۱۰ تا از قاتلان معروف و خطرناک دنیا

 قتل های سریالی و زنجیره ای یکی از قتل های خطرناک محسوب می شود. از این جهت که تا وقتی که قاتل دستگیر نشود، قتل ها ادامه دارد و این قاتل ها هم سیری ناپذیر هستند. در این پست قصد داریم تا شما را با ۱۰ تا از قاتلان معروف و خطرناک دنیا آشنا کنیم.

 

۱۰. آناتولی انوپرینکو

آناتولی انوپرینکو

شاید بهتر باشه آناتولی را با اسم مستعار “جانوری از اوکراین” بشناسید. زمانی که او سرانجام در سال ۱۹۹۶ دستگیر شد، اعتراف کرد که ۵۲ نفر را به قتل رسانده و هنگام دستگیری بیش از ۱۰۰ مورد موارد مشکوک مانند سلاح های قتل را همراهش پیدا کردند. این قاتل در نهایت در سال ۲۰۱۳ در زندان فوت کرد.

 

۹. آندره چیکاتیلو

آندره چیکاتیلو

آندره روسی کشتار خودش را از همان روسیه آغاز کرده بود و او با را نام “قصاب روستاو” می شناختند. این موضوع مشخص می کند که چرا او را ترسناک می دانستند. آندره در بین سالهای ۱۹۷۸ تا ۱۹۹۰، ۲۵ زن و کودک را به قتل رساند و پس از آنها به اعدام محکوم شد.

پس از اینکه آندره دستگیر شد، حقایقی درباره ی قتل هایش را اعتراف کرد و توضیح داد که پیش از کشتن قربانی هایش، خون آنها را می چشیده.

۸. ابوالقاسم جبار

ابوالقاسم جبار

پرکار ترین قاتل زنجیره ای افغانستان ابوالقاسم جبار بود. زمانی که او را دستگیر می کنند مشکوک به قتل ۳۰۰ مرد و پسر بوده. با اینحال تا زمان اعدام فقط توانستند ارتباط او را با ۶۵ قتل پیدا کنند.

او در سال ۱۹۷۰ دستگیر می شود و سال بعد اعدام می شود. متاسفانه تا قبل از این موضوع، دو نفر را برای قتل هایی که جبار مرتکب شده بوده اعدام کرده بودند.

 

۷. یانگ زینهای

یانگ زینهای

پرکارترین قاتل زنجیره ای چینی است که در زمان دستگیری به ۶ مورد قتل و ۲۳ مورد ت*ج*ا*و*ز بین سالهای ۱۹۹۹ تا ۲۰۰۳ اعتراف کرده بود و البته ارتباطش را با ۶۷ مورد قتل پیدا کرده بودند.

 

۶. کامپاتیمار شانکاریا

کامپاتیمار شانکاریا

شانکاریا متولد هند است و وقتی در سال ۱۹۷۹ دستگیر شد به بیش از ۷۰ قتل در مدت دو سال اعتراف می کند. او همه قربانیانش را با چکشی که به سر آنها میزد، به قتل می رساند و می گفت که از قتلهایش لذت می برد. او سرانجام اعدام شد.

 

۵. گری ریجوِی

گری ریجوِی

شاید کشور آمریکا بیشترین تعداد قتل های زنجیره ای را در خودش جای داده باشد. اما گری ریجوی با لقب “رودخانه سبز” مطمئنا تنها کسی است که بین سالهای ۱۹۸۰ تا ۱۹۹۰، تعداد خیلی زیادی از زنان را در واشنگتن به قتل رسانده است. او زنان خیابانی را جذب می کرده و سپس آنها را خفه می کرده و جسدشان را در جنگل رها می کرد.

 

۴. پدرو فیلو

پدرو فیلو

پدرو فیلو متولد برزیل است و از همان ابتدا زندگی غیرمعمولی را داشت. پدرو در ۱۴ سالگی دست به دو فقره قتل می زند. یکی معاون شهردار که پدرش را به اتهام دزدی از کار اخراج می کند و دیگری کسی که پدرو معتقد بود او دزدی را انجام داده.

پدرو در زندان هم دست از کشتن برنمی دارد و ۷۱ نفر را به قتل می رساند. در برزیل قوانین زندان به گونه ای است که اگر کسی بیش از ۳۰ سال در زندان باشد و جنایت هایی را هم در زندان مرتکب شود، هر بار چهارسال به محکومیتش اضافه می شود. او در نهایت در سال ۲۰۰۷ از زندان آزاد شد.

 

۳. دانیل کامارگو باربوسا

دانیل کامارگو باربوسا

این شخص بین ۷۰ تا ۱۵۰ نفر را در مدت زمان ۱۲ سال به قتل رساند. او این تعداد قتل را در کلمبیا و اکوادور انجام می دهد.

 

۲. پدرو لوپز

پدرو لوپز

پدرو در کلمبیا به دنیا آمد و در زمان دستگیری، متهم به قتل بیش از ۳۰۰ دختر در کلمبیا، پرو و اکوادور بود. البته او به قتل ۱۰۳ نفر اعتراف می کند.

او در سال ۱۹۸۰ چیزی حدود ۵۳ قبر را به پلیس نشان می دهد. لوپز در سال ۱۹۹۸ از بیمارستان روانی به دلیل رفتار خوب مرخص شده بود، اما در سال ۲۰۰۲ به دلیل پیدا شدن جسدی که توانسته بودند به پدرو آن را مرتبط بدانند، دوباره دستگیر شد.

 

۱. لوئیس گاراویتو

لوئیس گاراویتو

شاید بدترین قاتل این لیست را باید گاراویتو دانست. او ۱۳۸ نفر را در مدت ۵ سال به قتل می رساند. البته در رابطه با او، به بیش از ۳۰۰ قتل نیز مشکوک هستند. نام مستعار او “جانور” بوده که قربانیانش را ابتدا شکنجه و سپس به قتل می رسانده.

منبع تن تاپ
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها