دریاچه‌های شفاف آینه‌ای، استالاکتیت‌ها، استالاگمیت‌ها و همچنین آبشارهای زیرزمینی قدم بزنید و البته در طول مسیر یک راهنما نیز همراه شما خواهد بود.

منبع الی گشت
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها