مرکز سیتی سنتر اصفهان ؛ یکی از بزرگ‌ترین مجموعه های تجاری ایران

مرکز سیتی سنتر اصفهان

شاید بیشتر مردم ایران شهر اصفهان را به‌خاطر جاذبه‌های تاریخی و معماری ویژه‌ای که در بافت سنتی شهر جریان دارد، می‌شناسند. اما جالب است بدانید با وجود وسعت بالای شهر، توریستی بودن و جمعیت بالا در سطح شهر اصفهان مراکز خرید مدرن بسیار کمی وجود دارد. به همین دلیل ایده ساخت مرکز سیتی سنتر اصفهان برای اولین‌بار مطرح شد. هرچند از زمانی که این ایده مطرح شد تا ساخت آن چندین سال طول کشید، اما امروزه شاهد یکی از بزرگ‌ترین و زیباترین مراکز خرید ایران و خاورمیانه در اصفهان هستیم.

قلب شهر اصفهان ساخته شد

مسعود سرامی اولین کسی بود که ایده ساخت این مجموعه را ارائه داد. شرکت او یعنی پرستیژلند ایران سرمایه‌گذار بزرگ این مجموعه تجاری، تفریحی و توریستی است. مسعود سرامی معتقد بود این مجموعه حتماً موفق می‌شود. او حتی به فکر جذب سرمایه‌گذاران خارجی بزرگی نظیر دونالد ترامپ بود که البته به دلیل تحریم‌ها موفق به جذب او نشد. مدادرو کایز طراحی و ساخت این مجموعه را برعهده داشت. این پروژه در چهار فاز ساخته شد. مجموعه قلب شهر شامل هتل پنج ستاره عالی، بیش از ۷۵۰۰ فروشگاه، موزه، هایپرمارکت، رستوران، دفاتر هواپیمایی، سینما، پارک با تم‌های مختلف و یک مرکز مالی و تجاری بین‌المللی است بدین ترتیب این مجموعه پس از مجتمع تجاری ایران مال، دومین مرکز تجاری بزرگ ایران است.

هتل پنج ستاره انقلابی عظیم در صنعت گردشگری

جالب است بدانید در کنار مرکز سیتی سنتر اصفهان یک هتل عظیم پنج ستاره در حال ساخت است. تخمین زده می‌شود شروع به مار و افتتاح این هتل بازتاب‌های جهانی داشته باشد و به‌سرعت تبدیل به یکی از معروف‌ترین هتل‌های ایران شود‌. این ۴۰۰ اتاق و سوئیت مختلف دارد که در ۲۹ طبقه سازمان داده شده‌اند. امکانات مختلفی نظیر اتاق‌های VIP، سونا و جکوزی، آفرود، سالن‌های ورزشی و غیره در این هتل ارائه خواهد شد.

سیتی سنتر یک مجموعه کامل برای خرید

در حال حاضر تنها بخش تجاری مرکز تجاری سیتی سنتر به بهره‌برداری و خدمت‌رسانی رسیده است. مرکز خرید سیتی سنتر اصفهان به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین مجموعه‌های تجاری در ایران و جهان سعی کرده است تمامی برندهای معروف در داخل و خارج را به سرمایه‌گذاری و برعهده گرفتن نمایندگی در این مجموعه ترغیب نماید. در این مرکز تجاری بیش از ۷۵۰ فروشگاه وجود دارد، تمامی برندهای موجود در این فروشگاه‌ها همگی اصل و باکیفیت می‌باشد و از نظر قیمت نیز بسیار مناسب و مقرون‌به‌صرفه هستند. از زمان بازگشایی واحدهای صنفی مختلف در مرکز سیتی سنتر هزاران گردشگر ایرانی و خارجی برای خرید به این مجموعه سرزده‌اند. کیف و کفش‌های برند، لباس‌های زنانه و بچگانه، کت‌وشلوار، انواع اکسسوری‌ها مانند طلا، جواهر و نقره، متنوع‌ترین صنایع‌دستی شهر اصفهان از جمله اجناسی هستند که می‌توانید در فروشگاه‌های سیتی سنتر اصفهان مشاهده کنید.

منبع الی گشت
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها