با بهترین هتل های خرمشهر آشنا شوید!

بهترین هتل های خرمشهر

فصل، فصل پاییز و سرما است، اکنون از نیمه‌ی آبان ماه گذشته و سرما در برخی از استان‌های ایران خودش را نشان داده است. یکی از توریست پذیرترین نقاط ایران در این زمان کدام شهر است؟ بله،‌ درست متوجه شده‌اید، شهر خرمشهر مکان مورد نظر گفت و گوی ما است. برای آنکه یک سفر عالی داشته باشید باید بهترین هتل های خرمشهر را بشناسید

در مقاله‌ی پیش رو قصد داریم بهترین هتل های خرمشهر را به شما معرفی کنیم. همچنین اگر مشتاق هستید تا اطلاعات کامل‌تری کسب کنید، می‌توانید از مقاله‌ی راهنمای سفر به خرمشهر و بهترین پاساژهای خرمشهر نیز دیدن کنید. در ادامه چند مورد از معروف‌ترین هتل‌های خرمشهر را به شما معرفی می‌کنیم. در پایان مقاله نکات مهمی جهت رزرو هتل و انتخاب بهترین هتل های خرمشهر آمده است که خواندن و توجه به آن خالی از لطف نیست.

هتل رویال اروند

یک سال قبل،‌ یعنی سال ۱۳۹۹ این هتل افتتاح و شروع به کار کرد و در همین زمان توانست به عنوان یکی از بهترین هتل های خرمشهر شناخته شود. این هتل ۶۰  واحد اقامتی دارد که در شش طبقه ساخته شده است. این هتل چهار ستاره حدود دو کیلومتر با رود کارون و موزه جنگ خرمشهر فاصله دارد. در نزدیکی آن مجتمع تجاری امام رضا قرار گرفته و از مراکز مهم خرمشهر فاصله چندانی ندارد.

 امکان رزرو این هتل به صورت ۲۴ ساعته و آنلاین ممکن است،‌ همچنین هزینه‌ی یک شب اقامت در این هتل از رقم پایه‌ی ۳۹۰۰۰۰ تومان شروع می‌شود. اینترنت در لابی رایگان و نامحدود است و هزینه‌ی اقامت کودکان زیر سه سال در صورت استفاده نکردن از سرویس رایگان خواهد بود. در این هتل اتاق‌ها و سوئسیت‌ها مجهز به یخچال، مبلمان، چای ساز،‌صندوق امانات داخل اتاق، اینترنت، تلویزیون و… می‌باشند.

آدرس دقیق: خرمشهر – خیابان حافظ ۹ – جنب مجتمع تجاری امام رضا

هتل سبز خرمشهر

هتل سبز همان‌طور که از نامش مشخص است نمایی سبز رنگ دارد و نه تنها یکی از بهترین هتل های خرمشهر است، بلکه جزو قدیمی‌ترین هتل‌های شهر نیز می‌باشد. این هتل در سال ۱۳۷۶ تاسیس شده و از آن زمان سابقه‌ی طولانی در مهمان‌داری و پذیرایی از مسافران داشته. هتل سبز ۲۳  اتاق دارد و در ۳ طبقه ساخته شده. قدیمی اما مانند نامش صمیمی سبز و صمیمی است و کارکنان آن رفتار خوبی با مهمانان خود دارند.

برای کسانی که می‌خواهند با خانواده و یا افراد مسن سفر کنند دانستن این نکته ضروری است که به خاطر قدیمی بودن هتل آسانسور موجود نیست و باید از راه‌پله استفاده کنند. رستوران و کافه هتل در طبقه همکف قرار گرفته و در لابی اینترنت رایگان است.

آدرس دقیق: میدان معلم (فلکه فرمانداری سابق)، بلوار شهدای سازمان آب، روبه رو شبکه بهداشت

هتل آپارتمان نسترن

یکی از بهترین هتل های خرمشهر هتل آپارتمان نسترن است. این هتل در سال ۱۳۹۵ تاسیس شده و به طور کل دارای ۱۲ سوئیت در سه طبقه است. یکی از نکات قابل توجه این هتل نزدیکی به رودخانه اروند و مرکز خرید است. این هتل آپارتمان دو ستاره است اما امکانات خوبی برای مسافران خود تدارک دیده. از جمله قوانین این هتل آپارتمان تحویل اتاق راس ساعت ۲ بعد از ظهر و تخلیه اتاق ساعت ۱۲ ظهر است. این هتل رستوران اختصاصی ندارد اما به شما رستوران سوم خرداد را به صورت مجزا جهت سرف غذا به شما معرفی می‌کند.

آدرس دقیق:بلوار بیت المقدس – نرسیده به پمپ بنزین

هتل آپارتمان بارمانی

هتل آپارتمان سه ستاره بارمانی فقط ۱۵ متر با رودخانه فاصله دارد! شما با یک پیاده روی کوتاه می‌توانید به رودخانه‌ی کارون رفته و گردش خود را آغاز نمایید. این هتل آپارتمان حدود ۳ کیلومتر با اداره کل گمرک خرمشهر که یکی از مهم‌ترین مراکز اداری این شهر است فاصله دارد. این هتل آپارتمان می‌تواند یک انتخاب خوب و دقیق برای کسانی باشد که به دسترسی نزدیک بیشتر توجه دارند. هتل آپارتمان بارمانی در ۶ طبقه ساخته شده و ۲۲ واحد اقامتی دارد

در هتل بارمانی صبحانه را در سالن صبحانه در طبقه‌ی اول میل خواهید کرد اما رستوران آن در روف گاردن قرار دارد. فاصله این هتل تا فرودگاه آبادان ۱۴ کیلومتر و تا مسجد جامع خرمشهر حدود ۷ دقیقه با ماشین است. شروع هزینه‌ی یک شب اقامت در این هتل ۲۸۵۰۰۰ تومان است.

آدرس دقیق: خرمشهر – بلوار ساحلی – بعد از پارک حجاب – پشت ساختمان شورای شهر

هتل نگین

اگر به دنبال یک هتل ارزان‌قیمت اما با کیفیت هستید، یکی از بهترین هتل های خرمشهر هتل دو ستاره نگین است. با اینکه هتل لوکس و مدرن نیست اما کارکنان و مهمان‌داران رفتار بسیار خوبی با مهمانان خود دارند، تهویه‌ی هوا مطبوع و مناسب است و البته پارکینگ هتل نیز در اختیار شما خواهد بود. هتل نگین دارای رستوران، کافی‌شاپ و اینترنت رایگان در لابی است. اگر با ماشین به سمت مسجد جامع بروید حدود ۳ دقیقه زمان شما را می‌گیرد و تا فرودگاه ۲۰ دقیقه راه است.

آدرس دقیق هتل:خیابان مسجد جامع، چهارراه فردوسی

نکات مهم انتخاب هتل و رزرو

همان‌طور که اشاره شد بهترین زمان سفر از اواسط پاییز تا اوایل فصل بهار است. با این حال در هر زمان وجود وسایل سرمایشی لازم و ضروری است، یکی از نکات مهم هنگام رزرو هتل باخبر شدن از تهویه‌ی مناسب هوای اتاق‌ها می‌باشد.

اگر به ستاره‌دار بودن هتل خیلی توجه دارید بهتر است هتل‌های سه ستاره و چهار ستاره را انتخاب نمایید. بیشتر هتل‌های دو ستاره قدیمی بوده یا امکانات کمتری نسبت به سایر هتل‌های خرمشهر دارند.

برای آنکه بتوانید از تخفیف و مزایای بیشتری برخوردار شوید بهترین هتل های خرمشهر را ۲۴ ساعته و از قبل رزرو کنید.

برای خانم‌های مجرد وجود مدارک معتبر مانند شناس‌نامه عکس‌دار و کارت ملی ضروری است، در این صورت به راحتی می‌توانند در هتل مورد نظر خود اقامت بگیرند. همچنین زن و شوهر با همراه داشتن مدارک شناسایی معتبر مانند شناس‌نامه یا صیغه‌نامه رسمی می‌توانند در هتل اتاق رزرو کنند.

اگر می‌خواهید از کیفیت هتل اطمینان یابید نظرات و نکاتی که مسافران در مورد هتل اقامتی خود نوشته‌اند را نگاه کنید.

در آخر برای شما سفری دلچسب و پر از خاطرات خوب آرزومند هستیم. چنانچه شما هم به خرمشهر سفر کرده و تجربه‌ای از هتل اقامتی خود دارید، در بخش نظرات و پیشنهادها برای ما و دوستان خود ارسال کنید. به نظر شما بهترین هتل های خرمشهر کدام یک می‌تواند باشد؟

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها