بلوکارت آلمان | راهنمای جامع دریافت بلوکارت آلمان

دریافت بلوکارت آلمان از بهترین راه ها برای مهاجرت است و مسیر فرد را در این زمینه بسیار هموارتر می کند. موسسه مهاجرتی ویزا پلاس که همواره به راحتی و رفاه مردم خود می اندیشد و در تلاش است تا با کمک به شما عزیزان، شما را به سمتی که می خواهید هدایت کند و در این مسیر همراه شما باشد، تمام اطلاعات و راهنمایی ها در خصوص چگونگی دریافت بلوکارت آلمان و یا دیگر کشورهای اتحادیه اروپا را در اختیار شما می گذارد. آلمان کشوری با بهترین شرایط برای زندگی است و به همین دلیل ویزا پلاس، دریافت بلو کارت این کشور را به شما پیشنهاد می کند.

داشتن بلوکارت آلمان به معنای داشتن اجازه اقامت موقت در کشور آلمان و برخورداری از مجوز برای تردد در کشورهای اروپایی است. این مدرک اقامت موقت در ازای دستیابی به یک پیشنهاد کاری از سوی یک شرکت دولتی یا خصوصی به دست می آید. در هر حال، دریافت بلوکارت آلمان یک موقعیت طلایی برای علاقمندان به مهاجرت به کشور آلمان به حساب می آید تا بتوانند در نهایت به اقامت دائم کشور آلمان دست پیدا کنند.

دریافت بلوکارت آلمان زمانی اتفاق می افتد که فرد، برای کار در آلمان یا ثبت شرکت آلمان در این کشور اقدام کرده باشد. البته پیدا کردن کار در آلمان کمی دشوار به نظر می رسد؛ اما راه هایی هم وجود دارد که بتوانید ضمن پیدا کردن شرایط کاری متناسب با تحصیلات و رزومه خود، موفق به دریافت بلوکارت یا کارت آبی کشور آلمان شوید. برای اطلاع از این راه حل های کارگشا لازم است با یک مرجع مطمئن و خبره در این زمینه مشورت کنید. بدون شک، موسسه ویزا پلاس در این راه همراه خوبی خواهد بود.

بلوکارت آلمان چیست؟

بلوکارت آلمان مدرکی است که به فرد دارنده آن اجازه می دهد تا در کشور آلمان به طور موقت و به مدت چهار سال اقامت موقت داشته باشد. دریافت بلوکارت زمانی ممکن می شود که فرد بتواند یک موقعیت کاری متناسب با شرایط و تحصیلات خود در آلمان به دست آورد. در این حالت، شخص به کمک کارفرمای خصوصی یا دولتی خود می تواند بلوکارت را دریافت کرده و مشغول به کار شود.

دانستن این نکته مهم است که با گذشتن پنج سال از زمان دریافت بلوکارت آلمان، شخص می تواند به اقامت دائم این کشور دست یابد. بنابراین، اگر یک شخص بتواند بر اساس رزومه کاری و مدرک تحصیلی خود برای شغلی در آلمان پذیرش گرفته و به مدت چهار سال فعالیت داشته باشد، می تواند به اقامت دائم کشور آلمان برسد.

اعضای خانواده فردی که دارای بلوکارت است، می توانند تا زمانی که بلوکارت وی اعتبار دارد، به کشور آلمان رفت و آمد کنند. جزییات بیشتر این مساله را می توانید از طریق موسسه ویزا پلاس جویا شوید.

چه کسانی می توانند بلوکارت آلمان را دریافت کنند؟

مساله اصلی در اخذ بلوکارت آلمان این است که نوع توانایی، مهارت و تحصیل فرد مهم نیست. یعنی یک هنرمند و یک مهندس یا پزشک توانا به یک اندازه شانس برای دریافت بلوکارت آلمان دارند. زیرا کشور آلمان به عنوان یک قطب اقتصادی در اتحادیه اروپا، موقعیت های شغلی فراوانی دارد که می خواهد با افراد توانا در همه زمینه ها آن را تکمیل نماید. اما در هر حال، فرد باید در هر کدام از زمینه ها مدرک دانشگاهی معتبر از دانشگاه یا موسسه علمی معتبر و مورد تایید کشور آلمان را داشته باشد.

شرایط دریافت بلوکارت آلمان چیست؟

دریافت بلوکارت آلمان به عنوان یک مدرک طلایی برای رسیدن به اقامت دائم، شرایط خاص خود را دارد. برخی از شرایط اصلی دریافت این مدرک مهم عبارت اند از:

  • داشتن مدرک معتبر دانشگاهی در زمینه مورد نظر از یک دانشگاه معتبر و مورد تایید کشور آلمان
  • دارای حقوق دریافتی سالانه حداقل به میزان ۵۶۸۰۰ یورو؛ البته برای افرادی که در زمینه علوم پایه، مهندسی، پزشکی (به جز دندانپزشکان)، IT و ریاضیات حداقل حقوق دریافتی سالانه می تواند به مقدار ۴۳۳۰۴ یورو باشد.
  • داشتن قرارداد کاری معتبر از یک شرکت آلمانی (دولتی یا خصوصی) که با رشته تحصیلی مرتبط است

یک نکته مهم درباره دریافت بلوکارت آن است که دریافت کارت آبی آلمان هیچ گونه شرایط سنی خاصی ندارد؛ از این رو، هر شخص با هر سنی می تواند برای دریافت آن اقدام کند. برای اشخاصی هم که قرارداد کاری کمتر از ۴ سال دارند، مدت اعتبار بلوکارت به همان اندازه به علاوه سه ماه خواهد بود. لازم به ذکر است که تمدید بلوکارت آلمان به سادگی قابل انجام بوده و جای نگرانی نیست.

موسسه ویزا پلاس ؛ راهنمایی معتبر در زمینه اخذ بلوکارت آلمان

مهاجرت به کشور آلمان یا هر کشور دیگری می تواند جزئیات و نکاتی داشته باشد که آگاهی در مورد آن ها به دریافت راحت تر ویزا و اجازه اقامت کمک خواهد کرد. از این رو، مشاوره با افراد آگاه و یا حتی سپردن فرایند مهاجرت به یک موسسه مطمئن و معتبر نظیر موسسه ویزا پلاس می تواند شانس دریافت ویزا و اقامت در یک کشور اروپایی یا غیراروپایی را بالاتر ببرد.

موسسه ویزا پلاس با بهره گیری از کادری حرفه ای و با آگاهی در زمینه شرایط دریافت انواع مختلف ویزا، اقامت موقت و اقامت دائم می تواند راهنمای خوبی در این گونه موارد باشد.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها