رادار۳۶۱، برنده‌ی مردمی جشنواره وب و موبایل ایران

جشنواره وب ایران در سال ۱۳۸۷ برای اولین بار در ایران توسط شایان شلیله و با هدف معرفی برترین وبسایت‌های فارسی بنیان‌گذاری شد و پس از چندین سال مدیریت آن به کانون کارآفرینی ایران واگذار شد و بعد از چند سال هم با جشنواره‌ اپلیکیشن‌ ایران که موسسانش محسن براتی و میلاد احرام‌پوش بودند، ادغام و نهایتا جشنواره‌ی وب و موبایل ایران شکل گرفت.
سیزدهمین جشنواره‌ی وب و موبایل ایران امسال از تاریخ ۱۳ مهر تا ۱ اسفند ۱۳۹۹ در جریان بود، برندگان این جشنواره در ۵ گروه و شاخه اصلی و دو بخش داوری از نگاه مردمی و بخش رای داوران برگزیده شدند. تعداد آثار شرکت‌کننده در این جشنواره تا به حال بیش از ۱۹ هزار اثر و ۱۴۱ هزارکاربر بوده است.

امسال در بخش وب‌سایت رزرواسیون هتل و بلیط هواپیما ، ۵ سایت به مرحله‌ی نهایی داوری رسیدند و رادار۳۶۱ به عنوان جامع‌ترین موتورجستجوی رزرو هتل ، بلیط هواپیما و رزرو اقامتگاه، به عنوان برنده‌ی مردمی دست پیدا کرد.

رادار۳۶۱

استارتاپ رادار۳۶۱ فعالیت خود را از سال ۹۸ به عنوان موتور جستجوی بلیط هواپیما آغاز و در فرایند توسعه‌ی خود بخش هتل را اضافه کرده و تا چندی دیگر اقامتگاه را نیز اضافه می‌کند.

رادار۳۶۱ بیش از ۲۰۵۰ هتل را در سایت خود دارد و در تمامی مسیرهای پروازی کشور اکثر فروشندگان آنلاین را نمایش می‌دهد.

فرایند کاری رادار۳۶۱ همچون نمونه‌های موفق خارجی مانند کایاک و تریواگو، نمایش تمامی گزینه‌های مورد نیاز کاربر و ارائه جزئیات قیمتی تمامی فروشندگان آن هتل و اقامتگاه و یا آن بلیط هواپیما می‌باشد و نهایتا کاربر مشاهده‌ی قیمت فروشندگان مختلف که به صورت کم به زیاد لیست شده است، تصمیم خود را برای خرید گرفته و به سایت آن فروشنده هدایت می‌شود. از این رو رادار۳۶۱ فروشنده محسوب نشده و فرایند خرید نهایتا بر روی سایت فروشندگان آنلاین صورت می‌گیرد.

رادار۳۶۱ با رقابت در بین ۵ فروشنده‌ی آنلاین و با استقبال مردمی صورت گرفته از خود، برنده‌ی مردمی جشنواره‌ی وب و موبایل سیزدهم شد و این موضوع گواه آن است که مسیر خرید کاربران به سمت مقایسه و سپس خرید در حال تغییر است.

تا به حال و از بین تمامی وب‌سایت‌های فروش آنلاین هتل و پرواز، چیزی در حدود ۴۰ هزار نظر کاربران که در سایت‌های مختلف ثبت کرده اند جمع‌آوری شده است و این مهم، بررسی و انتخاب دقیق یک هتل را برای کاربران بسیار راحت‌تر از قبل می‌کند، چرا که بر اساس مطالعات صورت گرفته بر روی رفتار کاربرانی که می‌خواهند محل اقامت خود را به صورت آنلاین رزرو کنند، خواندن نظرات مسافران قبلی نقش به‌سزایی در انتخاب آن‌ها دارد و این تعداد نظر مختلف در کنار میانگین امتیاز یک هتل در میان تمامی امتیازات ثبت شده در همه‌ی سایت‌های فروش آنلاین، شفافیت تصمیم‌گیری را برای کاربر بالا می‌برد.

ایجاد دسته‌بندی‌های مختلف برای مقاصد محبوب موجب راحتی کاربران برای رزرو هتل و یا محل اقامت می‌شود، به عنوان مثال دسته‌بندی نزدیکی به حرم برای شهر مشهد، خارج از محدوده طرح ترافیک برای شهر تهران، نزدیکی به دریا برای کیش و قشم، نزدیکی به بافت تاریخی در یزد، نزدیکی به اماکن گردشگری در شیراز و نزدیکی به آثار تاریخی در اصفهان، یقینا گزینه‌های دقیق‌تری را برای کاربر به نمایش می‌گزارد که این مساله موجب کاهش سردرگمی و افزایش شانس رزرو می‌شود.

بهترین از سراسر وب

[toppbn]
ارسال یک پاسخ