تتر و بیت کوین را از کجا بخریم؟

کاهش ارزش بـیت کوین، منجر به کاهش ارزش بقیه ارزهای دیجیتال شده است. شاید عده‌ای تصور کنند که خرید بیـت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال، سودی ندارد. در چنین بازاری، افراد هوشمندی هستند که با خرید تتر و بیـت کوین، به معامله و کسب درآمد می‌پردازند. قبل از این که بدانید تتر و بیـت کوین را از کجا بخرید، بهتر است به این نکته اشاره کنیم که چرا باید تتر و بیـت کوین را خریداری کنید. در این مطلب، به افرادی که به تازگی به دنیای ارزهای دیجیتال وارد شده‌اند، بهترین صرافی ارز دیجیتال ایران برای خرید تتر و بـیت کوین را معرفی خواهیم کرد.

تتر و ارتباط آن با دنیای ارز دیجیتال

تتر یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین ارزهای دیجیتال دنیا است؛ اما محبوبیـت تتر مانند دیگر ارزهای دیجیتال نیست. این ارز دیجیتال کاربرد دیگری دارد. تتر را می‌توان به عنوان یک ارز دیجیتال پایدار یا Stable Coin شناخت. این ارز دیجیتال پشتوانه دلاری دارد. داشتن پشتوانه دلاری و دیگر ارزهای فیات، باعث شده تا تتر به عنوان یک ارز دیجیتال پایدار شناخته شود؛ پس تنها عاملی که می‌تواند ارز دیجیتال تتر را تحت تاثیر قرار داد، ارزهای پشتیبان آن است.

اکثر کسانی که در بازار ارزهای دیجیتال فعالیت دارند، مقداری تتر در کیف پول ارز دیجیتال خود نگهداری می‌کنند. تتر با پشتوانه ارزهای فیات توانسته جایگاه ویژه‌ای در بین فعالان این حوزه پیدا کند. عده‌ای ارز دیجیتال تتر را یکی از مهم‌ترین ارزها برای پیشرفت و توسعه این حوزه می‌دانند.

تتر ابتدا بر روی بلاک چـین بـیت کوین، به عنوان یک توکن ساخته شد. اگر در بازار ارزهای دیجیتال فعال باشید، با مفهوم کارمزد انتقال یا گس فی آشنا هستید. بلاک چـین بـیت کوین، دارای گس فی زیادی است و وجود تتر در این بلاک چیـن، باعث دوری عده زیادی از افراد از تتر شد. برای کاهش گس فی در خرید و فروش تتر، توکن این ارز بر روی بلاک چـین اتریوم و ترون نیز عرضه شد. البته ارز دیجیتال تتر بر روی دیگر بلاک چـین‌ها نیز فعال است؛ اما معروف‌ترین و پراستفاده‌ترین تترها بر روی دو شبکه اتریوم و ترون قرار دارند.

چرا باید تتر خریداری کنید؟

همان ‌طور که گفتیم، قبل از این که دریابید تتر و بیـت کوین را از کجا باید بخرید، بهتر است دلیلی برای خرید داشته باشید. عدم نوسان و پایداری تتر، اصلی‌ترین دلیل محبوبیت این ارز است. تصور کنید مقداری بـیت کوین خریداری کرده‌اید. زمانی که شما در حال فعالیت در بازار هستید، متوجه می‌شوید که بیـت کوین در روزها یا ساعات آینده دچار ریزش قیمت خواهد شد.

خریدن تتر

برای این که بیـت کوین‌های خود را به پول تبدیل کنید، باید فرایندی نسبتا طولانی را طی کنید. بـیت کوین نیز به عنوان مهمترین ارز دیجیتال دنیا تاثیر زیادی بر روی دیگر ارزهای دیجیتال دارد. حال اگر بیـت کوین در حال ریزش باشد، دیگر ارزهای دیجیتال نیز کاهش قیمت خواهند داشت. تبدیل بـیت کوین به دیگر ارزهای دیجیتال در چنین موقعیتی، یک عمل پرریسک است و می‌تواند بیشتر از خود بـیت کوین، به سرمایه شما ضرر بزند.

در چنین زمانی است که ارزش تتر مطرح می‌شود. تتر یک ارز دیجیتال پایدار است و کاهش یا افزایش قیمت بـیت کوین تاثیر چندانی روی قیمت تتر ندارد. اگر در کیف پول ارز دیجیتال خود، بیـت کوین دارید و کاهش این ارز را پیش بینی کرده‌اید، می‌توانید راه هوشمندانه‌ای را در پیش بگیرید. تبدیل بـیت کوین به تتر در این هنگام، بهترین کار خواهد بود. حتی اگر بـیت کوین و کل بازار دچار ریزش شود، از ارزش پول و سرمایه خود مطمئن خواهید بود؛ به این دلیل که سرمایه شما به عنوان تتر و یک ارز دیجیتال پایدار، ارزش ثابتی دارد.

چرا در حال حاضر بهتر است بیـت کوین بخریم؟

حتما به این فکر می‌کنید که با کاهش قیمت بیـت کوین در ماه‌های گذشته و رسیدن ارزش بیـت کوین به کمترین مقدار آن در مدت زمان طولانی، خرید بیـت کوین دور از منطق است. تنها افراد ماهر و خبره در بازار ارزهای دیجیتال، کاهش قیمت بیـت کوین را یک فرصت طلایی برای خرید بـیت کوین می‌دانند. در چنین زمانی که بیـت کوین دارای ارزش بسیار کمی است، به راحتی می‌توانید با سرمایه کم، مقدار زیادی بیـت کوین خریداری کنید.

اما از کجا می‌توان حدس زد که هم اکنون بهترین زمان برای خرید بیـت کوین است؟ با بررسی‌های انجام شده توسط سایت کوین تلگراف، نموداری مبنی بر ترس فعالان این حوزه، برای خرید ارزهای دیجیتال طراحی شده است. با افزایش ترس کاربران، نسبت به خرید بیـت کوین یا ارزهای دیگر، مقداری از شاخص کاهش می‌یابد؛ پس رقم شاخص ترس کمتر، به معنای ترس بیشتر است. حال، شرکت اطلاعاتی Jarvin Labs ادعا می‌کند، بهترین زمان برای خرید بـیت کوین، زمانی است که این شاخص به ارقام نزدیک به ۱۰ یا کمتر از آن می‌رسد. همچنین بهترین زمان برای فروش، زمانی است که این شاخص بین ۳۵ الی ۶۵ قرار دارد.

بیـت کوین همچنان به عنوان مهم‌ترین ارز دیجیتال دنیا شناخته می‌شود. نهنگ‌های بازار بیـت کوین نیز این مورد را به خوبی می‌دانند. بررسی‌های انجام شده نشان می‌دهد، زمانی که عده زیادی با فروش بیـت کوین سعی داشتند تا از ضررهای زیاد جلوگیری کنند، نهنگ‌های اقدام به خرید می‌کردند. در طی دو ماهی که ارزش بیـت کوین کاهش شدیدی داشته، تعداد نهنگ‌هایی با دارایی ۱۰ هزار بـیت کوین، در حال افزایش بوده است. همین عامل را می‌توان یک سیگنال برای افزایش قیمت بـیت کوین در آینده نزدیک دانست. به همین دلیل است که توصیه می‌شود به خرید بـیت کوین اقدام کنید.

بهترین مرجع خرید تتر

بهترین مرجع خرید تتر

با اهمیت ارز دیجیتال تتر و ارتباط آن با بیـت کوین آشنا شدید و دریافتید که چرا باید تتر و از آن مهم‌تر، بیـت کوین خریداری کنید. حال وقت آن است که به هدف اصلی این مطلب، بپردازیم؛ تتر و بیـت کوین را از کجا بخریم؟ کیف پول من مرجع خرید تتر در ایران است. کیف پول من را می‌توان اولین کیف پول ارز دیجیتال ایرانی دانست.

صرافی معتبر و مطمئن کیف پول من، بهترین مرجعی است که می‌توانید برای خرید تتر، بیـت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال انتخاب کنید. کیف پول من، به غیر از اینکه از ارزهای دیجیتال مهم و بزرگ پشتیبانی می‌کند، دارای تعداد زیادی ارز و توکن جدید است. در بازاری که همه روزه به تعداد ارزها و توکن‌های آن افزوده می‌شود، خرید این توکن‌ها می‌تواند سود زیادی برای شما داشته باشد.

صرافی ارز دیجیتال کیف پول من، بیش از ۱۰۰۰ ارز دیجیتال متنوع و محبوب بازار را پشتیبانی می‌کند. تمامی تبادلات ارزی داخلی انجام شده در کیف پول من، بدون کارمزد و به صورت رایگان انجام می‌شود. همچنین پشتیبانی کیف پول من، در ۲۴ ساعت روز و ۷ روز هفته، در کنار شما خواهد بود. برای خرید تتر، بیـت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال، کافی است وارد سایت کیف پول من شوید.

عضویت
اطلاع از
guest

1 نظر
پرامتیازترین
جدیدترین قدیمی‌ترین
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها
آر ام چارتس
امتیاز :
     

نحوه اطلاع از قیمت تتر به تومان ?