رستوران روبوشف تهران | جایی که حتما یکبار باید امتحان کنید

رستوران روبوشف تهران | جایی که حتما یکبار باید امتحان کنید

اگر شما هم علاقه‌مند به دنیای دیجیتال و رباتیک هستید بی‌شک از حضور در رستوران روبوشف لذت خواهید برد‌. این رستوران در حقیقت اولین رستوران رباتیک و دیجیتال ایران است که توسط دانشجویان خلاق و کارآفرین به بهره‌برداری رسید. ایده اولیه این رستوران برگرفته از رستوران‌های دیجیتال کشورهای مختلف مانند ژاپن و عمارات است. پس از افتتاح این مجموعه در غرب تهران، به زودی آوازه آن در سراسر ایران پیچید و امروزه تبدیل به یکی از بهترین رستوران‌های شهر تهران شده است.

تنوع غذایی در ربوشف

این رستوران با توجه به تم دیجیتال، بیشتر به ارائه انواع فست‌فودها می‌پردازد. پاستا پنه آلفردو مرغ، پاستا گوشت، استیک گوشت و مرغ با سس قارچ، انواع سوخاری، انواع پیتزا و سیب زمینی به همراه لیست کاملی از نوشیدنی‌ها و سالادهای مختلف بخشی از منو این رستوران هستند. برای طبخ این غذاها از مواد غذایی ارگانیک و تازه استفاده می‌شود؛ به همین دلیل کیفیت و مزه آنها بی نظیر است. اگر علاقمند به فست‌فود و دنیای دیجیتال هستید حتما به سعادت آباد، خیابان سی و هشتم غربی، نرسیده به علامه جنوبی، پلاک سه سری بزنید.

رستوران روبوشف

وجه تمایز رستوران دیجیتالی رستوران روبوشف

چیزی که به طور معمول از رستوران‌ها انتظار داریم، طراحی فضا به سبک سنتی یا مدرن و یک منوی غذایی متنوع است که توسط گارسون‌های مؤدب و آراسته در اختیار مشتری قرار می‌گیرد. روبوشف این قاعده را از بین برده است. مشتریان در این رستوران پشت میزهای دیجیتالی می‌نشینند که منوی رستوران را نمایش می‌دهد. شما می‌توانید منوی رستوران را بر روی این میزها ببینید و سفارش خود را ثبت کنید. غذای مد نظر شما توسط بهترین آشپزهای شهر تهران طبخ می‌شود و کیفیت بی نظیری دارد. پس از طبخ غذا، ربات‌های کوچک و بامزه‌ای در مسیرهای از پیش تعیین شده حرکت می‌کنند و سفارشات هر میز را تحویل می‌دهند.

داستان خودروی پورشه زرد رنگ

این خودرو به صورت نمادین در مقابل رستوران روبوشف پارک شده است. مهم‌ترین ویژگی این خودروی پارک شده، نقش تبلیغاتی آن در صفحات اجتماعی و در دنیای واقعی است. این خودرو یک طراحی لوکس و لاکچری را در مقابل رستوران ایجاد نموده و به‌گونه‌ای خبر از یک دنیای متفاوت در داخل رستوران می‌دهد. هم اکنون بسیاری از ایرانیان در صفحات اجتماعی این رستوران را با نماد پورشه زرد رنگ کوپه می‌شناسند. از فاصله‌های دور نیز با این خودروی خاص می‌توان محل قرارگیری رستوران را تشخیص داد. این خودرو تأثیر بسیار زیادی در اروپایی شدن سبک رستوران داشته است.

منبع الی گشت
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها