لیست مراکز خرید قشم

لیست مراکز خرید قشم

یکی از جزایر زیبا و پرجاذبه جنوبی ایران جزیره قشم است. این جزیره بزرگ و دیدنی علاوه بر مکان های تاریخی و قدیمی، مراکز خرید بسیار خوب و متنوعی دارد. به طوری که اغلب مسافران و گردشگران زمان زیادی را صرف گشتن در مراکز خرید قشم می کنند. در این جزیره اجناس متنوعی در بازارهای سنتی و پاساژهای لوکس به فروش گذاشته می شود که برخی از این اجناس قیمت های بسیار ارزانی دارند. اغلب مسافران به جهت خرید اجناس باکیفیت و ارزان این مراکز از آنها بازدید می کنند.

اگر قصد دارید به جزیره قشم بروید و در بازارهای آن گشت و گذار و خرید کنید خواندن این مقاله خالی از لطف نیست.

بازار قدیم جزیره قشم مرکز فروش اجناس ارزان

در ابتدا بهتر دیدیم در مورد بازار قدیم این جزیره صحبت کنیم تا در ادامه به پاساژهای غول پیکر و لوکس بپردازیم. بازار قدیم یکی از مراکز خرید قشم بوده که محل فروش کالاهایی ساده و محلی و همینطور ارزان است. در این مرکز خرید، خبری از اجناس مارک نیست اما در عوض می توانید کالاهایی سنتی که در هیچ پاساژ شیکی پیدا نمی شود را خریداری کنید. این بازار که در سال ۱۲۹۰ شمسی کار خود را شروع کرده است دارای دالان های متعدد و راهروهای باریکی است.

این بازار را نمی توان یک مکان سرپوشیده در نظر گرفت زیرا سقف آن تلفیقی از روباز و سرپوشیده است. اگر می خواهید با مردم این جزیره و آداب و رسوم آنها از نزدیک آشنا شوید به این بازار بروید؛ زیرا اغلب مردم بومی از این مکان خرید می کنند. در این مرکز خرید سنتی کالاهایی مانند: زیورآلات دریایی، کیف، کفش، صندل های جنوب، لوازم خانگی، محصولات سنتی، ملحفه، پتو، پوشاک، بلورجات و غیره برای فروش عرضه می شود. فضای بازار قدیم جزیره قشم به گونه ای است که گشت و گذار در آن لذتبخش است.

مراکز خرید قشم

مجتمع تجاری سیتی سنتر لوکس ترین مرکز خرید قشم

دو مرکز خرید که در دو طرف خیابان واقع شده اند و اتصال آنها با یک پل هوایی است با نام مجتمع سیتی سنتر یک و دو شناخته می شوند. وسعت این مراکز ۱۲۵۰۰۰ و ۳۴۰۰ متر مربع است. سیتی سنتر شماره دو شیک تر و مدرن تر اما کوچک تر بوده و در حدود دو سال بعد از مرکز شماره یک احداث شده است. در مجتمع سیتی سنتر دو هزار واحد تجاری وجود دارد که اجناس باکیفیت و نسبتا گرانی عرضه می شود.

کالاها و محصولات مختلفی از قبیل مبلمان، لوازم آرایشی و بهداشتی، پوشاک، شکلات، قهوه، وسایل نوزاد، کیف و کفش، زیورآلات و لوازم خانگی در سیتی سنتر به فروش می رسد. یکی از نکات جالب این مجتمع، حضور یک مجسمه غول پیکر دایناسور متحرک در قسمت ورودی مجتمع سیتی سنتر یک است که مورد توجه اغلب کودکان قرار می گیرد. امکانات متعددی نظیر: فود کورت، سالن بیلیارد و بولینگ، سینما چهاربعدی، شهربازی و کافی شاپ در طبقه سوم سیتی سنتر وجود دارد که انواع نیاز خانواده ها را برطرف می کند.

با این توضیحات مشخص می شود که مجتمع سیتی سنتر یکی از مدرن ترین و بهترین مراکز خرید قشم به شمار می رود.

مرکز خرید مرجان یکی از مراکز خرید ارزان قشم

لولو سنتر یا مرکز خرید مرجان یکی مکان های خوب جهت خرید اقلام مایحتاج خانواده ها است؛ زیرا کالاها در این مرکز نسبتا ارزان است. در پاساژ مرجان یک هایپرمارکت بزرگ و رستوران قرار دارد. این مرکز هم مانند سیتی سنتر از دو ساختمان تشکیل شده است که هر کدام دو طبقه ای هستند. در لولو سنتر می توانید انواع مواد خوراکی، کالاهای آشپزخانه و همینطور بهداشتی را خریداری کنید.

مرکز خرید سیمرغ با نمای ظاهری زیبا

در این بخش مقاله سیمرغ را به عنوان یکی از مراکز خرید قشم به شما معرفی می کنیم. این مجتمع از چهار طبقه و ۷۱ واحد تجاری تشکیل شده است. در سیمرغ رستوران و امکانات تفریحی نیز وجود دارد. اگر علاقمند به تفریحات ورزشی و بازی بیلیارد هستید، به پاساژ سیمرغ بروید. در این مجتمع علاوه بر خرید می توانید بیلیارد هم بازی کنید؛ زیرا یک سالن بیلیارد مجهز هم در آن وجود دارد.

مراکز خرید قشم

بازار بزرگ ستاره قشم یک مرکز محبوب و پرطرفدار

مسافرانی که در هتل مارینا اقامت دارند حتما در بازار ستاره هم گشت و گذار می کنند. از هتل مارینا تا بازار ستاره فقط سه دقیقه پیاده فاصله است. اگر اجناسی باکیفیت و قیمت مناسب می خواهید به مکان درستی آمده اید. در ستاره کیفیت کالاها بالا است و قیمت ها نسبتا ارزان است. این مجتمع در سال ۱۳۷۶ احداث شده است و سه طبقه دارد. امکانات رفاهی و تفریحی زیادی از قبیل سالن بیلیارد، موزه حیوانات تاکسیدرمی، رستوران و کافی شاپ در پاساژ ستاره وجود دارد.

اگر می خواهید لوازم خانگی بخرید حتما به مجتمع ستاره بروید. زیرا نمایندگی های معتبر لوازم خانگی از جمله: ال جی، سامسونگ، سونی، فیلیپس و تفال در این مجتمع گرد آمده اند. این مجتمع به تنوع در لوازم خانگی و عطر و ادکلن شهرت دارد. حتما تعجب می کنید که بگوییم در ستاره می توانید با فرهنگ و آداب و رسوم مردم چین نیز آشنا شوید! قابل توجه است بدانید که در بخشی از این مرکز تجاری، بازار چینی های جزیره قشم است.

فروشندگان چینی با تسلط کامل به زبان فارسی با شما صحبت می کنند و لوازم دکوری و چوبی برای فروش عرضه می کنند. این محصولات یکی از خاص ترین کالاهای تزئینی است. مرکز ستاره پنج درب خروجی دارد که هر کدام به یک خیابان قشم منتهی می شود. بنابراین توضیحاتی که دادیم می توان گفت مجتمع ستاره یکی از کامل ترین مراکز خرید قشم به حساب می آید.

کلام آخر

جزیره قشم با جاذبه های فراوانی که دارد هر ساله پذیرای تعداد زیادی مسافر و گردشگر از سراسر جهان است. این جزیره علاوه بر نقاط دیدنی و جذاب، مراکز خرید متنوعی دارد. در قشم می توانید از بازارهای سنتی با کالاهای ارزان و همینطور پاساژهای مدرن و لوکس با اجناس برند و مارک دیدن کنید. تنوع اجناس در این بازارها بسیار خوب است و کیفیت اغلب اجناس بالا است.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها